Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 23 Maja 2025
 
 
 
Tak powstawała "najlepsza polska reklama". Kulisy arcydzieła Ery sprzed 23 lat, które zna każdy
 
Gdy 23 lata temu kreatywni pracowali nad nową kampanią marki Era, nie przypuszczali, że padające w niej, na pozór proste i banalne słowa, wryją się w pamięć ludzi na dekady. Kombinacja naturalności postaci, emocjonalnego ciepła, wspaniałych zdjęć i muzyki, dała ponadczasowy spot, który - choć nie zdobył żadnej branżowej nagrody - z powodzeniem mógłby promować markę także dzisiaj. Takich reklam nie da się zapomnieć, więc nic dziwnego, że mimo upływu lat, ludzie nazywają ją "najlepszą polską reklamą". więcej
 
 
,,Idź na całość" wraca do telewizji. Licencję przejął konkurent Polsatu [NASZ NEWS]
 
Znany z Polsatu kultowy teleturniej ,,Idź na całość" po 24 latach wraca na telewizyjne ekrany. Licencję na pokazywanie polskiej wersji formatu przejął TVN Warner Bros. Discovery, a program ma trafić na antenę kanału TTV - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtulanemedia.pl. więcej
 
 
Rewolucyjne narzędzie Google niesie też zagrożenia. "Ryzyko zalewu deepfake'ów"
 
W środę Google zaprezentował Veo 3, czyli generator wideo oparty na sztucznej inteligencji. Narzędzie pozwala na generowanie filmów, dodawanie efektów dźwiękowych, czy dialogów synchronizowanych z ruchem ust. -  To prawdziwa demokratyzacja kina - wystarczy pomysł, kilka linijek tekstu i dostęp do narzędzia GenAI - mówi ekspert. Ale czy tak łatwy dostęp do tworzenia filmów, nie spowoduje inwazji deepfake'ów wideo w sieci?  więcej
 
 
Polsat Box ,,pod lekką presją". Spada popularność odbioru satelitarnego
 
Na koniec I kwartału 2025 roku Polsat Box sprzedał o 143 tys. mniej usług płatnej telewizji niż pod koniec zeszłego roku. Maciej Stec, wiceprezes Cyfrowego Polsatu podczas konferencji prasowej przyznał, że spadek dotyczy przede wszystkim jednej technologii. - Rzeczywiście jesteśmy pod lekką presją, jeśli chodzi o usługi telewizji przez satelitę - mówił w odpowiedzi na pytanie Wirtualnemedia.pl.  więcej
 
 
BBC World Service uruchamia serwis po polsku
 
BBC World Service rozszerza swoją dotychczasową ofertę i jako dostawca informacji uruchomi wkrótce pilotażowo polskojęzyczny serwis informacyjny BBC News Polska pod adresem bbc.com/polska wraz z powiązanymi z nim kanałami społecznościowymi.  więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Zegar dla starych mediów bije tak: TikTok, TikTok. Robert Feluś o trudnej miłości wydawców więcej
 
Byli bogami polskiego YouTube. Jak stara gwardia radzi sobie dzisiaj więcej
 
Wirtualne Media z drugą edycją konferencji ,,BRAND NEW(S) Technologiczna rewolucja w mediach". Zapisy ruszyły! więcej
 
,,Redaktor sztuczna inteligencja". W mediach powstają Białe Księgi użycia AI więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista / Specjalistka ds. rozwoju redakcyjnych narzędzi AI Ringier Axel Springer Polska
Social media manager Zemits Polska
Specjalista/Specjalistka ds. Rozwoju Kanału Sieci Własnej British American Tobacco
Digital Marketing Manager (praca zdalna) Symposio Centrum Edukacyjne
Brand Manager Dax Cosmetics
Brand Manager Ładne Bebe
Purchasing Specialist Bausch & Lomb Poland
Grafik / Graficzka Obsessive
Media Planner Euvic Media
Specjalista / Specjalistka ds. marketingu Dexcom
Specjalista ds. marketingu technicznego TMS Group Europe
Business Coordinator - Fakt / fakt.pl Ringier Axel Springer Polska
Content Creator Video/Audio Ringier Axel Springer Polska
Wydawca / Wydawczyni Strony Głównej Onet Ringier Axel Springer Polska
Dziennikarz / Dziennikarka Fakt (Dział Pieniądze-Prawo-Porady) Ringier Axel Springer Polska
Showrunner WOW Prosta Spółka Akcyjna
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza prawie 3 mln użytkowników, nasz newsletter dociera codziennie do 50 tys. odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
,,Idź na całość" wraca do telewizji. Licencję przejął konkurent Polsatu [NASZ NEWS]

Znany z Polsatu kultowy teleturniej ,,Idź na całość" po 24 latach wraca na telewizyjne ekrany. Licencję na pokazywanie polskiej wersji formatu przejął TVN Warner Bros. Discovery, a program ma trafić na antenę kanału TTV - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtulanemedia.pl. więcej

Polsat Box ,,pod lekką presją". Spada popularność odbioru satelitarnego

Na koniec I kwartału 2025 roku Polsat Box sprzedał o 143 tys. mniej usług płatnej telewizji niż pod koniec zeszłego roku. Maciej Stec, wiceprezes Cyfrowego Polsatu podczas konferencji prasowej przyznał, że spadek dotyczy przede wszystkim jednej technologii. - Rzeczywiście jesteśmy pod lekką presją, jeśli chodzi o usługi telewizji przez satelitę - mówił w odpowiedzi na pytanie Wirtualnemedia.pl.  więcej

BBC World Service uruchamia serwis po polsku

BBC World Service rozszerza swoją dotychczasową ofertę i jako dostawca informacji uruchomi wkrótce pilotażowo polskojęzyczny serwis informacyjny BBC News Polska pod adresem bbc.com/polska wraz z powiązanymi z nim kanałami społecznościowymi.  więcej

FAST-owa ofensywa Polsatu. Kiedy ruszą nowe kanały?

Mimo zapowiedzi z początku kwietnia, kanały FAST Telewizji Polsat, wciąż nie rozpoczęły nadawania w serwisie Polsat Box Go. - To kwestia tygodni, początku czerwca, pierwszej połowie czerwca - mówił podczas telekonferencji Grupy Polsat Plus wiceprezes Cyfrowego Polsatu Maciej Stec. więcej

Ekrany poszły w odstawkę. TOP 10 dostawców treści wideo w Polsce

Kwiecień, drugi wiosenny miesiąc, to kolejny miesiąc spadku czasu spędzanego na oglądaniu treści wideo względem poprzedniego miesiąca br. Liderem pozostała Grupa TVN Warner Bros. Discovery -  wynika z raportu All Screens Video Landscape, obejmującego oglądalność z czterech ekranów: telewizorów, PC/laptopów, smartfonów i tabletów w domu. Kto znalazł się na kolejnych miejscach? więcej

Korespondent Polsat News w Berlinie w nowej roli

Tomasz Lejman, korespondent Polsat News w Berlinie, od czerwca br. obejmie dodatkową funkcję korespondenta w krajach skandynawskich.   więcej

"Mówię Wam" wróci jesienią. Talk-show Hładkiego hitem TVN7

Program ,,Mówię Wam" będzie kontynuowany w kolejnym sezonie - poinformował w sieci jego gospodarz, Mateusz Hładki. Będzie to trzeci sezon autorskiego talk-show dziennikarza, które zadebiutowało w ramówce TVN7 jesienią ub.r.  więcej

Specjalne oferty Canal+ po zniknięciu Viaplay

Tylko do końca czerwca w Polsce działać będzie serwis streamingowego Viaplay. Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ Polska informuje Wirtualnemedia.pl, że klienci tej platformy cyfrowej z Viaplay pakiecie, nie muszą podejmować żadnych czynności. Dostawca płatnej telewizji przygotuje dla nich specjalne oferty. więcej

Polsat Hit Festiwal: będą specjalne koncerty na TikToku

TikTok po raz kolejny został partnerem Polsat Hit Festiwalu. W ramach partnerstwa, oficjalny profil Polsatu na TikToku stanie się centrum ekskluzywnych treści z tegorocznej imprezy.   więcej

Będą zmiany w Cyfrowym Polsacie po wyroku? Zarząd zabrał głos

Sąd w Liechtensteinie oddalił pozew Zygmunta Solorza kwestionujący ważność zmian w statucie Fundacji TiVi i przeniesienia kontroli nad nią na dzieci miliardera. Mirosław Błaszczyk, prezes Cyfrowego Polsatu pytany o wyrok przez Wirtualnemedia.pl zapewnił, że spółka nie jest stroną postępowań i działa zgodnie z planem.   więcej

Kino Polska TV wyciska więcej zysku. Stacja naziemna w głębszym dołku

W pierwszym kwartale 2025 roku grupa Kino Polska TV osiągnęła wzrost przychodów o 1,4 proc., zarabiając na czysto 19 mln zł. Pogorszyły się wyniki Zoom TV, który pod koniec br. zniknie z naziemnej telewizji cyfrowej. więcej

Z Polsatu odchodzi wicedyrektor marketingu

Z Telewizją Polsat żegna się Marlena Jezierska, wicedyrekor marketingu odpowiadająca za internet i social media. Z nadawcą była związana prawie cztery lata, wcześniej pracowała m.in. w Agorze i Ringier Axel Springer Polska. więcej

Kolejna uczestniczka ,,Afryka Express" ujawniona. To gwiazda serialu TVN

Aktorka Ewa Gawryluk to kolejna uczestniczka, która pojawi się w programie "Afryka Express". Wiadomo też, przez jakie kraje przebiegać będzie trasa wyścigu.  więcej

Kiedyś można było o tym tylko pomarzyć. Dzięki GeForce NOW można grać w chmurze bez drogiego sprzętu

W świecie, w którym topowe gry wymagają coraz potężniejszego sprzętu, usługa GeForce NOW od NVIDIA oferuje alternatywne rozwiązanie. Okazuje się, że nie zawsze trzeba inwestować w kosztowny sprzęt, można grać w najnowsze tytuły z wykorzystaniem mocy obliczeniowej serwerów w chmurze. Czy to naprawdę działa? I czy jakość rozgrywki dorównuje tej, którą znamy z lokalnych urządzeń? materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
NIK nie zostawia suchej nitki na szefie Krajowej Rady. Zawiadomienie do prokuratury

Najwyższa Izba Kontroli oceniła, że przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji nie miał podstaw do nieprzekazywania nadawcom publicznym środków z abonamentu rtv. Zdecydowała się zawiadomić o tym prokuraturę. Według NIK Krajowa Rada za długo zastanawiała się nad przedłużeniem koncesji niektórych stacji. - Sprawa NIK to hucpa polityczna mająca na celu zdyskredytowanie Krajowej Rady - skomentował szef KRRiT Maciej Świrski. więcej

 
Jak za rządów PiS wybierano władze TVP i Polskiego Radia? NIK: bez procedur i trybu

Rada Mediów Narodowych mianowała i odwoływała członków władz spółek mediów publicznych bez szczegółowych zasad i procedur, bo nie została do tego zobligowana ustawowo - stwierdziła Najwyższa Izba Kontroli. Działalność RMN przez osiem lat kosztowała prawie 9 mln zł. więcej

 
 
 
 
 
REKLAMA
 
Tak powstawała "najlepsza polska reklama". Kulisy arcydzieła Ery sprzed 23 lat, które zna każdy

Gdy 23 lata temu kreatywni pracowali nad nową kampanią marki Era, nie przypuszczali, że padające w niej, na pozór proste i banalne słowa, wryją się w pamięć ludzi na dekady. Kombinacja naturalności postaci, emocjonalnego ciepła, wspaniałych zdjęć i muzyki, dała ponadczasowy spot, który - choć nie zdobył żadnej branżowej nagrody - z powodzeniem mógłby promować markę także dzisiaj. Takich reklam nie da się zapomnieć, więc nic dziwnego, że mimo upływu lat, ludzie nazywają ją "najlepszą polską reklamą". więcej

Poznaliśmy ,,Dobrostars". IAA Polska Marketing Masterminds wręczyło nowe nagrody

Na gali finałowej konkursu ,,Dobrostars" nagrodzono firmy, które wdrażają najlepsze i najbardziej inspirujące rozwiązania wspierające dobrostan pracowników. Konkurs zorganizowało IAA Polska we współpracy z uczestnikami programu liderskiego Marketing Masterminds. Ambasadorem Konkursu jest Mateusz Kusznierewicz, mistrz olimpijski. więcej

WPP globalnym partnerem reklamowym koncernu Coca-Cola

Coca-Cola kontynuuje współpracę z holdingiem reklamowym WPP. Za jej obsługę reklamowa będzie odpowiadać w dalszym ciągu specjalnie utworzona w tym celu przed laty jednostka Open X.  więcej

Nowa kampania Sexedpl skierowana do nauczycieli

Rusza kolejna odsłona kampanii ,,Ciało obce", realizowana przez fundację Sexedpl założoną przez Anję Rubik we współpracy z agencją Ancymony (*ancy). Organizatorzy kierują swoją kampanię do nauczycieli, którzy szukają narzędzi do prowadzenia zajęć z zakresu edukacji seksualnej.  więcej

Altavia Kamikaze+K2 z nowym szefem SEO&AI

Do zespołu agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączył Robert Głowacki, obejmując stanowisko head of SEO & AI optimisation.  więcej

Znany siatkarz ambasadorem marki 4F

Reprezentant Polski w siatkówce Tomasz Fornal został ambasadorem marki odzieży sportowej 4F (OTCF).  więcej

Vienna Life z pierwszą ogólnopolską kampanią wizerunkową

Vienna Life uruchomiła ogólnopolską kampanię wizerunkową pod hasłem ,,Najbardziej życiowy ubezpieczyciel". Jej celem jest budowanie świadomości nowej marki i przełamywanie schematów w komunikacji produktów ubezpieczeniowych.  więcej

Freenow ma nowego globalnego szefa marketingu

Tony Fletcher został mianowany globalnym dyrektorem marketingu Freenow, europejskiej aplikacji multimobilnosci. Będzie kierował strategicznymi działaniami związanymi z marką i marketingiem, koncentrując się na rozwoju kluczowych usług taxi oraz doświadczeń kierowców. więcej

Performance Group rozszerza współpracę z Medicover

Po roku współpracy z Performance Group firma Medicover zdecydowała się na poszerzenie jej o kolejne obszary. Jest to efektem m.in. osiągnięcia w 2024 r. znaczącego wzrostu wyników kampanii płatnych.  więcej

E.Wedel w loterii stawia na "czekoladowe przyjemności"

W nowej czteromiesięcznej kampanii marka E. Wedel wykorzystuje swoje dwa największe atuty i spina je jednym parasolowym hasłem: ,,czekoladowa przyjemność". Zorganizowana została również loteria, w ramach której, konsumenci - obok nagród pieniężnych - mogą wygrać bilety do Fabryki Czekolady.  więcej

Żywec Zdrój hasłem "Po stronie natury" promuje wodę niegazowaną

Żywiec Zdrój nową kampanią pod hasłem "Po stronie natury" zwraca uwagę na znaczenie ochrony zasobów wodnych w naturze, podkreślając, że im więcej drzew, tym więcej czystej wody - bo to właśnie drzewa wspierają retencję i pomagają chronić naturalne zasoby wodne.  więcej

Dentsu Creative po wygranym przetargu pracuje dla marki Zbyszko 3Cytryny

Zbyszko, producent napojów 3Cytryny, dołączył do grona klientów agencji Dentsu Creative (dentsu Polska). W ramach współpracy agencja odpowiada za przygotowanie spotów i jednocześnie długofalowe prowadzenie profili marki na Facebooku i Instagramie, w tym tworzenie kontentu i moderację. więcej

Pharmaceris promuje serię dermokosmetyków

Pharmaceris rusza z nową kampanią promującą serię dermokosmetyków Pharmaceris R. Działania przygotowała agencja Copuz.  więcej

Z Polsatu odchodzi wicedyrektor marketingu

Z Telewizją Polsat żegna się Marlena Jezierska, wicedyrekor marketingu odpowiadająca za internet i social media. Z nadawcą była związana prawie cztery lata, wcześniej pracowała m.in. w Agorze i Ringier Axel Springer Polska. więcej

Mieszanka Krakowska z kampanią telewizyjną. Spot z AI

Wawel, producent galaretek w czekoladzie Mieszanka Krakowska, wprowadza nowy smak i startuje z kampanią reklamową, obejmującą spot telewizyjny przygotowany z wykorzystaniem AI, działania digital, PR i in-store. więcej

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą najbardziej dostępną sieć OOH (OOH - out-of-home, dostawy poza domem) w Polsce - DPD Pickup. To odpowiedź na potrzeby klientów, którzy coraz chętniej wybierają wygodne i elastyczne formy odbioru przesyłek poza domem. To również inwestycja w rozwój dostępności usług logistycznych i wsparcie dostaw e-commerce. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PRASA
 
Spółka właściciela ,,Wprost" i ,,Do Rzeczy" szykuje serwis oparty na AI. Kilkanaście mln zł od PARP

Firma B-8 Poland, której udziałowcem jest PMPG Polskie Media, kontrolująca właścicielsko wydawców ,,Wprost" i ,,Do Rzeczy", pozyskała do 13,3 mln zł dofinansowania do Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Spółka ma za maksymalnie 20 mln zł przygotować innowacyjną platformę social-mediowo-newsową wykorzystującą sztuczną inteligencję. więcej

"Niezwykły wzrost Polski". Prestiżowy tygodnik z okładką o naszym kraju

"Niezwykły wzrost Polski" - taki tytuł pojawił się na okładce najnowszego wydania prestiżowego brytyjskiego tygodnika "The Economist", który okładkowy tekst poświęcił naszemu krajowi. Post z pierwszą stroną magazynu, udostępniony w serwisie X, został zauważony przez polskich polityków i dziennikarzy.  więcej

 
 
 
INTERNET
 
Rewolucyjne narzędzie Google niesie też zagrożenia. "Ryzyko zalewu deepfake'ów"

W środę Google zaprezentował Veo 3, czyli generator wideo oparty na sztucznej inteligencji. Narzędzie pozwala na generowanie filmów, dodawanie efektów dźwiękowych, czy dialogów synchronizowanych z ruchem ust. -  To prawdziwa demokratyzacja kina - wystarczy pomysł, kilka linijek tekstu i dostęp do narzędzia GenAI - mówi ekspert. Ale czy tak łatwy dostęp do tworzenia filmów, nie spowoduje inwazji deepfake'ów wideo w sieci?  więcej

Spółka właściciela ,,Wprost" i ,,Do Rzeczy" szykuje serwis oparty na AI. Kilkanaście mln zł od PARP

Firma B-8 Poland, której udziałowcem jest PMPG Polskie Media, kontrolująca właścicielsko wydawców ,,Wprost" i ,,Do Rzeczy", pozyskała do 13,3 mln zł dofinansowania do Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Spółka ma za maksymalnie 20 mln zł przygotować innowacyjną platformę social-mediowo-newsową wykorzystującą sztuczną inteligencję. więcej

Ceny subskrypcji AI od Google'a mogą szokować

Konferencja Google I/O obfitowała w wiele przełomowych ogłoszeń dotyczących usług czy narzędzi wspieranych sztuczną inteligencją. Jednak nie ma nic za darmo. Aby korzystać w większości z nich należy wykupić jeden z dwóch abonamentów: Google AI Pro bądź Google AI Ultra. Cena zwłaszcza tego drugiego szokuje. więcej

Nowy program Gońca. Palikot przemówi po wyjściu z aresztu

W niedzielę 25 maja o godz. 20:00 na kanale youtubowym Gońca rusza nowy program Janusza Schwertnera, redaktora naczelnego serwisu oraz dyrektora programowego Iberionu. Dziennikarz do premierowego odcinka zaprosił Janusza Palikota. Będzie to pierwszy wywiad biznesmena po wyjściu z aresztu.  więcej

Świat bez internetu? Połowa nastolatków jest na tak

Badanie przeprowadzone w UK przez British Standards Institution na 1293 nastolatkach w wieku 16-21 i jego wyniki dają do myślenia. 46 procent z nich stwierdziło, że wolałoby dorastać w świecie bez internetu. Czy to kolejny znak, że higiena cyfrowa nabiera na znaczeniu wraz z interakcjami w świecie rzeczywistym? Czego jeszcze możemy dowiedzieć się ze wspomnianego badania? więcej

Tak wygląda Discover od Google na desktopie

Discover, czyli kluczowa dla wydawców internetowych część wyszukiwarki Google, zaczęła już pojawiać się w wersji desktopowej. Na komputerach stacjonarnych widoczna jest już np. w Nowej Zelandii. więcej

Gazeta.pl pozywa nadawcę wPolsce24 za atak na jej dziennikarza

Gazeta.pl (Agora) poinformowała, że zdecydowała się pozwać spółkę Fratria, nadawcę telewizji wPolsce24, za materiał o jej dziennikarzu Grzegorzu Wysockim. Stacja braci Karnowskich twierdziła, że Wysocki miał w Krakowie rozwieszać ulotkę krytykującą Karola Nawrockiego.   więcej

Temu? Jakie Temu? Allegro sprzedaje więcej i śrubuje zysk

Liczba kupujących na Allegro sięgnęła 21 mln, a kwartalna wartość sprzedaży brutto przekroczyła 15 mld zł. Grupa Allegro zwiększyła przychody o prawie 6 proc. (te z reklam o 31 proc.), zarabiając na czysto prawie 300 mln zł. więcej

MediaMarkt ma nowy pomysł na biznes w Polsce. Rusza z marketplace

MediaMarkt uruchomił w naszym kraju platformę marketplace, która była wcześniej dostępna już w Niemczech, Austrii, Włoszech, Hiszpanii, Holandii i Belgii. Została oddana właśnie do dyspozycji polskich klientów oraz partnerów biznesowych.   więcej

Prime Video udostępnia Apple TV+ w Polsce. Znamy cenę

Serwis Apple TV+ jest już dostępny na platformie Prime Video w Polsce w ramach dodatkowej subskrypcji. Nowi subskrybenci będą mogli korzystać z usługi streamingowej za 34,99 zł miesięcznie.  więcej

AI w narzędziach reklamowych Google'a. Co nowego ogłoszono?

Lepiej ustalane stawki za reklamy i budżety, reklamy w wynikach wyszukiwania AI czy kreatywne narzędzia dla marketerów - to kilka z nowości ogłoszonych przez Google'a na środowej prezentacji.  więcej

Dziennikarz sportowy przechodzi z Goal.pl do Interii

Przemysław Langier przechodzi do Interii z serwisu Goal.pl. Wcześniej przez 12 lat relacjonował najważniejsze wydarzenia sportowe dla Onetu oraz "Przeglądu Sportowego".  więcej

Farmacja i Eurowizja. Jak Novartis wspierał konkurs w Bazylei?

Sponsorem tegorocznego konkursu Eurowizja, który odbył się w Bazylei, był szwajcarski koncern farmaceutyczny Novartis. - Chcemy promować znaczenie zdrowia i dobrego samopoczucia wśród szerokiej publiczności, co idealnie wpisuje się w naszą misję - podkreśla Aneta Poznańska - Country Communications & Patient Advocacy Head w Novartis Poland. materiał reklamowywięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Świat bez internetu? Połowa nastolatków jest na tak

Badanie przeprowadzone w UK przez British Standards Institution na 1293 nastolatkach w wieku 16-21 i jego wyniki dają do myślenia. 46 procent z nich stwierdziło, że wolałoby dorastać w świecie bez internetu. Czy to kolejny znak, że higiena cyfrowa nabiera na znaczeniu wraz z interakcjami w świecie rzeczywistym? Czego jeszcze możemy dowiedzieć się ze wspomnianego badania? więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Agencja Madogz z PR managerką

Do agencji Madogz dołączyła Klara Ufnalewska, obejmując stanowisko PR managerki.  więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Ceny subskrypcji AI od Google'a mogą szokować
Play przyciąga abonentów. Znów zarobił ponad miliard zł
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Napisz do nas: redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj