|
|
|
|
|
|
|
Polsat Hit Festiwal ze wzrostem widowni. Hitem kabarety
Średnio 1,53 mln widzów oglądało w Polsacie tegoroczny Polsat Hit Festiwal - to o 400 tys. więcej osób niż rok temu. Widzów przybywało z każdym dniem, a największym zainteresowaniem cieszył się Sopocki Hitu Kabaretowy, który przyciągnął przed ekrany ponad 2 mln osób. więcej
|
Cyfrowy Polsat dalej inwestuje w emisję. Dokupił udziałów operatora
Cyfrowy Polsat przejął kolejny pakiet udziałów operatora radiodyfuzyjnego Bcast. Jego większościowym udziałowcem jest od ponad pięciu lat. więcej
|
Niekodowany kanał po polsku zmienił parametry na satelicie
Kanał ViDoc TV zmienił transponder na pozycji orbitalnej Hot Bird 13E, wykorzystywanej przez platformy cyfrowe Canal+ i Polsat Box. - Zmiana parametrów satelitarnych to decyzja Canal Plus - mówi Wirtualnemedia.pl Leszek Kułak, przewodniczący rady nadzorczej Red Carpet Media Group, nadawcy stacji. więcej
|
Trzaskowski u Mentzena popularniejszy niż Nawrocki. TVN24 i Republika zdeklasowały konkurentów
Średnio 3,4 mln widzów oglądało w sobotni wieczór spotkanie Rafała Trzaskowskiego i Sławomira Mentzena, które retransmitowały na swoich antenach główne stacje informacyjne. TVN24 i TV Republika zostawiły konkurencję w tyle, gromadząc przed telewizorami największą, ponad milionową widownię - wynika z raportu opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl. więcej
|
TVN ukarany za reklamy podczas ,,Faktów". Zapadł wyrok sądu
Sąd Apelacyjny w Warszawie potwierdził zasadność nałożenia kary przez przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na TVN. Teresa Brykczyńska, rzecznik prasowy KRRiT informuje Wirtualnemedia.pl, że chodzi o przerwanie ,,Faktów" spotami reklamowymi. więcej
|
Republika znów apeluje do widzów o wpłaty. Na debatę prezydencką, która może się nie odbyć
Telewizja Republika ogłosiła kolejną zbiórkę pieniędzy od widzów. Tym razem celem jest organizacja ostatniej debaty przed wyborami prezydenckimi, w której prawdopodobnie nie weźmie udziału Rafał Trzaskowski. więcej
|
Zmiana na czele ATM Grupy. Odchodzi prezes
Z firmy producenckiej ATM Grupa odchodzi prezes Andrzej Muszyński. Jej szefem był od prawie 14 lat. więcej
|
Jaka była oglądalność debaty Nawrocki-Trzaskowski? Najwięcej widzów wybrało TVP1
Piątkowa debata dwóch kandydatów na prezydenta: Karola Nawrockiego i Rafała Trzaskowskiego przyciągnęła przed telewizory średnio prawie 4,85 mln widzów - wynika z danych Nielsena. Najwięcej odbiorców śledziło starcie kandydatów za pośrednictwem TVP1, co stanowiło jeden z najwyższych wyników TVP w obszarze informacyjno-publicystycznym. więcej
|
Malcolm i Stomil wrócą. Canal+ szykuje kontynuację ,,Emigracji XD" i ,,Edukacji XD"
Powstanie serial ,,Eskapada XD" - trzecia odsłona ekranizacji trylogii napisanej przez Malcolma XD. Malcolma i Stomila znów zagrają znów zagrają Tomasz Włosok i Michał Balicki, a produkcją zajmie się Jake Vision DGA Studio. więcej
|
Kiedyś można było o tym tylko pomarzyć. Dzięki GeForce NOW można grać w chmurze bez drogiego sprzętu W świecie, w którym topowe gry wymagają coraz potężniejszego sprzętu, usługa GeForce NOW od NVIDIA oferuje alternatywne rozwiązanie. Okazuje się, że nie zawsze trzeba inwestować w kosztowny sprzęt, można grać w najnowsze tytuły z wykorzystaniem mocy obliczeniowej serwerów w chmurze. Czy to naprawdę działa? I czy jakość rozgrywki dorównuje tej, którą znamy z lokalnych urządzeń? materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rafał Trzaskowski czy Karol Nawrocki. Co oznacza to dla mediów?
Nowym prezydentem zostanie Rafał Trzaskowski albo Karol Nawrocki. Kandydaci idą w sondażach niemal łeb w łeb. Zapytaliśmy ekspertów o konsekwencje dla rynku medialnego w przypadku wygranej jednego lub drugiego. Wielu z pytanych liczy na likwidację abonamentu RTV dzięki kandydatowi Koalicji Obywatelskiej, jednocześnie obawiając się chaosu w przypadku wygranej kandydata Prawa i Sprawiedliwości. Konserwatyści widzą w nim nadzieję na repolonizację mediów. więcej
|
|
Joanna Senyszyn będzie radzić słuchaczom RMF FM
Na antenie RMF FM debiutuje codzienny cykl Joanny Senyszyn ,,Jak żyć, być i kochać w XXI wieku". Senyszyn sporą popularność zdobyła jako kandydatka w wyborach prezydenckich. więcej
|
|
|
|
|
Dwaj producenci lakierów do paznokci spierają się w Komisji Etyki Reklamy
Firma Nesperta Europe (właściciel marki SemilaC) zaskarżyła do Komisji Etyki Reklamy reklamę konkurenta - Cosmo Group, właściciela marki Neonail. A ta skargę częściowo uwzględniła. więcej
|
Małgorzata Witkowska na nowym stanowisku w BNP Paribas
Małgorzata Witkowska objęła stanowisko managerki managerski zespołu komunikacji marketingowej klienta indywidualnego w banku BNP Paribas Polska. więcej
|
Avon w kampanii łączy Dzień Matki z Dniem Dziecka
Marka Avon startuje z nową kampanią ,,Tydzień Matek i Córek", która wypełni okres między Dniem Matki a Dniem Dziecka. Promuje w niej najnowszą linię zapachów marki Perfect Nonsense. więcej
|
Osiem ofert w przetargu reklamowym Enei
W odpowiedzi na przetarg firmy energetycznej Enea na wybór agencji reklamowej wpłynęło 8 ofert. Złożyły je m.in. takie agencje, jak GoldenSubmarine, GPD, Opus B - dowiedziały się Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Dentsu X rozszerza współpracę z Exim Tours
W wyniku przetargu Exim Tours powierzył agencji dentsu X (dentsu Polska) obsługę kampanii SEM w Google Ads i Bing Ads. więcej
|
Anita Łatyńska w Cheil Poland
Anita Łatyńska dołączyła do agencji Cheil Poland, w której objęła stanowisko senior strategy plannera. Poprzednio związana była z agencją Walk. więcej
|
Lidl stawia na markę Crivit, rusza międzynarodowa kampania
Sieć sklepów Lidl ruszyła z międzynarodową, obejmującą ponad 30 krajów kampanią marki Crivit pod hasłem "Find your move". Detalista chce,by docelowo jego brand stał się najsilniejszą marką sportową w Europie. więcej
|
Jysk stawia na employer branding
Sieć sklepów Jysk startuje z nową kampanią employer brandingową. Firma zdecydowała się skupić komunikację na możliwościach, które w oczach zespołu mają największe znaczenie: ,,Wnieś zaangażowanie, odkryj możliwości" oraz ,,Silny zespół, potęga zaangażowania". więcej
|
Doritos reklamowane przy "Minecraft: Film"
Agencja Cut The Mustard przygotowała kampanię promującą współpracę Doritos i Minecraft: Film pod hasłem ,,Spróbuj smaku, który za Tobą chodzi". To bezpośrednie nawiązanie do najbardziej kultowej postaci gry, czyli Creepera. Doritos wprowadził na rynek nowy, limitowany smak: The Creeper Pizza. więcej
|
Shein ma kłopoty w Europie. Groźba kar za mylące promocje
Komisja Europejska w poniedziałek wezwała chińską platformę sprzedażową Shein do odejścia od praktyk wprowadzających klientów w błąd, takich jak nieprawdziwe promocje. Zagroziła, że w następnym kroku na platformę zostaną nałożone kary pieniężne. więcej
|
CYBERSEC EXPO & FORUM 2025: największe targi cyberbezpieczeństwa w Europie Środkowo-Wschodniej W dniach 11-12 czerwca 2025 roku, TAURON Arena Kraków stanie się centrum europejskiej dyskusji o cyberbezpieczeństwie goszcząc jubileuszową, 20. edycję CYBERSEC EXPO & FORUM. Wydarzenie, odbywające się pod auspicjami Polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej, zgromadzi ponad 2000 uczestników oraz 100 wystawców i partnerów, tworząc wyjątkową platformę do wymiany wiedzy, nawiązywania kontaktów biznesowych oraz prezentacji najnowszych rozwiązań w dziedzinie cyberbezpieczeństwa. materiał reklamowywięcej |
|
|
Po czym poznać, że tekst napisała sztuczna inteligencja?
Z narządzi generatywnej sztucznej inteligencji garściami korzystają masy ludzi - eksperci, naukowcy, prawnicy, finansiści, ale także ziennikarze. Zgrabne teksty zamieszczone w sieci to czasem (a może często?) dzieło nie ludzi, ale AI. Jak rozpoznać, że tekst mogła napisać sztuczna inteligencja? więcej
|
Sprawdziliśmy, jak radzi sobie XYZ. "Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników"
Założony przez Grzegorza Nawackiego portal ekonomiczny XYZ notuje ostatnio ponad 350 tys. użytkowników miesięcznie. - Warunki - jak wszyscy wiedzą - nie są delikatnie mówiąc sprzyjające, bo wszyscy wydawcy mierzą się z nieprzyjazną polityką bigtechów - mówi nam redaktor naczelny i prezes XYZ. Nie zdradza jednak liczby pozyskanych do tej pory płatnych subskrypcji. więcej
|
W Wirtualnej Polsce turystyka dogania media. Nowa usługa reklamowa
Wirtualna Polska Holding w pierwszym kwartale 2025 roku zwiększyła r/r przychody, mimo spadku w segmencie reklamowo-subskrypcyjnym. Pion turystyczny urósł o 17 proc., jeszcze przed finalizacją przejęcia Invia Group. Firma uruchamia usługę reklamową WPartner for Retailers. więcej
|
Temu z największą liczbą reklam na Facebooku i Instagramie. Plus z największym zasięgiem
Najwięcej reklam w 2024 roku w systemie Meta (Facebook, Instagram) miało na swoim koncie Temu Poland, zaś reklamę o największym zasięgu wyemitował Plus - wynika z najnowszego raportu firmy Sotrender. Średni CPM, w porównaniu do 2023 roku, spadł o ponad złotówkę i osiągnął wartość 2 zł 82 gr, a 22,5 proc. wszystkich reklam dotarło do mniej niż tysiąca odbiorców. więcej
|
Allegro jednak sprzedaje alkohol. Tylko trzeźwym internautom
Platforma Allegro do sprzedaży alkoholu przymierzała się już w zeszłym roku, jednak w październiku wycofano się z tych planów. Ku zaskoczeniu klientów w ostatnich dniach na platformie pojawiła się oferta sprzedaży alkoholu. Odbiór zamówienia odbywa się w punkcie sprzedaży bądź poprzez kuriera, który ma obowiązek weryfikacji trzeźwości, tożsamości i wieku odbierającego przesyłkę. więcej
|
Demagog: dyskusyjne spoty polityczne na Facebooku. Podobne w Hiszpanii
Tropy wokół kontrowersyjnych profili facebookowych Stół Dorosłych i Wiesz jak nie jest prowadzą zagranicę - podaje Stowarzyszenie Demagog, które prześwietliło obie strony, które emitowały agitację wyborczą. ,,Odkryliśmy łudząco podobne profile działające w Hiszpanii, (...) podobne przedsięwzięcia mogły być realizowane również w innych krajach europejskich" - czytamy w analizie Demagoga. więcej
|
Zmiana na czele Krytyki Politycznej. Kaja Puto zastąpi Agnieszkę Wiśniewską
Kaja Puto, wieloletnia współpracowniczka Krytyki Politycznej, od maja pełni funkcję redaktorki naczelnej pisma. Zastąpiła w tej roli Agnieszkę Wiśniewską, która stała na czele lewicowego pisma od 2016 roku. więcej
|
Wirtualna Polska z rekordową dywidendą. Ile dostaną inwestorzy?
Władze Wirtualnej Polski Holding chcą, żeby firma wypłaciła w 2025 roku 86,35 mln zł dywidendy, po 2,90 zł na akcję. Głównymi inwestorami w spółce są członkowie jej zarządu Jacek Świderski, Michał Brański i Krzysztof Sierota. więcej
|
Wielka awaria Canva.com. Strona praktycznie nie działa od rana
Od około godziny 8:26 użytkownicy platformy Canva zgłaszają masowe problemy z dostępem do serwisu. Strona główna nie ładuje się albo ładuje się bardzo wolno, a próby edytowania czy pobrania projektów kończą się komunikatami o przekroczeniu czasu oczekiwania. więcej
|
Shein ma kłopoty w Europie. Groźba kar za mylące promocje
Komisja Europejska w poniedziałek wezwała chińską platformę sprzedażową Shein do odejścia od praktyk wprowadzających klientów w błąd, takich jak nieprawdziwe promocje. Zagroziła, że w następnym kroku na platformę zostaną nałożone kary pieniężne. więcej
|
Nowa kampania Oranżady Hellena. Startują ,,Cooltowe lody oranżadowe!"
Hellena rozpoczęła nową kampanię promującą lody o smaku kultowej oranżady. Letnia inicjatywa pod nazwą ,,Cooltowe lody oranżadowe!" obejmuje działania w internecie, obecność w przestrzeni miejskiej, specjalne ekspozycje w sklepach oraz współpracę z influencerami. więcej
|
Farmacja i Eurowizja. Jak Novartis wspierał konkurs w Bazylei? Sponsorem tegorocznego konkursu Eurowizja, który odbył się w Bazylei, był szwajcarski koncern farmaceutyczny Novartis. - Chcemy promować znaczenie zdrowia i dobrego samopoczucia wśród szerokiej publiczności, co idealnie wpisuje się w naszą misję - podkreśla Aneta Poznańska - Country Communications & Patient Advocacy Head w Novartis Poland. materiał reklamowywięcej |
|
|
Demagog: dyskusyjne spoty polityczne na Facebooku. Podobne w Hiszpanii
Tropy wokół kontrowersyjnych profili facebookowych Stół Dorosłych i Wiesz jak nie jest prowadzą zagranicę - podaje Stowarzyszenie Demagog, które prześwietliło obie strony, które emitowały agitację wyborczą. ,,Odkryliśmy łudząco podobne profile działające w Hiszpanii, (...) podobne przedsięwzięcia mogły być realizowane również w innych krajach europejskich" - czytamy w analizie Demagoga. więcej
|
Bioodpady.pl klientem All Hands Agency
Agencja marketingowa All Hands rozpoczęła współpracę z firmą Bioodpady.pl, specjalizującą się w rozwiązaniach dla prawidłowej segregacji i przetwarzania odpadów organicznych. więcej
|
|
|