Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 5 Czerwca 2025
 
 
 
Dawna Sigma Bis stawia na polski biznes. "Nie ma drugiego takiego tworu na rynku"
 
To już nie Sigma BiS, a re58. Członkowie zarządu firmy Jaromir Sroga i Sylwia Snopkiewicz opowiadają Wirtualnemedia.pl o tym, ja wygląda nowa strategia agencji. re58 ma mocniej niż dotychczas podkreślać wsparcie swoich akcjonariuszy. Zamierza walczyć o budżety komercyjnych firm, ale głównie polskich. - Chcemy, by wydawane przez nich pieniądze zostawały w Polsce, a nie trafiały do sieciowych agencji mediowych - mówi Sylwia Snopkiewicz.  więcej
 
 
"Jeden, by wszystkie zgromadzić". Po co wydawcom kopie ich tekstów na MSN?
 
Jeden portal, gdzie znajdziemy treści z Wirtualnej Polski, Gazeta.pl, Onetu, wPolityce.pl i wielu innych serwisów. Fikcja? Nie. Tak działa MSN, czyli globalny portal informacyjny Microsoftu, który już od 30 lat dostarcza treści z różnych źródeł, bazując na współpracy z lokalnymi i międzynarodowymi mediami. Sprawdziliśmy, co mają z tego wydawcy i jak ta współpraca wygląda.  więcej
 
 
Świrski ukarał czołowych nadawców. Najwięcej musi zapłacić Republika
 
Od początku maja przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji nałożył kary na Republikę, kanały związane z Grupą Polsat Plus, wPolsce24, Canal+ Extra 1 i jedną z rozgłośni lokalnych. Jak wyliczył portal Wirtualnemedia.pl, najwięcej, bo aż trzy grzywny dotyczą stacji Tomasza Sakiewicza.  więcej
 
 
Popularny fanpage tropiący clickbaity zniknął z Facebooka
 
Z Facebooka zniknął zdobywający popularność fanpage "Streszczam clickbaitowe artykuły, żebyś nie musiał klikać". Jego twórcy często wytykali mediom pogoń za klikalnością, absurdalne nagłówki i manipulacje. - W końcu ktoś się za nas wziął i zaczął nas straszyć procesem sądowym - mówią nam twórcy strony. więcej
 
 
Wysyp skarg ws. kampanii. Najwięcej dotyczy Wysockiej-Schnepf
 
W najbliższych miesiącach Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji będzie analizować rzekome nadużycia stacji telewizyjnych w kampanii prezydenckiej. Wpłynął szereg skarg dotyczących TVP1, TVP Info, TVN24, Polsat News, Polsatu i Republiki. Teresa Brykczyńska, rzecznik prasowy KRRiT poinformowała Wirtualnemedia.pl, że najwięcej zastrzeżeń widzów dotyczyło zachowania prowadzącej debatę z ramienia TVP.   więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Ostatnie miejsca na naszą konferencję ,,BRAND NEW(S) Technologiczna rewolucja w mediach". Oto agenda! więcej
 
To media przegrały wybory? "Spadnie zaufanie do dziennikarzy" więcej
 
Wybory za nami. Oto media, który się wyróżniały. I pozytywnie, i negatywnie więcej
 
,,Amerykańscy naukowcy" napędzają hype na AI [OPINIA] więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Client Partner (Business Partnering Solutions) Ringier Axel Springer Polska
Business Development Manager w obszarze Onet Lifestyle Ringier Axel Springer Polska
Wydawca / Wydawczyni podcastu Ringier Axel Springer Polska
Specjalista / Specjalistka ds. rozwoju redakcyjnych narzędzi AI Ringier Axel Springer Polska
Social media manager Zemits Polska
Specjalista/Specjalistka ds. Rozwoju Kanału Sieci Własnej British American Tobacco
Digital Marketing Manager (praca zdalna) Symposio Centrum Edukacyjne
Brand Manager Dax Cosmetics
Brand Manager Ładne Bebe
Purchasing Specialist Bausch & Lomb Poland
Grafik / Graficzka Obsessive
Media Planner Euvic Media
Specjalista / Specjalistka ds. marketingu Dexcom
Specjalista ds. marketingu technicznego TMS Group Europe
Business Coordinator - Fakt / fakt.pl Ringier Axel Springer Polska
Content Creator Video/Audio Ringier Axel Springer Polska
Wydawca / Wydawczyni Strony Głównej Onet Ringier Axel Springer Polska
Dziennikarz / Dziennikarka Fakt (Dział Pieniądze-Prawo-Porady) Ringier Axel Springer Polska
Showrunner WOW Prosta Spółka Akcyjna
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza prawie 3 mln użytkowników, nasz newsletter dociera codziennie do 50 tys. odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Świrski ukarał czołowych nadawców. Najwięcej musi zapłacić Republika

Od początku maja przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji nałożył kary na Republikę, kanały związane z Grupą Polsat Plus, wPolsce24, Canal+ Extra 1 i jedną z rozgłośni lokalnych. Jak wyliczył portal Wirtualnemedia.pl, najwięcej, bo aż trzy grzywny dotyczą stacji Tomasza Sakiewicza.  więcej

Wysyp skarg ws. kampanii. Najwięcej dotyczy Wysockiej-Schnepf

W najbliższych miesiącach Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji będzie analizować rzekome nadużycia stacji telewizyjnych w kampanii prezydenckiej. Wpłynął szereg skarg dotyczących TVP1, TVP Info, TVN24, Polsat News, Polsatu i Republiki. Teresa Brykczyńska, rzecznik prasowy KRRiT poinformowała Wirtualnemedia.pl, że najwięcej zastrzeżeń widzów dotyczyło zachowania prowadzącej debatę z ramienia TVP.   więcej

Czwórka zdecydowała, co dalej z "Love Island"

W jesiennej ramówce telewizyjnej Czwórki nie będzie nowej edycji ,,Love Island" - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Będzie to druga jesień bez randkowego bikini reality-show TV4.  więcej

KRRiT dała ,,zielone światło" Show TV. Inny kanał może stracić koncesję

Podczas środowego posiedzenia Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zgodziła się na zmianę nazwy Red Carpet TV na Show TV. Maciej Świrski, przewodniczący KRRiT poinformował też Wirtualnemedia.pl, że wszczęto postępowanie w sprawie cofnięcia koncesji naziemnej ViDoc TV. więcej

Lider śniadaniówek bez zmian. "Dzień Dobry TVN" ze wzrostem w maju

Maj nie przyniósł zmian w zestawieniu najpopularniejszych programów śniadaniowych. Na jego czele nadal pozostaje "Dzień Dobry TVN", które umocniło swoją pozycję zarówno względem ubiegłego roku, jak i kwietnia br. "Pytanie na śniadanie", które wciąż pozostaje wiceliderem, ma o 80 tys. widzów mniej niż konkurent z TVN. "Halo tu Polsat" zanotowało niewielki spadek widowni. więcej

Gwiazda ,,Klanu" w nowym serialu TVN

Barbara Bursztynowicz, do niedawna gwiazda telenoweli TVP1 "Klan", jesienią zadebiutuje na antenie TVN. Aktorka dołączyła do obsady serialu "Szpital św. Anny" - poinformowała stacja.  więcej

Electrolux głównym partnerem serialu ,,Rodzinka.pl"

Electrolux, szwedzka marka sprzętów AGD, jest głównym partnerem serialu "Rodzinka.pl", który wraca na ekrany TVP tej jesieni. Wystartowała kampania z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, którzy są ambasadorami marki i głównymi bohaterami tej produkcji. więcej

Oni wezmą udział w "Afryka Express". Znamy wszystkich uczestników show TVN

Ujawniono już osiem par, które wezmą udział w najnowszej edycji programu TVN ,,Afryka Express". To pierwszy sezon podróżniczego reality-show, które odbędzie się w Afryce i które poprowadzi Izabella Krzan. więcej

Zmarł Henryk Ciski, założyciel i redaktor naczelny "TV-SAT Magazynu"

Zmarł Henryk Ciski, założyciel i redaktor naczelny "TV-SAT Magazynu", pionier i kronikarz polskiej telewizji satelitarnej i kablowej. Informację podała Polska Izba Komunikacji Elektronicznej.  więcej

Nadawca Vidoc TV znów zwieszony na giełdzie

Zarząd Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie we wtorek zawiesił handel akcjami spółki Red Carpet Media Group, notowanej na bocznym rynku giełdowym. więcej

Przez wybór Nawrockiego nie będzie Ligi Mistrzów w TVP? Negocjacje zamrożone

Wraz z finałem Ligi Mistrzów skończył się kontrakt na pokazywanie tych rozgrywek przez Telewizją Polską. Jak informuje Sport.pl, negocjacje w sprawie zakupu sublicencji na kolejny sezon od Canal+ zostały zamrożone. Powodem są wyniki wyborów prezydenckich. więcej

Wspólna akcja TVP i Gdańska. Michnik, Holland, Janda w kapitule

,,Nasza Solidarność. A to nam się udało!" - to nazwa wspólnej akcji Telewizji Polskiej, Europejskiego Centrum Solidarności i Miasta Gdańska, której celem jest uczczenie 45. rocznicy powstania ruchu Solidarności. W jej ramach internauci wybiorą wydarzenia 45-lecia. Nominowanych wskaże specjalna kapituła. więcej

Cztery lata i koniec. Kolejny dziennikarz przeszedł z Viaplay do TVP Sport

Michał Zachodny dołączył właśnie do redakcji TVP Sport. Z końcem maja dziennikarz sportowy poinformował o zakończeniu czteroletniej przygody z Viaplay. Platforma streamingowa opuszcza polski rynek.  więcej

Świetne wyniki National Geographic Polska na YouTube

National Geographic Polska (@natgeopl) objął pozycję lidera wśród telewizyjnych kanałów popularnonaukowych na YouTube w Polsce. Obecnie może pochwalić się imponującą liczbą 805 tys. subskrybentów, średnim czasem oglądania przekraczającym 10 minut oraz najwyższą liczbą miesięcznych wyświetleń, wyprzedzając tym samym bezpośrednią konkurencję. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Będzie więcej stacji FM w północno-wschodniej Polsce

Niebawem mieszkańcy województwa warmińsko-mazurskiego powinni zyskać dostęp do dodatkowych stacji radiowych. Jak informuje Wirtualnemedia.pl członek Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, prof. Tadeusz Kowalski regulator zdecydował że przeprowadzi konkursy dotyczące nadawania w zakresie UKF Olsztynie i Ostródzie.  więcej

 
Radio Nowy Świat gra od pięciu lat. Rozgłośnia zaprasza na urodzinowy spektakl

Radio Nowy Świat szykuje się na swoje piąte urodziny. Z tej okazji wraz z Teatrem Współczesnym w Warszawie zaprasza na spektakl ,,Macki miłości". - Chcemy razem z państwem śmiać się, cieszyć i celebrować fakt, że nasze radio ma już 5 lat - mówi Magda Jethon a przedstawienie to niejedna niespodzianka, jaką rozgłośnia szykuje z okazji nadchodzącego jubileuszu.  więcej

 
Misja kosmiczna z udziałem Polaka szeroko omawiana w TOK FM

TOK FM pochyla się nad startem misji Axiom-4, w której bierze udział Sławosz Uznański-Wiśniewski. Stacja przygotowała specjalne materiały, które przybliżą słuchaczom i czytelnikom przygotowanie misji, sylwetkę polskiego astronauty, stan polskich badań naukowych i kulisy pracy w kosmosie. O szczegółach misji opowie słuchaczom Piotr Jaśkowiak.     więcej

 
,,Szczerze Ci powiem", czyli rozmowy Joanny Senyszyn i Kai Gołuchowskiej w RMF ON

Grupa RMF poszerza współpracę z Joanną Senyszyn, uruchamiając specjalne wydania podcastu ,,Szczerze Ci powiem". Senyszyn i Kaja Gołuchowska zasiądą do rozmów o tym, co naprawdę w życiu ważne. Premiery będą emitowane na platformie RMF ON a także na kanale YouTube RMF Show.  więcej

 
 
 
 
 
REKLAMA
 
Dawna Sigma Bis stawia na polski biznes. "Nie ma drugiego takiego tworu na rynku"

To już nie Sigma BiS, a re58. Członkowie zarządu firmy Jaromir Sroga i Sylwia Snopkiewicz opowiadają Wirtualnemedia.pl o tym, ja wygląda nowa strategia agencji. re58 ma mocniej niż dotychczas podkreślać wsparcie swoich akcjonariuszy. Zamierza walczyć o budżety komercyjnych firm, ale głównie polskich. - Chcemy, by wydawane przez nich pieniądze zostawały w Polsce, a nie trafiały do sieciowych agencji mediowych - mówi Sylwia Snopkiewicz.  więcej

Gigant reklamowy ujednolica adresy e-mail. Koniec domen agencji w poczcie

Omnicom Group, do którego w Polsce należą m.in. takie agencje, jak DDB Warszawa czy OMD Polska wycofa indywidualne domeny w adresach e-mail. Niezależnie od nazwy agencji, dla której pracują, wszyscy będą używać teraz adresów e-mail@omc.com.    więcej

Paramount przenosi globalną obsługę mediową do Publicis

Firma Paramount przenosi obsługę swojego globalnego budżetu mediowego do Publicis Groupe, kończąc trwającą dwie dekady współpracę z WPP Media (FKA GroupM). więcej

Marcin Siemko w zarządzie spółki outdoorowej Agory

Do zarządu firmy reklamy zewnętrznej AMS (grupa AMS) dołączył Marcin Siemko, dotychczasowy dyrektor ds. finansowych i IT. Będzie pełnił funkcję chief technology officera z jednoczesnym pełnieniem obowiązków chief financial officera. więcej

Agata Kulesza w kampanii Zalando zaprasza na wybrzeże

Platforma Zalando startuje z letnią odsłoną kampanii "W co mam się ubrać?", w której aktorka Agata Kulesza przenosi odbiorców w znajomy, nostalgiczny krajobraz polskiego wybrzeża.  więcej

Aleksandra Marciniak: ze Sportfive Polska do Przedszkoliada.pl

Aleksandra Marciniak dołączyła do zespołu Przedszkoliada.pl (system rozrywki ruchowej dla dzieci) obejmując stanowisko international marketing&sales director. Ostatnio pracowała w Sportfive Poland.  więcej

Altavia Kamikaze + K2 rusza z pierwszą kampanią dla Maybelline New York

Marka Maybelline New York startuje w Polsce z kampania launchującą nowy produkt - tusz Colossal Bubble. Za strategię, koncept kreatywny oraz egzekucję odpowiada agencja Altavia Kamikaze + K2.  więcej

Electrolux głównym partnerem serialu ,,Rodzinka.pl"

Electrolux, szwedzka marka sprzętów AGD, jest głównym partnerem serialu "Rodzinka.pl", który wraca na ekrany TVP tej jesieni. Wystartowała kampania z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, którzy są ambasadorami marki i głównymi bohaterami tej produkcji. więcej

One House z kampanią ,,Zrozumieć dziecięcy świat" dla marki Baby born

Agencja mediowa One House startuje z nową odsłoną kampanii edukacyjnej ,,Zrozumieć dziecięcy świat" dla marki Baby born. Kampania ma na celu dalsze budowanie świadomości marki oraz wspieranie rodziców w lepszym rozumieniu potrzeb emocjonalnych swoich dzieci.  więcej

"Wybierz swój skład" - zachęca Plus w nowej kampanii

W swojej nowej kampanii Plus pokazuje, że wybór usług telekomunikacyjnych może być prosty, jak... wybór składu na mecz. Bohterami reklam są siatkarze Reprezentacji Polski.  więcej

"Odśwież lato muzyką", czyli nowa kampania marki Tic Tac

Wystartowała kampania "Odśwież lato muzyką", która wprowadza nowy limitowany smak Tic Tac Peachy Passion. Kampanii towarzyszy loteria, którą promuje spot w telewizji. To już druga odsłona letniej aktywacji marki, za której przygotowanie i komunikację odpowiada Hand Made.   więcej

Leroy Merlin z nową platformą marketingową i kampanią wizerunkową

"Z miłości do domu" - tym hasłem Leroy Merlin zainaugurował 4 czerwca wizerunkową kampanię, która jest częścią nowej platformy marketingowej marki. Marka koncentruje się na termomodernizacji w ujęciu lifestylowym. Kampania skupia się na cieple domowego ogniska, spokoju, opowieści o codzienności i stałych wyzwaniach towarzyszących mieszkańcom domów.   więcej

Jak zorganizować domową apteczkę i dbać o jej zawartość?

Domowa apteczka powinna znaleźć się w każdym mieszkaniu i domu. To dzięki jej zawartości można szybko zareagować w przypadku nagłych urazów czy dolegliwości. Zobacz, jakie elementy powinny się w niej znajdować, aby zawsze być przygotowanym na szybką reakcję. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PRASA
 
Serwisy Eurozetu, Wyborcza.pl i Gazeta.pl w jednym. Nowa oferta Agory

Grupa mediowa Agora wprowadza na rynek One Digital - kompleksową ofertę dla marek, które chcą skutecznie docierać do odbiorców w wielu kanałach jednocześnie. To wspólny projekt Grupy Eurozet, Wyborcza.pl i Gazeta.pl, który łączy siłę tych marek w jeden spójny produkt reklamowy.  więcej

Kolejna zmiana w nadzorze Ruchu

Do rady nadzorczej Ruchu, którego akcjonariuszami są Orlen, PZU i Alior Bank, została powołana Monika Kalinowska. więcej

Właściciel ,,Sieci" i wPolsce24 wchłonie agencję reklamującą SKOK-i

Fratria, wydawca ,,Sieci", wPolityce.pl i telewizji wPolsce24, zamierza połączyć się z agencją marketingową Apella, obsługującą m.in. SKOK-i i Kasę Stefczyka. Fuzja ma zwiększyć potencjał obu podmiotów. więcej

 
 
 
INTERNET
 
"Jeden, by wszystkie zgromadzić". Po co wydawcom kopie ich tekstów na MSN?

Jeden portal, gdzie znajdziemy treści z Wirtualnej Polski, Gazeta.pl, Onetu, wPolityce.pl i wielu innych serwisów. Fikcja? Nie. Tak działa MSN, czyli globalny portal informacyjny Microsoftu, który już od 30 lat dostarcza treści z różnych źródeł, bazując na współpracy z lokalnymi i międzynarodowymi mediami. Sprawdziliśmy, co mają z tego wydawcy i jak ta współpraca wygląda.  więcej

Popularny fanpage tropiący clickbaity zniknął z Facebooka

Z Facebooka zniknął zdobywający popularność fanpage "Streszczam clickbaitowe artykuły, żebyś nie musiał klikać". Jego twórcy często wytykali mediom pogoń za klikalnością, absurdalne nagłówki i manipulacje. - W końcu ktoś się za nas wziął i zaczął nas straszyć procesem sądowym - mówią nam twórcy strony. więcej

Nowa aplikacja Mety będzie wkrótce płatna

Podstawą aplikacji od Facebooka, a potem od Mety było to, że były całkowite bezpłatne dla użytkowników. Zarabiały i zarabiają dalej na reklamach, jednak niedługo może to się zmienić. Najnowsza aplikacja ze stajni Marka Zuckerberga może doczekać się płatnego abonamentu dla użytkowników, którzy będą chcieli skorzystać z pełni jej funkcji. więcej

TikTok daje kontrolę o jakiej użytkownicy Mety mogą pomarzyć

Algorytm wyświetlenia treści w TikToku, odpowiedzialny za to co widzisz w zakładce ,,Dla Ciebie", działa bardzo sprawnie. Jednak zawsze może być lepiej i z tego założenia wyszli właściciele aplikacji dając nowe możliwości jej użytkownikom więcej

Grupa H&M uruchamia sprzedaż rzeczy używanych w Polsce

Internetowa platforma second-hand Sellpy należąca do Grupy H&M  wprowadza w Polsce usługę sprzedaży. Od teraz jej użytkownicy w naszym kraju mają możliwość sprzedawania używanej odzieży, akcesoriów i artykułów lifestylowych bezpośrednio.  więcej

Świat Gwiazd mocniej stawia na wideo. Transfer z ShowNewsa

Klaudia Lewandowska dołączyła do zespołu portalu Świat Gwiazd (Iberion). Dotąd związana była z serwisem ShowNews.pl (Polska Press). Portal chce mocniej postawić na ofertę wideo - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.  więcej

Samochód Roku Wirtualnej Polski 2025 wybrany

Po raz ósmy redakcja Wirtualnej Polski przetestowała najważniejsze nowości na polskim rynku samochodowym, by wybrać ten najlepszy na polskim rynku. Kandydaci rywalizowali w dziesięciu kategoriach - w jednej z nich głos oddany został internautom. Nagrody zostały wręczone podczas uroczystej gali.  więcej

Innowacja w Polska Press. AI sama tworzy i wysyła pushe do użytkowników

Polska Press Grupa wdrożyła system ,,Magnuso Push Planner" automatyzujący tworzenie oraz wysyłkę powiadomień web push do subskrybentów. Działa on w wybranych serwisów regionalnych oraz na portalu i.pl.  więcej

,,Jaszczur" i ,,Ludwiczek" znów w rękach policji. Lawina zarzutów

Na polecenie Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga policjanci zatrzymali w środę liderów ruchu Rodacy Kamraci Wojciecha O. i Marcina O. (znanych też pod pseudonimami ,,Jaszczur" i ,,Ludwiczek") w śledztwie w sprawie nawoływania do przemocy i innych przestępstw. więcej

Możliwe są zmiany w sprzedaży alkoholu w internecie. Resort zdrowia ma plan

Ministerstwo Zdrowia zamierza uporządkować kwestię sprzedaży alkoholu przez internet. Wpadło na pomysł, by zakupy dokonane online trzeba było odbierać osobiście - ustaliła "Rzeczpospolita". więcej

IAB z nową inicjatywą dla młodych

IAB Point of Youth to nowa inicjatywa powstała w ramach IAB Polska, stworzona przez młode pokolenie branży komunikacji marketingowej dla jej przyszłych adeptów. Na czele inicjatywy stoi Justyna Niciejewska, na o dzień strategic planner agencji GoldenSubmarine.  więcej

Właściciel eobuwia wykupi obligacje za ponad pół miliarda. Dostał kredyt

Spółka Modivo, należąca do grupy CCC, uzyskała kredyt do kwoty 660 mln zł. Przeznaczy te środki na wykupienie obligacji o nominalnej wartości 500 mln zł, które w październiku 2021 roku objął podmiot zależy Softbanku. więcej

Świetne wyniki National Geographic Polska na YouTube

National Geographic Polska (@natgeopl) objął pozycję lidera wśród telewizyjnych kanałów popularnonaukowych na YouTube w Polsce. Obecnie może pochwalić się imponującą liczbą 805 tys. subskrybentów, średnim czasem oglądania przekraczającym 10 minut oraz najwyższą liczbą miesięcznych wyświetleń, wyprzedzając tym samym bezpośrednią konkurencję. materiał reklamowywięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
"Meta i Google to nasi partnerzy". Kontrowersje po sejmowej komisji o dzieciach w internecie

Bezpieczeństwo najmłodszych w sieci było tematem wtorkowych obrad dwóch sejmowych komisji. Na spotkaniu nie brakowało kontrowersyjnych tez. Przedstawicielka Google'a stwierdziła, że YouTube to nie jest serwis społecznościowy. A wiceminister Michał Gramatyka nazwał nawet Metę i Google "naszymi partnerami". - Musimy uciec od fikcji i przestać nazywać lobbystów ekspertami - uważa Sylwia Czubkowska.   więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Marek Popiołek dyrektorem ds. rozwoju biznesu w Polskim Stowarzyszeniu Nowej Mobilności
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Napisz do nas: redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj