|
|
|
|
|
|
|
,,Idź na całość" wraca do telewizji. Licencję przejął konkurent Polsatu [NASZ NEWS]
Znany z Polsatu kultowy teleturniej ,,Idź na całość" po 24 latach wraca na telewizyjne ekrany. Licencję na pokazywanie polskiej wersji formatu przejął TVN Warner Bros. Discovery, a program ma trafić na antenę kanału TTV - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtulanemedia.pl. więcej
|
Polsat Box ,,pod lekką presją". Spada popularność odbioru satelitarnego
Na koniec I kwartału 2025 roku Polsat Box sprzedał o 143 tys. mniej usług płatnej telewizji niż pod koniec zeszłego roku. Maciej Stec, wiceprezes Cyfrowego Polsatu podczas konferencji prasowej przyznał, że spadek dotyczy przede wszystkim jednej technologii. - Rzeczywiście jesteśmy pod lekką presją, jeśli chodzi o usługi telewizji przez satelitę - mówił w odpowiedzi na pytanie Wirtualnemedia.pl. więcej
|
BBC World Service uruchamia serwis po polsku
BBC World Service rozszerza swoją dotychczasową ofertę i jako dostawca informacji uruchomi wkrótce pilotażowo polskojęzyczny serwis informacyjny BBC News Polska pod adresem bbc.com/polska wraz z powiązanymi z nim kanałami społecznościowymi. więcej
|
FAST-owa ofensywa Polsatu. Kiedy ruszą nowe kanały?
Mimo zapowiedzi z początku kwietnia, kanały FAST Telewizji Polsat, wciąż nie rozpoczęły nadawania w serwisie Polsat Box Go. - To kwestia tygodni, początku czerwca, pierwszej połowie czerwca - mówił podczas telekonferencji Grupy Polsat Plus wiceprezes Cyfrowego Polsatu Maciej Stec. więcej
|
Ekrany poszły w odstawkę. TOP 10 dostawców treści wideo w Polsce
Kwiecień, drugi wiosenny miesiąc, to kolejny miesiąc spadku czasu spędzanego na oglądaniu treści wideo względem poprzedniego miesiąca br. Liderem pozostała Grupa TVN Warner Bros. Discovery - wynika z raportu All Screens Video Landscape, obejmującego oglądalność z czterech ekranów: telewizorów, PC/laptopów, smartfonów i tabletów w domu. Kto znalazł się na kolejnych miejscach? więcej
|
Korespondent Polsat News w Berlinie w nowej roli
Tomasz Lejman, korespondent Polsat News w Berlinie, od czerwca br. obejmie dodatkową funkcję korespondenta w krajach skandynawskich. więcej
|
"Mówię Wam" wróci jesienią. Talk-show Hładkiego hitem TVN7
Program ,,Mówię Wam" będzie kontynuowany w kolejnym sezonie - poinformował w sieci jego gospodarz, Mateusz Hładki. Będzie to trzeci sezon autorskiego talk-show dziennikarza, które zadebiutowało w ramówce TVN7 jesienią ub.r. więcej
|
Specjalne oferty Canal+ po zniknięciu Viaplay
Tylko do końca czerwca w Polsce działać będzie serwis streamingowego Viaplay. Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ Polska informuje Wirtualnemedia.pl, że klienci tej platformy cyfrowej z Viaplay pakiecie, nie muszą podejmować żadnych czynności. Dostawca płatnej telewizji przygotuje dla nich specjalne oferty. więcej
|
Polsat Hit Festiwal: będą specjalne koncerty na TikToku
TikTok po raz kolejny został partnerem Polsat Hit Festiwalu. W ramach partnerstwa, oficjalny profil Polsatu na TikToku stanie się centrum ekskluzywnych treści z tegorocznej imprezy. więcej
|
Będą zmiany w Cyfrowym Polsacie po wyroku? Zarząd zabrał głos
Sąd w Liechtensteinie oddalił pozew Zygmunta Solorza kwestionujący ważność zmian w statucie Fundacji TiVi i przeniesienia kontroli nad nią na dzieci miliardera. Mirosław Błaszczyk, prezes Cyfrowego Polsatu pytany o wyrok przez Wirtualnemedia.pl zapewnił, że spółka nie jest stroną postępowań i działa zgodnie z planem. więcej
|
Kino Polska TV wyciska więcej zysku. Stacja naziemna w głębszym dołku
W pierwszym kwartale 2025 roku grupa Kino Polska TV osiągnęła wzrost przychodów o 1,4 proc., zarabiając na czysto 19 mln zł. Pogorszyły się wyniki Zoom TV, który pod koniec br. zniknie z naziemnej telewizji cyfrowej. więcej
|
Z Polsatu odchodzi wicedyrektor marketingu
Z Telewizją Polsat żegna się Marlena Jezierska, wicedyrekor marketingu odpowiadająca za internet i social media. Z nadawcą była związana prawie cztery lata, wcześniej pracowała m.in. w Agorze i Ringier Axel Springer Polska. więcej
|
Kolejna uczestniczka ,,Afryka Express" ujawniona. To gwiazda serialu TVN
Aktorka Ewa Gawryluk to kolejna uczestniczka, która pojawi się w programie "Afryka Express". Wiadomo też, przez jakie kraje przebiegać będzie trasa wyścigu. więcej
|
Kiedyś można było o tym tylko pomarzyć. Dzięki GeForce NOW można grać w chmurze bez drogiego sprzętu W świecie, w którym topowe gry wymagają coraz potężniejszego sprzętu, usługa GeForce NOW od NVIDIA oferuje alternatywne rozwiązanie. Okazuje się, że nie zawsze trzeba inwestować w kosztowny sprzęt, można grać w najnowsze tytuły z wykorzystaniem mocy obliczeniowej serwerów w chmurze. Czy to naprawdę działa? I czy jakość rozgrywki dorównuje tej, którą znamy z lokalnych urządzeń? materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak powstawała "najlepsza polska reklama". Kulisy arcydzieła Ery sprzed 23 lat, które zna każdy
Gdy 23 lata temu kreatywni pracowali nad nową kampanią marki Era, nie przypuszczali, że padające w niej, na pozór proste i banalne słowa, wryją się w pamięć ludzi na dekady. Kombinacja naturalności postaci, emocjonalnego ciepła, wspaniałych zdjęć i muzyki, dała ponadczasowy spot, który - choć nie zdobył żadnej branżowej nagrody - z powodzeniem mógłby promować markę także dzisiaj. Takich reklam nie da się zapomnieć, więc nic dziwnego, że mimo upływu lat, ludzie nazywają ją "najlepszą polską reklamą". więcej
|
Poznaliśmy ,,Dobrostars". IAA Polska Marketing Masterminds wręczyło nowe nagrody
Na gali finałowej konkursu ,,Dobrostars" nagrodzono firmy, które wdrażają najlepsze i najbardziej inspirujące rozwiązania wspierające dobrostan pracowników. Konkurs zorganizowało IAA Polska we współpracy z uczestnikami programu liderskiego Marketing Masterminds. Ambasadorem Konkursu jest Mateusz Kusznierewicz, mistrz olimpijski. więcej
|
WPP globalnym partnerem reklamowym koncernu Coca-Cola
Coca-Cola kontynuuje współpracę z holdingiem reklamowym WPP. Za jej obsługę reklamowa będzie odpowiadać w dalszym ciągu specjalnie utworzona w tym celu przed laty jednostka Open X. więcej
|
Nowa kampania Sexedpl skierowana do nauczycieli
Rusza kolejna odsłona kampanii ,,Ciało obce", realizowana przez fundację Sexedpl założoną przez Anję Rubik we współpracy z agencją Ancymony (*ancy). Organizatorzy kierują swoją kampanię do nauczycieli, którzy szukają narzędzi do prowadzenia zajęć z zakresu edukacji seksualnej. więcej
|
Altavia Kamikaze+K2 z nowym szefem SEO&AI
Do zespołu agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączył Robert Głowacki, obejmując stanowisko head of SEO & AI optimisation. więcej
|
Znany siatkarz ambasadorem marki 4F
Reprezentant Polski w siatkówce Tomasz Fornal został ambasadorem marki odzieży sportowej 4F (OTCF). więcej
|
Vienna Life z pierwszą ogólnopolską kampanią wizerunkową
Vienna Life uruchomiła ogólnopolską kampanię wizerunkową pod hasłem ,,Najbardziej życiowy ubezpieczyciel". Jej celem jest budowanie świadomości nowej marki i przełamywanie schematów w komunikacji produktów ubezpieczeniowych. więcej
|
Freenow ma nowego globalnego szefa marketingu
Tony Fletcher został mianowany globalnym dyrektorem marketingu Freenow, europejskiej aplikacji multimobilnosci. Będzie kierował strategicznymi działaniami związanymi z marką i marketingiem, koncentrując się na rozwoju kluczowych usług taxi oraz doświadczeń kierowców. więcej
|
Performance Group rozszerza współpracę z Medicover
Po roku współpracy z Performance Group firma Medicover zdecydowała się na poszerzenie jej o kolejne obszary. Jest to efektem m.in. osiągnięcia w 2024 r. znaczącego wzrostu wyników kampanii płatnych. więcej
|
E.Wedel w loterii stawia na "czekoladowe przyjemności"
W nowej czteromiesięcznej kampanii marka E. Wedel wykorzystuje swoje dwa największe atuty i spina je jednym parasolowym hasłem: ,,czekoladowa przyjemność". Zorganizowana została również loteria, w ramach której, konsumenci - obok nagród pieniężnych - mogą wygrać bilety do Fabryki Czekolady. więcej
|
Żywec Zdrój hasłem "Po stronie natury" promuje wodę niegazowaną
Żywiec Zdrój nową kampanią pod hasłem "Po stronie natury" zwraca uwagę na znaczenie ochrony zasobów wodnych w naturze, podkreślając, że im więcej drzew, tym więcej czystej wody - bo to właśnie drzewa wspierają retencję i pomagają chronić naturalne zasoby wodne. więcej
|
Dentsu Creative po wygranym przetargu pracuje dla marki Zbyszko 3Cytryny
Zbyszko, producent napojów 3Cytryny, dołączył do grona klientów agencji Dentsu Creative (dentsu Polska). W ramach współpracy agencja odpowiada za przygotowanie spotów i jednocześnie długofalowe prowadzenie profili marki na Facebooku i Instagramie, w tym tworzenie kontentu i moderację. więcej
|
Pharmaceris promuje serię dermokosmetyków
Pharmaceris rusza z nową kampanią promującą serię dermokosmetyków Pharmaceris R. Działania przygotowała agencja Copuz. więcej
|
Z Polsatu odchodzi wicedyrektor marketingu
Z Telewizją Polsat żegna się Marlena Jezierska, wicedyrekor marketingu odpowiadająca za internet i social media. Z nadawcą była związana prawie cztery lata, wcześniej pracowała m.in. w Agorze i Ringier Axel Springer Polska. więcej
|
Mieszanka Krakowska z kampanią telewizyjną. Spot z AI
Wawel, producent galaretek w czekoladzie Mieszanka Krakowska, wprowadza nowy smak i startuje z kampanią reklamową, obejmującą spot telewizyjny przygotowany z wykorzystaniem AI, działania digital, PR i in-store. więcej
|
DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą najbardziej dostępną sieć OOH (OOH - out-of-home, dostawy poza domem) w Polsce - DPD Pickup. To odpowiedź na potrzeby klientów, którzy coraz chętniej wybierają wygodne i elastyczne formy odbioru przesyłek poza domem. To również inwestycja w rozwój dostępności usług logistycznych i wsparcie dostaw e-commerce. materiał reklamowywięcej |
|
|
Spółka właściciela ,,Wprost" i ,,Do Rzeczy" szykuje serwis oparty na AI. Kilkanaście mln zł od PARP
Firma B-8 Poland, której udziałowcem jest PMPG Polskie Media, kontrolująca właścicielsko wydawców ,,Wprost" i ,,Do Rzeczy", pozyskała do 13,3 mln zł dofinansowania do Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Spółka ma za maksymalnie 20 mln zł przygotować innowacyjną platformę social-mediowo-newsową wykorzystującą sztuczną inteligencję. więcej
|
"Niezwykły wzrost Polski". Prestiżowy tygodnik z okładką o naszym kraju
"Niezwykły wzrost Polski" - taki tytuł pojawił się na okładce najnowszego wydania prestiżowego brytyjskiego tygodnika "The Economist", który okładkowy tekst poświęcił naszemu krajowi. Post z pierwszą stroną magazynu, udostępniony w serwisie X, został zauważony przez polskich polityków i dziennikarzy. więcej
|
|
|
Rewolucyjne narzędzie Google niesie też zagrożenia. "Ryzyko zalewu deepfake'ów"
W środę Google zaprezentował Veo 3, czyli generator wideo oparty na sztucznej inteligencji. Narzędzie pozwala na generowanie filmów, dodawanie efektów dźwiękowych, czy dialogów synchronizowanych z ruchem ust. - To prawdziwa demokratyzacja kina - wystarczy pomysł, kilka linijek tekstu i dostęp do narzędzia GenAI - mówi ekspert. Ale czy tak łatwy dostęp do tworzenia filmów, nie spowoduje inwazji deepfake'ów wideo w sieci? więcej
|
Spółka właściciela ,,Wprost" i ,,Do Rzeczy" szykuje serwis oparty na AI. Kilkanaście mln zł od PARP
Firma B-8 Poland, której udziałowcem jest PMPG Polskie Media, kontrolująca właścicielsko wydawców ,,Wprost" i ,,Do Rzeczy", pozyskała do 13,3 mln zł dofinansowania do Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Spółka ma za maksymalnie 20 mln zł przygotować innowacyjną platformę social-mediowo-newsową wykorzystującą sztuczną inteligencję. więcej
|
Ceny subskrypcji AI od Google'a mogą szokować
Konferencja Google I/O obfitowała w wiele przełomowych ogłoszeń dotyczących usług czy narzędzi wspieranych sztuczną inteligencją. Jednak nie ma nic za darmo. Aby korzystać w większości z nich należy wykupić jeden z dwóch abonamentów: Google AI Pro bądź Google AI Ultra. Cena zwłaszcza tego drugiego szokuje. więcej
|
Nowy program Gońca. Palikot przemówi po wyjściu z aresztu
W niedzielę 25 maja o godz. 20:00 na kanale youtubowym Gońca rusza nowy program Janusza Schwertnera, redaktora naczelnego serwisu oraz dyrektora programowego Iberionu. Dziennikarz do premierowego odcinka zaprosił Janusza Palikota. Będzie to pierwszy wywiad biznesmena po wyjściu z aresztu. więcej
|
Świat bez internetu? Połowa nastolatków jest na tak
Badanie przeprowadzone w UK przez British Standards Institution na 1293 nastolatkach w wieku 16-21 i jego wyniki dają do myślenia. 46 procent z nich stwierdziło, że wolałoby dorastać w świecie bez internetu. Czy to kolejny znak, że higiena cyfrowa nabiera na znaczeniu wraz z interakcjami w świecie rzeczywistym? Czego jeszcze możemy dowiedzieć się ze wspomnianego badania? więcej
|
Tak wygląda Discover od Google na desktopie
Discover, czyli kluczowa dla wydawców internetowych część wyszukiwarki Google, zaczęła już pojawiać się w wersji desktopowej. Na komputerach stacjonarnych widoczna jest już np. w Nowej Zelandii. więcej
|
Gazeta.pl pozywa nadawcę wPolsce24 za atak na jej dziennikarza
Gazeta.pl (Agora) poinformowała, że zdecydowała się pozwać spółkę Fratria, nadawcę telewizji wPolsce24, za materiał o jej dziennikarzu Grzegorzu Wysockim. Stacja braci Karnowskich twierdziła, że Wysocki miał w Krakowie rozwieszać ulotkę krytykującą Karola Nawrockiego. więcej
|
Temu? Jakie Temu? Allegro sprzedaje więcej i śrubuje zysk
Liczba kupujących na Allegro sięgnęła 21 mln, a kwartalna wartość sprzedaży brutto przekroczyła 15 mld zł. Grupa Allegro zwiększyła przychody o prawie 6 proc. (te z reklam o 31 proc.), zarabiając na czysto prawie 300 mln zł. więcej
|
MediaMarkt ma nowy pomysł na biznes w Polsce. Rusza z marketplace
MediaMarkt uruchomił w naszym kraju platformę marketplace, która była wcześniej dostępna już w Niemczech, Austrii, Włoszech, Hiszpanii, Holandii i Belgii. Została oddana właśnie do dyspozycji polskich klientów oraz partnerów biznesowych. więcej
|
Prime Video udostępnia Apple TV+ w Polsce. Znamy cenę
Serwis Apple TV+ jest już dostępny na platformie Prime Video w Polsce w ramach dodatkowej subskrypcji. Nowi subskrybenci będą mogli korzystać z usługi streamingowej za 34,99 zł miesięcznie. więcej
|
AI w narzędziach reklamowych Google'a. Co nowego ogłoszono?
Lepiej ustalane stawki za reklamy i budżety, reklamy w wynikach wyszukiwania AI czy kreatywne narzędzia dla marketerów - to kilka z nowości ogłoszonych przez Google'a na środowej prezentacji. więcej
|
Dziennikarz sportowy przechodzi z Goal.pl do Interii
Przemysław Langier przechodzi do Interii z serwisu Goal.pl. Wcześniej przez 12 lat relacjonował najważniejsze wydarzenia sportowe dla Onetu oraz "Przeglądu Sportowego". więcej
|
Farmacja i Eurowizja. Jak Novartis wspierał konkurs w Bazylei? Sponsorem tegorocznego konkursu Eurowizja, który odbył się w Bazylei, był szwajcarski koncern farmaceutyczny Novartis. - Chcemy promować znaczenie zdrowia i dobrego samopoczucia wśród szerokiej publiczności, co idealnie wpisuje się w naszą misję - podkreśla Aneta Poznańska - Country Communications & Patient Advocacy Head w Novartis Poland. materiał reklamowywięcej |
|
|
Świat bez internetu? Połowa nastolatków jest na tak
Badanie przeprowadzone w UK przez British Standards Institution na 1293 nastolatkach w wieku 16-21 i jego wyniki dają do myślenia. 46 procent z nich stwierdziło, że wolałoby dorastać w świecie bez internetu. Czy to kolejny znak, że higiena cyfrowa nabiera na znaczeniu wraz z interakcjami w świecie rzeczywistym? Czego jeszcze możemy dowiedzieć się ze wspomnianego badania? więcej
|
|
|