|
|
|
|
|
|
|
Koniec "Warsaw Shore". Nie będzie kolejnej edycji
Nie będzie kolejny sezonu programu "Warsaw Shore". Stacja MTV Polska zdecydowała się bowiem zakończyć realizację kultowego reality show. Dotąd zrealizowano 22. edycje - ostatnia jednak nie została wyemitowana, bo po zakończeniu zdjęć zmarł jej uczestnik. więcej
|
Przerwany mecz w Canal+ i Polsat Box Go. Dlaczego do tego doszło?
Osobom, które oglądały mecz Finlandia-Polska za pośrednictwem serwisów streamingowych Canal+ i Polsat Box Go, pod koniec spotkania wyświetlił się komunikat o ograniczeniach licencyjnych. Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ Polska tłumaczy to w rozmowie z Wirtualnemedia.pl przerwą w grze i ograniczeniami licencyjnymi TVP. więcej
|
Prezenterka TTV pojawia się w poranku TVN24
Od tygodnia Patrycja Stockinger pojawia się wśród prowadzących serwisy w programie ,,Wstajesz i wiesz" w TVN24. Wcześniej dziennikarka była związana głównie z anteną TTV. więcej
|
TVN szykuje kolejny program z Architektką Porządku. Ruszył casting
Z początkiem czerwca ruszyły poszukiwania uczestników do nowego programu ,,Poukładani". To drugi format z udziałem Agnieszki Witkowskiej, Architektki Porządku, realizowany na zlecenie stacji TVN. więcej
|
Właściciel MTV i Paramount Network zwalnia pracowników
Paramount Global, który jest właścicielem takich kanałów jak Paramount Network, MTV, Comedy Central czy współwłaścicielem serwisu streamingowego SkyShowtime, rozpoczął ostatni etap redukcji zatrudnienia. Według Reutersa, pracę ma stracić 3,5 proc. personelu w Stanach Zjednoczonych. Zwolnienia są też możliwe na innych rynkach. więcej
|
Ilu widzów oglądało klęskę piłkarzy w Helsinkach? Padł tegoroczny rekord
Średnio 4,23 mln widzów obejrzało w kanałach Telewizji Polskiej mecz Finlandia - Polska rozegrany we wtorek 10 czerwca w ramach eliminacji Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2026. Jest to rekordowy wynik oglądalności w telewizji w tym roku. Zapewne nie bez wpływu na to miało zamieszanie wokół kadry narodowej. Samo spotkanie zostało przerwane z powodu zasłabnięcia kibica. więcej
|
Szefowa TVN24 BiS odchodzi. W firmie pracowała 21 lat
Katarzyna Ramotowska, redaktor naczelna kanału TVN24 BiS, odchodzi z TVN Warner Bros. Discovery - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z firmą związana była 21 lat. - Naszedł dla mnie moment, by nieco zwolnić tempo i otworzyć się na nowe wyzwania oraz inne formy rozwoju zawodowego i osobistego - napisała w mailu skierowanym do dziennikarzy stacji, do którego dotarliśmy. więcej
|
Kontrowersyjne zachowanie dziennikarzy TVP. KRRiT oceni, czy złamali prawo
Przed meczem Finlandia-Polska dziennikarze TVP Sport nie przerwali relacji, kiedy na próbę zagrano polski hymn. Skrytykował ich za to m.in. poseł PiS Zbigniew Bogucki. - Zleciłem odpowiedniemu departamentowi KRRiT zażądać od TVP tego materiału w celu analizy czy nie zostało naruszone prawo - odpisał mu na portalu X przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Maciej Świrski. więcej
|
Agnieszka Woźniak-Starak odchodzi z TVN. "Ludzi, którym zawdzięczam najwięcej, dawno już tam nie ma"
Agnieszka Woźniak-Starak po 12 latach pracy rozstaje się ze stacją TVN, w którym ostatnio prowadziła "Mam talent!". - To był bardzo ważny czas w moim życiu, ale pora iść dalej - napisała Woźniak-Starak na Instagramie w środowy poranek. więcej
|
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora Wytwórni Filmów Dokumentalnych i Fabularnych Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora Wytwórni Filmów Dokumentalnych i Fabularnych z siedzibą w Warszawie, ul. Chełmska 21. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak piłkarze potraktowali media po meczu z Finlandią. "Żenujące" czy zrozumiałe?
Polscy piłkarze nie chcieli rozmawiać z mediami w mix zonie po przegranej z Finlandią 1:2. Z jednej strony można to zrozumieć, bo sportowiec po przegranej ma prawo nie czuć się na siłach na podobne aktywności. Z drugiej jednak historia polskiej piłki jest pełna podobnych reakcji. A kibice i sponsorzy patrzą i wyciągają wnioski. więcej
|
Wybrano nowe władze IAA Polska. Jovan Protić prezesem
Jovan Protić, ustępujący wiceprezes Ringier Axel Springer Polska, został wybrany na prezesa Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA Polska w kadencji 2025-2027. Do zarządu weszli też przedstawiciele firm Warner Bros. Discovery, Nestle, TikTok, IF Nation, L'Oréal, Publicis, Havas, więcej
|
Tego jeszcze nie było. Znany sportowiec ambasadorem agencji mediowej
Robert Korzeniowski, czterokrotny mistrz olimpijski, lekkoatleta i chodziarz został ambasadorem agencji mediowej OMD Poland. Nowym motto firmy brzmi "Krok więcej". więcej
|
Dyrektorzy marketingu zwiększają inwestycje w sztuczną inteligencję
Chociaż nadal istnieją obawy dotyczące roli generatywnej sztucznej inteligencji w marketingu, 83 proc. dyrektorów ds. marketingu wyraziło optymizm co do tej technologii, co stanowi wzrost o pięć punktów procentowych w porównaniu z rokiem poprzednim - wynika z raportu Boston Consulting Group (BCG). Chcą w nią zainwestować co najmniej 10 mln dolarów w ciągu najbliższych trzech lat. więcej
|
Kina Helios z salami Imax
Sień kin Helios rozpoczyna współpracę strategiczną z IMAX. W ramach tego partnerstwa w wybranych kinach Helios powstaną sale w formacie IMAX Experience. Pierwsze dwie sale IMAX zostaną otwarte w kinach Agory w Gdyni oraz w Szczecinie. więcej
|
Wersow i Faustyna Fugińska promują herbaty Lipton
Marka herbat Lipton rozpoczęła współpracę z dwiema popularnymi influencerkami: Wersow (Weroniką Sową) oraz Faustyną Fugińską. Obie współtworzą i promują limitowaną linię czarnych herbat inspirowanych ich ulubionymi smakami i stylami życia. więcej
|
"Bolec" dołącza do "Gruchy" w reklamie Uniqa
W czerwcu wystartowała nowa odsłona kampanii reklamowej ubezpieczyciela Uniqa. W znanym formacie ponownie zobaczymy Mirosława Zbrojewicza w roli Gruchy z filmu ,,Chłopaki nie płaczą", a towarzyszy mu Michał Milowicz, czyli słynny "Bolec". więcej
|
Magda Żychlińska wraca do Grupy DDB
DDB basket (dawnej Gutenberg Agency) wzmacnia struktury client service. Do agencji na stanowisko business & client service directora wraca Magda Żychlińska. więcej
|
Muzyka, która łączy w nowej kampanii Sony ,,Festiwal jest w Tobie"
Pod hasłem ,,Festiwal jest w Tobie" wystartowała kampania promująca nową linię głośników ULT Power Sound marki Sony. Za koncepcję i realizację odpowiada konsorcjum agencji JU:, Neon Shake i Euvic Digital. Media zaplanowała i zakupiła agencja Sales Intelligence. więcej
|
Ruszyła nowa kampania mebli Agata z Mumio
Sklepy meblowe Agata w nowej kampanii promują meble kuchenne. Bohaterami spotów są aktorzy z grupy teatralnej Mumio. więcej
|
Marka Kia promuje Dni Otwarte
W ramach promocji Dni Otwartych Kia Polska wystartowała z kampanią reklamową. Celem działań promocyjnych jest zapoznanie z modelami samochodów Kia oraz zachęta do skorzystania ze specjalnych ofert czy jazd testowych. więcej
|
,,Dieta (Nie)Życia" - rusza druga edycja kampanii o problemie anoreksji
Rusza druga edycja kampanii ,,Dieta (Nie)Życia", skupionej dookoła anoreksji. Celem kampanii pt. ,,Czas ma znaczenie" jest nie tylko zwiększenie świadomości na temat anoreksji, ale przede wszystkim umożliwienie jej wczesnego rozpoznania. więcej
|
Będzie kolejne Multikino w Poznaniu. Przekąski i bilety samoobsługowo
Multikino w 2027 roku uruchomi swój multipleks w poznańskiej Galerii Avenida. Bilety, przekąski i napoje będą w nim sprzedawane samoobosługowo. więcej
|
Bank Pekao laureatem konkursu The Drum Awards for Marketing EMEA Kampania ,,Jak nie teraz, to kiedy ...wbijesz na wyższy level" Banku Pekao S.A. została uhonorowana nagrodą The Drum Awards for Marketing EMEA. Projekt konkursowy, jako jedyny z Polski, wyróżniono w kategorii Metaverse. materiał reklamowywięcej |
|
|
,,AI-owy Armageddon" u wydawców w USA, a co w Polsce? ,,O krok do tyłu za głównymi trendami na świecie"
Amerykańcy wydawcy notują duże spadki ruchu przez rozwój asystentów AI i AI-owe zmiany w wyszukiwarce Google. Alarmujących doniesień zza oceanu niespecjalnie chcą komentować najwięksi wydawcy w Polsce, chociaż niektórzy zauważają problem. - Wydawcy w Polsce mocno poszli za treściami, a nie danymi użytkowników - uważa ekspert Paweł Nowacki. więcej
|
Te portale informacyjne zyskały najwięcej w szczycie kampanii. Onet umocnił się jako lider
W maju 2025 roku dziesięć najpopularniejszych serwisów informacyjno-publicystycznych miało prawie jedną czwartą użytkowników więcej niż przed miesiącem. Wzrosty o ponad 30 proc. osiągnęły portale TVN24, ,,Gazety Wyborczej", RMF24 i Goniec.pl, zaś liderujący Onet zwiększył przewagę zasięgową nad WP.pl. więcej
|
Mariusz Marszałkowski nowym wicenaczelnym Defence24
Od 1 czerwca Mariusz Marszałkowski został mianowany zastępcą redaktora naczelnego Defence24.pl. W nowej roli będzie odpowiadał za rozwój treści informacyjnych i wsparcie procesu redakcyjnego oraz koordynacje bieżącej pracy redakcji. więcej
|
Trump znów łaskawy dla TikToka
Donald Trump zasugerował ponowne przedłużenie terminu wejścia w życie ustawy, która w praktyce wyklucza TikToka z amerykańskiego rynku. Polityk od początku swojej kadencji odwleka ostateczną decyzję na temat popularnej chińskiej aplikacji, z której korzysta 100 mln Amerykanów. Do tej pory nie sprzedano lokalnej części aktywów TikToka firmie z USA, co pozwoliłoby uniknąć banicji. więcej
|
Ruch na stronach wydawców "miażdżony" przez Google i AI
Asystenci AI jak Gemini czy ChatGPT na spółkę z funkcją AI Overviews od Google dosłownie zabijają ruch na strony wydawców internetowych - alarmuje "The Wall Street Journal". Media muszą się zmienić, jeśli chcą przetrwać to tsunami zmian. więcej
|
"Ksiądz z osiedla" upomniany za działania w mediach. Duchowny odpowiedział na zarzuty
Zarząd Polskiej Prowincji Towarzystwa Boskiego Zbawiciela (Salwatorianów) upomniał ks. Rafała Główczyńskiego SDS, znanego w social mediach jako "Ksiądz z osiedla". Podkreślono, że potrzeba większej precyzji w wypowiedziach duchownego, szczególnie w kontekście złożonych zagadnień moralnych. Ks. Główczyński zapowiedział, że będzie konsultował swoje wypowiedzi z teologami. więcej
|
,,Pytania na Szybko". Nowy format wideo od Auto Świata
W czwartek serwis Auto Świat (Ringier Axel Springer Polska) rusza z nowym formatem wideo ,,Pytania na Szybko". Program poprowadzi dziennikarz motoryzacyjny Łukasz Bąk, a jego sceną będzie tor wyścigowy w Poznaniu. więcej
|
Fundusz wycofuje się z Answear.com. Zainkasuje prawie 100 mln zł
Subdundusz należący do MCI w ramach przyspieszonej budowy księgi popytu sprzedaje 19,3 proc. akcji spółki Answear.com, zdecydowaną większość posiadanego pakietu jej walorów. Wartość transakcji to 95,3 mln zł. więcej
|
Bank Pekao laureatem konkursu The Drum Awards for Marketing EMEA Kampania ,,Jak nie teraz, to kiedy ...wbijesz na wyższy level" Banku Pekao S.A. została uhonorowana nagrodą The Drum Awards for Marketing EMEA. Projekt konkursowy, jako jedyny z Polski, wyróżniono w kategorii Metaverse. materiał reklamowywięcej |
|
|