|
|
|
|
|
|
|
Świrski ukarał czołowych nadawców. Najwięcej musi zapłacić Republika
Od początku maja przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji nałożył kary na Republikę, kanały związane z Grupą Polsat Plus, wPolsce24, Canal+ Extra 1 i jedną z rozgłośni lokalnych. Jak wyliczył portal Wirtualnemedia.pl, najwięcej, bo aż trzy grzywny dotyczą stacji Tomasza Sakiewicza. więcej
|
Wysyp skarg ws. kampanii. Najwięcej dotyczy Wysockiej-Schnepf
W najbliższych miesiącach Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji będzie analizować rzekome nadużycia stacji telewizyjnych w kampanii prezydenckiej. Wpłynął szereg skarg dotyczących TVP1, TVP Info, TVN24, Polsat News, Polsatu i Republiki. Teresa Brykczyńska, rzecznik prasowy KRRiT poinformowała Wirtualnemedia.pl, że najwięcej zastrzeżeń widzów dotyczyło zachowania prowadzącej debatę z ramienia TVP. więcej
|
Czwórka zdecydowała, co dalej z "Love Island"
W jesiennej ramówce telewizyjnej Czwórki nie będzie nowej edycji ,,Love Island" - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Będzie to druga jesień bez randkowego bikini reality-show TV4. więcej
|
KRRiT dała ,,zielone światło" Show TV. Inny kanał może stracić koncesję
Podczas środowego posiedzenia Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zgodziła się na zmianę nazwy Red Carpet TV na Show TV. Maciej Świrski, przewodniczący KRRiT poinformował też Wirtualnemedia.pl, że wszczęto postępowanie w sprawie cofnięcia koncesji naziemnej ViDoc TV. więcej
|
Lider śniadaniówek bez zmian. "Dzień Dobry TVN" ze wzrostem w maju
Maj nie przyniósł zmian w zestawieniu najpopularniejszych programów śniadaniowych. Na jego czele nadal pozostaje "Dzień Dobry TVN", które umocniło swoją pozycję zarówno względem ubiegłego roku, jak i kwietnia br. "Pytanie na śniadanie", które wciąż pozostaje wiceliderem, ma o 80 tys. widzów mniej niż konkurent z TVN. "Halo tu Polsat" zanotowało niewielki spadek widowni. więcej
|
Gwiazda ,,Klanu" w nowym serialu TVN
Barbara Bursztynowicz, do niedawna gwiazda telenoweli TVP1 "Klan", jesienią zadebiutuje na antenie TVN. Aktorka dołączyła do obsady serialu "Szpital św. Anny" - poinformowała stacja. więcej
|
Electrolux głównym partnerem serialu ,,Rodzinka.pl"
Electrolux, szwedzka marka sprzętów AGD, jest głównym partnerem serialu "Rodzinka.pl", który wraca na ekrany TVP tej jesieni. Wystartowała kampania z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, którzy są ambasadorami marki i głównymi bohaterami tej produkcji. więcej
|
Oni wezmą udział w "Afryka Express". Znamy wszystkich uczestników show TVN
Ujawniono już osiem par, które wezmą udział w najnowszej edycji programu TVN ,,Afryka Express". To pierwszy sezon podróżniczego reality-show, które odbędzie się w Afryce i które poprowadzi Izabella Krzan. więcej
|
Zmarł Henryk Ciski, założyciel i redaktor naczelny "TV-SAT Magazynu"
Zmarł Henryk Ciski, założyciel i redaktor naczelny "TV-SAT Magazynu", pionier i kronikarz polskiej telewizji satelitarnej i kablowej. Informację podała Polska Izba Komunikacji Elektronicznej. więcej
|
Nadawca Vidoc TV znów zwieszony na giełdzie
Zarząd Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie we wtorek zawiesił handel akcjami spółki Red Carpet Media Group, notowanej na bocznym rynku giełdowym. więcej
|
Przez wybór Nawrockiego nie będzie Ligi Mistrzów w TVP? Negocjacje zamrożone
Wraz z finałem Ligi Mistrzów skończył się kontrakt na pokazywanie tych rozgrywek przez Telewizją Polską. Jak informuje Sport.pl, negocjacje w sprawie zakupu sublicencji na kolejny sezon od Canal+ zostały zamrożone. Powodem są wyniki wyborów prezydenckich. więcej
|
Wspólna akcja TVP i Gdańska. Michnik, Holland, Janda w kapitule
,,Nasza Solidarność. A to nam się udało!" - to nazwa wspólnej akcji Telewizji Polskiej, Europejskiego Centrum Solidarności i Miasta Gdańska, której celem jest uczczenie 45. rocznicy powstania ruchu Solidarności. W jej ramach internauci wybiorą wydarzenia 45-lecia. Nominowanych wskaże specjalna kapituła. więcej
|
Cztery lata i koniec. Kolejny dziennikarz przeszedł z Viaplay do TVP Sport
Michał Zachodny dołączył właśnie do redakcji TVP Sport. Z końcem maja dziennikarz sportowy poinformował o zakończeniu czteroletniej przygody z Viaplay. Platforma streamingowa opuszcza polski rynek. więcej
|
Świetne wyniki National Geographic Polska na YouTube National Geographic Polska (@natgeopl) objął pozycję lidera wśród telewizyjnych kanałów popularnonaukowych na YouTube w Polsce. Obecnie może pochwalić się imponującą liczbą 805 tys. subskrybentów, średnim czasem oglądania przekraczającym 10 minut oraz najwyższą liczbą miesięcznych wyświetleń, wyprzedzając tym samym bezpośrednią konkurencję. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Będzie więcej stacji FM w północno-wschodniej Polsce
Niebawem mieszkańcy województwa warmińsko-mazurskiego powinni zyskać dostęp do dodatkowych stacji radiowych. Jak informuje Wirtualnemedia.pl członek Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, prof. Tadeusz Kowalski regulator zdecydował że przeprowadzi konkursy dotyczące nadawania w zakresie UKF Olsztynie i Ostródzie. więcej
|
|
Radio Nowy Świat gra od pięciu lat. Rozgłośnia zaprasza na urodzinowy spektakl
Radio Nowy Świat szykuje się na swoje piąte urodziny. Z tej okazji wraz z Teatrem Współczesnym w Warszawie zaprasza na spektakl ,,Macki miłości". - Chcemy razem z państwem śmiać się, cieszyć i celebrować fakt, że nasze radio ma już 5 lat - mówi Magda Jethon a przedstawienie to niejedna niespodzianka, jaką rozgłośnia szykuje z okazji nadchodzącego jubileuszu. więcej
|
|
Misja kosmiczna z udziałem Polaka szeroko omawiana w TOK FM
TOK FM pochyla się nad startem misji Axiom-4, w której bierze udział Sławosz Uznański-Wiśniewski. Stacja przygotowała specjalne materiały, które przybliżą słuchaczom i czytelnikom przygotowanie misji, sylwetkę polskiego astronauty, stan polskich badań naukowych i kulisy pracy w kosmosie. O szczegółach misji opowie słuchaczom Piotr Jaśkowiak. więcej
|
|
,,Szczerze Ci powiem", czyli rozmowy Joanny Senyszyn i Kai Gołuchowskiej w RMF ON
Grupa RMF poszerza współpracę z Joanną Senyszyn, uruchamiając specjalne wydania podcastu ,,Szczerze Ci powiem". Senyszyn i Kaja Gołuchowska zasiądą do rozmów o tym, co naprawdę w życiu ważne. Premiery będą emitowane na platformie RMF ON a także na kanale YouTube RMF Show. więcej
|
|
|
|
|
Dawna Sigma Bis stawia na polski biznes. "Nie ma drugiego takiego tworu na rynku"
To już nie Sigma BiS, a re58. Członkowie zarządu firmy Jaromir Sroga i Sylwia Snopkiewicz opowiadają Wirtualnemedia.pl o tym, ja wygląda nowa strategia agencji. re58 ma mocniej niż dotychczas podkreślać wsparcie swoich akcjonariuszy. Zamierza walczyć o budżety komercyjnych firm, ale głównie polskich. - Chcemy, by wydawane przez nich pieniądze zostawały w Polsce, a nie trafiały do sieciowych agencji mediowych - mówi Sylwia Snopkiewicz. więcej
|
Gigant reklamowy ujednolica adresy e-mail. Koniec domen agencji w poczcie
Omnicom Group, do którego w Polsce należą m.in. takie agencje, jak DDB Warszawa czy OMD Polska wycofa indywidualne domeny w adresach e-mail. Niezależnie od nazwy agencji, dla której pracują, wszyscy będą używać teraz adresów e-mail@omc.com. więcej
|
Paramount przenosi globalną obsługę mediową do Publicis
Firma Paramount przenosi obsługę swojego globalnego budżetu mediowego do Publicis Groupe, kończąc trwającą dwie dekady współpracę z WPP Media (FKA GroupM). więcej
|
Marcin Siemko w zarządzie spółki outdoorowej Agory
Do zarządu firmy reklamy zewnętrznej AMS (grupa AMS) dołączył Marcin Siemko, dotychczasowy dyrektor ds. finansowych i IT. Będzie pełnił funkcję chief technology officera z jednoczesnym pełnieniem obowiązków chief financial officera. więcej
|
Agata Kulesza w kampanii Zalando zaprasza na wybrzeże
Platforma Zalando startuje z letnią odsłoną kampanii "W co mam się ubrać?", w której aktorka Agata Kulesza przenosi odbiorców w znajomy, nostalgiczny krajobraz polskiego wybrzeża. więcej
|
Aleksandra Marciniak: ze Sportfive Polska do Przedszkoliada.pl
Aleksandra Marciniak dołączyła do zespołu Przedszkoliada.pl (system rozrywki ruchowej dla dzieci) obejmując stanowisko international marketing&sales director. Ostatnio pracowała w Sportfive Poland. więcej
|
Altavia Kamikaze + K2 rusza z pierwszą kampanią dla Maybelline New York
Marka Maybelline New York startuje w Polsce z kampania launchującą nowy produkt - tusz Colossal Bubble. Za strategię, koncept kreatywny oraz egzekucję odpowiada agencja Altavia Kamikaze + K2. więcej
|
Electrolux głównym partnerem serialu ,,Rodzinka.pl"
Electrolux, szwedzka marka sprzętów AGD, jest głównym partnerem serialu "Rodzinka.pl", który wraca na ekrany TVP tej jesieni. Wystartowała kampania z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, którzy są ambasadorami marki i głównymi bohaterami tej produkcji. więcej
|
One House z kampanią ,,Zrozumieć dziecięcy świat" dla marki Baby born
Agencja mediowa One House startuje z nową odsłoną kampanii edukacyjnej ,,Zrozumieć dziecięcy świat" dla marki Baby born. Kampania ma na celu dalsze budowanie świadomości marki oraz wspieranie rodziców w lepszym rozumieniu potrzeb emocjonalnych swoich dzieci. więcej
|
"Wybierz swój skład" - zachęca Plus w nowej kampanii
W swojej nowej kampanii Plus pokazuje, że wybór usług telekomunikacyjnych może być prosty, jak... wybór składu na mecz. Bohterami reklam są siatkarze Reprezentacji Polski. więcej
|
"Odśwież lato muzyką", czyli nowa kampania marki Tic Tac
Wystartowała kampania "Odśwież lato muzyką", która wprowadza nowy limitowany smak Tic Tac Peachy Passion. Kampanii towarzyszy loteria, którą promuje spot w telewizji. To już druga odsłona letniej aktywacji marki, za której przygotowanie i komunikację odpowiada Hand Made. więcej
|
Leroy Merlin z nową platformą marketingową i kampanią wizerunkową
"Z miłości do domu" - tym hasłem Leroy Merlin zainaugurował 4 czerwca wizerunkową kampanię, która jest częścią nowej platformy marketingowej marki. Marka koncentruje się na termomodernizacji w ujęciu lifestylowym. Kampania skupia się na cieple domowego ogniska, spokoju, opowieści o codzienności i stałych wyzwaniach towarzyszących mieszkańcom domów. więcej
|
Jak zorganizować domową apteczkę i dbać o jej zawartość? Domowa apteczka powinna znaleźć się w każdym mieszkaniu i domu. To dzięki jej zawartości można szybko zareagować w przypadku nagłych urazów czy dolegliwości. Zobacz, jakie elementy powinny się w niej znajdować, aby zawsze być przygotowanym na szybką reakcję. materiał reklamowywięcej |
|
|
Serwisy Eurozetu, Wyborcza.pl i Gazeta.pl w jednym. Nowa oferta Agory
Grupa mediowa Agora wprowadza na rynek One Digital - kompleksową ofertę dla marek, które chcą skutecznie docierać do odbiorców w wielu kanałach jednocześnie. To wspólny projekt Grupy Eurozet, Wyborcza.pl i Gazeta.pl, który łączy siłę tych marek w jeden spójny produkt reklamowy. więcej
|
Kolejna zmiana w nadzorze Ruchu
Do rady nadzorczej Ruchu, którego akcjonariuszami są Orlen, PZU i Alior Bank, została powołana Monika Kalinowska. więcej
|
Właściciel ,,Sieci" i wPolsce24 wchłonie agencję reklamującą SKOK-i
Fratria, wydawca ,,Sieci", wPolityce.pl i telewizji wPolsce24, zamierza połączyć się z agencją marketingową Apella, obsługującą m.in. SKOK-i i Kasę Stefczyka. Fuzja ma zwiększyć potencjał obu podmiotów. więcej
|
|
|
"Jeden, by wszystkie zgromadzić". Po co wydawcom kopie ich tekstów na MSN?
Jeden portal, gdzie znajdziemy treści z Wirtualnej Polski, Gazeta.pl, Onetu, wPolityce.pl i wielu innych serwisów. Fikcja? Nie. Tak działa MSN, czyli globalny portal informacyjny Microsoftu, który już od 30 lat dostarcza treści z różnych źródeł, bazując na współpracy z lokalnymi i międzynarodowymi mediami. Sprawdziliśmy, co mają z tego wydawcy i jak ta współpraca wygląda. więcej
|
Popularny fanpage tropiący clickbaity zniknął z Facebooka
Z Facebooka zniknął zdobywający popularność fanpage "Streszczam clickbaitowe artykuły, żebyś nie musiał klikać". Jego twórcy często wytykali mediom pogoń za klikalnością, absurdalne nagłówki i manipulacje. - W końcu ktoś się za nas wziął i zaczął nas straszyć procesem sądowym - mówią nam twórcy strony. więcej
|
Nowa aplikacja Mety będzie wkrótce płatna
Podstawą aplikacji od Facebooka, a potem od Mety było to, że były całkowite bezpłatne dla użytkowników. Zarabiały i zarabiają dalej na reklamach, jednak niedługo może to się zmienić. Najnowsza aplikacja ze stajni Marka Zuckerberga może doczekać się płatnego abonamentu dla użytkowników, którzy będą chcieli skorzystać z pełni jej funkcji. więcej
|
TikTok daje kontrolę o jakiej użytkownicy Mety mogą pomarzyć
Algorytm wyświetlenia treści w TikToku, odpowiedzialny za to co widzisz w zakładce ,,Dla Ciebie", działa bardzo sprawnie. Jednak zawsze może być lepiej i z tego założenia wyszli właściciele aplikacji dając nowe możliwości jej użytkownikom więcej
|
Grupa H&M uruchamia sprzedaż rzeczy używanych w Polsce
Internetowa platforma second-hand Sellpy należąca do Grupy H&M wprowadza w Polsce usługę sprzedaży. Od teraz jej użytkownicy w naszym kraju mają możliwość sprzedawania używanej odzieży, akcesoriów i artykułów lifestylowych bezpośrednio. więcej
|
Świat Gwiazd mocniej stawia na wideo. Transfer z ShowNewsa
Klaudia Lewandowska dołączyła do zespołu portalu Świat Gwiazd (Iberion). Dotąd związana była z serwisem ShowNews.pl (Polska Press). Portal chce mocniej postawić na ofertę wideo - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Samochód Roku Wirtualnej Polski 2025 wybrany
Po raz ósmy redakcja Wirtualnej Polski przetestowała najważniejsze nowości na polskim rynku samochodowym, by wybrać ten najlepszy na polskim rynku. Kandydaci rywalizowali w dziesięciu kategoriach - w jednej z nich głos oddany został internautom. Nagrody zostały wręczone podczas uroczystej gali. więcej
|
Innowacja w Polska Press. AI sama tworzy i wysyła pushe do użytkowników
Polska Press Grupa wdrożyła system ,,Magnuso Push Planner" automatyzujący tworzenie oraz wysyłkę powiadomień web push do subskrybentów. Działa on w wybranych serwisów regionalnych oraz na portalu i.pl. więcej
|
,,Jaszczur" i ,,Ludwiczek" znów w rękach policji. Lawina zarzutów
Na polecenie Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga policjanci zatrzymali w środę liderów ruchu Rodacy Kamraci Wojciecha O. i Marcina O. (znanych też pod pseudonimami ,,Jaszczur" i ,,Ludwiczek") w śledztwie w sprawie nawoływania do przemocy i innych przestępstw. więcej
|
Możliwe są zmiany w sprzedaży alkoholu w internecie. Resort zdrowia ma plan
Ministerstwo Zdrowia zamierza uporządkować kwestię sprzedaży alkoholu przez internet. Wpadło na pomysł, by zakupy dokonane online trzeba było odbierać osobiście - ustaliła "Rzeczpospolita". więcej
|
IAB z nową inicjatywą dla młodych
IAB Point of Youth to nowa inicjatywa powstała w ramach IAB Polska, stworzona przez młode pokolenie branży komunikacji marketingowej dla jej przyszłych adeptów. Na czele inicjatywy stoi Justyna Niciejewska, na o dzień strategic planner agencji GoldenSubmarine. więcej
|
Właściciel eobuwia wykupi obligacje za ponad pół miliarda. Dostał kredyt
Spółka Modivo, należąca do grupy CCC, uzyskała kredyt do kwoty 660 mln zł. Przeznaczy te środki na wykupienie obligacji o nominalnej wartości 500 mln zł, które w październiku 2021 roku objął podmiot zależy Softbanku. więcej
|
Świetne wyniki National Geographic Polska na YouTube National Geographic Polska (@natgeopl) objął pozycję lidera wśród telewizyjnych kanałów popularnonaukowych na YouTube w Polsce. Obecnie może pochwalić się imponującą liczbą 805 tys. subskrybentów, średnim czasem oglądania przekraczającym 10 minut oraz najwyższą liczbą miesięcznych wyświetleń, wyprzedzając tym samym bezpośrednią konkurencję. materiał reklamowywięcej |
|
|
"Meta i Google to nasi partnerzy". Kontrowersje po sejmowej komisji o dzieciach w internecie
Bezpieczeństwo najmłodszych w sieci było tematem wtorkowych obrad dwóch sejmowych komisji. Na spotkaniu nie brakowało kontrowersyjnych tez. Przedstawicielka Google'a stwierdziła, że YouTube to nie jest serwis społecznościowy. A wiceminister Michał Gramatyka nazwał nawet Metę i Google "naszymi partnerami". - Musimy uciec od fikcji i przestać nazywać lobbystów ekspertami - uważa Sylwia Czubkowska. więcej
|
|
|