|
|
|
|
|
|
|
Idą zmiany. Tabliczka o zakazie fotografowania będzie musiała zniknąć m.in. z TVP
Sejm przegłosował zmiany w ustawie o obronie ojczyzny. Jak informuje Wirtualnemedia.pl Ministerstwo Obrony Narodowej teraz przepisy zawężające zakaz fotografowania do obiektów wojskowych, trafią do Senatu. Jeśli wejdą w życie, to tabliczki o zakazie robienia zdjęć będą musiały zniknąć między innymi z głównej siedziby Telewizji Polskiej. więcej
|
"Krwawy rozwód". Tak "Financial Times" opisuje to, co zrobił właściciel TVN
Warner Bros. Discovery (WBD), właściciel m.in. TVN, znów udowodniło, że ma talent do dramatu - tym razem nie tylko na ekranie, ale i na rynkach finansowych. Spółka medialna zostanie tymczasowo wykluczona z głównych indeksów obligacji wysokodochodowych po przeprowadzeniu kontrowersyjnej operacji zadłużenia, która dotknęła dotychczasowych wierzycieli. "Financial Times" porównuje to do kultowego odcinka "Gry o tron" tj. "Krwawych Godów" i nawet ilustruje to zdjęciem z serialu. więcej
|
Drzewiecka, Urbański, Protić. Oto głośne transfery i odejścia w mediach ostatnich miesięcy
Wśród najgłośniejszych roszad medialnych drugiego kwartału 2025 w polskich mediach najwięcej zmian dotyczy ,,Dziennika Gazety Prawnej" oraz stacji TVN. więcej
|
HBO zarabia w Polsce także bez Maxa. Wzrósł zysk
Należąca do Warner Bros. Discovery firma HBO Polska w 2024 roku przy minimalnym wzroście przychodów ograniczyła nieco wydatki, zarabiając na czysto 15,4 mln zł. więcej
|
Nowy kanał informacyjny w Play i UPC Polska
Do oferty operatora Play i dawnej sieci kablowej UPC Polska trafiła polska wersja kanału informacyjnego Euronews. - Stacja dostępna jest na pozycji 206 w ofercie telewizji Play. Użytkownicy korzystający z usług multimedialnych znajdą kanał pod numerem 129 (DMC) lub 345 (Mediabox) - informuje Wirtualnemedia.pl Katarzyna Bonk z biura prasowego firmy. więcej
|
TVN wraca po latach do pokazywania tej niszowej dyscypliny sportu
W niedzielę 6 lipca stacja TVN będzie transmitować Puchar Świata we wspinaczce sportowej z Krakowa. To powrót tej imprezy na antenę po sześciu latach. więcej
|
Serwis streamingowy Canal+ z darmowymi treściami i kanałami
Od środy wybrane treści na żądanie i kanały telewizyjne w serwisie streamingowym Canal+ są dostępne za darmo, bez konieczności rejestracji. Niebawem platforma zaoferuje w ten sposób niektóre wydarzenia sportowe na żywo. Firma tłumaczy, że to pilotaż nowej usługi, a jej oferta będzie rozwijana. więcej
|
Open'er Festival na żywo w TVP. Wrócił tam po 15 latach nieobecności
Tegoroczny Open'er Festival w Gdyni rozpoczął się w środę 2 lipca na lotnisku w Gdyni-Kosakowie. Tym razem widzowie Telewizji Polskiej mogą zobaczyć transmisje i retransmisje koncertów gwiazd festiwalu. Open'er wrócił do Telewizji Polskiej po 15-letniej nieobecności. więcej
|
Sephora BeautyBus rusza w wakacyjną trasę - i będzie się działo Lato zbliża się wielkimi krokami, a razem z nim powraca ulubiona beauty atrakcja ostatnich wakacji - Sephora BeautyBus! Po zeszłorocznym sukcesie kultowy autobus znów rusza w Polskę aby zabrać Was w trasę pełną kolorów, trendów i świetnej zabawy. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Media Expert zalewa Polskę prostymi reklamami z Cleo. "Przepalenie" budżetu czy geniusz marketingu?
Sieć sklepów Media Expert bije na głowę swoich konkurentów z rynku RTV/AGD pod względem liczby reklam w mediach. Od lat korzysta z tych samych kreacji z Cleo w roli głównej, nie próbując na siłę wyciskać łez u ich odbiorców. - Działań marketingowych nie prowadzi się po to, żeby dyrektorzy marketingu mogli pompować swoje ego, wrzucać kolejne statuetki na LinkedIna czy opowiadać na konferencjach, jak bardzo są innowacyjni. Marketing ma po prostu działać i dowozić wyniki - komentuje Marek Gonsior. więcej
|
Leroy Merlin rozszerza współpracę ze Starcomem. Rusza nowa platforma
Sieć sklepów Leroy Merlin wprowadza nową platformę komunikacji handlowej, która w kreatywny sposób łączy promocję produktów z elementami muzyki, tańca i rozrywki. Projekt jest efektem rozszerzenia współpracy z agencją Starcom (Publicis Groupe). więcej
|
Agnieszka Sora na czele rady nadzorczej IAA Polska. Wybrano też skład Sądu Dyscyplinarnego
Nową przewodniczącą Rady Nadzorczej IAA Polska na kadencję 2025 - 2027 jednogłośnie wybrana została Agnieszka Sora, przez ostatnie cztery lata prezeska organizacji. Pracami Sądu Dyscyplinarnego IAA Polska pokieruje Olgierd Świerzewski, co-managing partner Osborne Clarke - Poland. więcej
|
Joanna Plona została oficjalnie prezeską WeNet Group
Joanna Plona awansowała na stanowisko CEO WeNet Group. Stanowisko przejęła od Michała Wrzesińskiego, który będzie teraz występował w roli Aktywnej Rady Nadzorczej. więcej
|
Lidl startuje z kampanią z okazji UEFA Women's EURO 2025
2 lipca Lidl Polska rozpoczął kampanię marketingową z okazji UEFA Women's EURO 2025. Marka jako oficjalny partner turnieju UEFA Women's EURO 2025 będzie obecna zarówno w mediach tradycyjnych, jak i digitalowych, inspirując do kibicowania i wspólnego przeżywania sportowych emocji. więcej
|
Nowy branding kancelarii prawnej KWKR w wykonaniu Hand Made
Agencja reklamowa Hand Made odpowiada za nowy branding kancelarii prawnej KWKR. Współpraca objęła kompleksowe działania wizerunkowe, w tym opracowanie systemu identyfikacji wizualnej oraz redesign strony www. więcej
|
InPost sponsorem sportsmenki, która uciekła z Białorusi
Grupa InPost została sponsorem Kariny Kozłowskiej, mistrzyni Polski w konkurencji łuku klasycznego. więcej
|
Balon SM Ryki - ikona marketingu doświadczeń i narzędzie immersyjnej komunikacji marki W erze przeciążenia informacyjnego i znużenia tradycyjną reklamą, marki szukają sposobów, by dotrzeć do ludzi inaczej - przez zmysły, emocje i wspólne doświadczenia. Balon SM Ryki - stał się nie tylko podniebnym ambasadorem marki, ale i jednym z najbardziej charakterystycznych elementów strategii immersyjnego marketingu. materiał reklamowywięcej |
|
|
Czy wydawcy powinni teraz pozwalaniać wszystkich SEO-wców, bo już nie są im potrzebni?
Czy teraz, w kontekście zmian AI, które dzieją się w Google, należy zwalniać SEO-wców? Dostałem takie pytanie w trakcie debaty, na której nie było przestrzeni i czasu, aby odpowiedzieć w wyczerpujący sposób. Dlatego odpowiadam tutaj. więcej
|
Bracia Sekielscy zarobili więcej z reklam i od patronów
Należąca do Tomasza i Marka Sekielskich spółka Kombinat Medialny, odpowiadająca głównie za ich kanał youtube'owy, w 2024 roku przy 1,42 mln zł przychodów osiągnęła 351 tys. zł czystego zysku. więcej
|
Co nowego w social media? Podsumowanie czerwca
Zebraliśmy dla was jednym miejscu najważniejsze zmiany i nowości w czołowych serwisach społecznościowych takich jak Facebook, YouTube, Instagram, TikTok czy Whatsapp. Zobacz, czy nic istotnego ciebie nie ominęło. więcej
|
Chatboty AI stworzą Community Notes na X
Walki z dezinformacją ciąg dalszy. Na świecznik wracają stworzone przez Elona Muska Community Notes, które zaczynają być testowo tworzone przez chatboty AI. więcej
|
Na YouTube i w domowym zaciszu. Tak Polacy kochają słuchac podcastów
Coraz więcej Polaków wybiera podcasty jako formę dostarczenia rozrywki i wiedzy. Przybywa odcinków odsłuchiwanych nie tylko regularnie, ale i w całości. Podcasty cieszą się zdecydowanie największym zaufaniem spośród wszystkich typów mediów. Takie wnioski płyną z ostatniej części raportu ,,Słuchacz podcastów w Polsce 2024" Grupy Eurozet, przeprowadzonego we współpracy z Publicis Groupe. więcej
|
Ale duet! Netflix dogaduje się ze Spotify. Zrobią coś w stylu MTV
Jak donosi Wall Street Journal, Netflix rozpoczął rozmowy ze Spotify na temat potencjalnej współpracy przy projektach telewizji na żywo, w tym rozdania nagród muzycznych i serii koncertów. Wygląda na to, że efektem tej nietypowej współpracy może być coś w stylu MTV. więcej
|
Wirtualna Polska stawia na ekspansję zagraniczną sieci WPartner Po sześciu latach od wprowadzenia do oferty sieci reklamowej WPartner, Grupa Wirtualna Polska stawia na skalowanie biznesu i szerszy jej rozwój w całej Europie. O możliwościach, jakie na rynkach zagranicznych daje ta usługa reklamodawcom i wydawcom opowiada Jakub Stępka, Head of direct sales CEE/WPartner. materiał reklamowywięcej |
|
|
Cztery awanse w Big Picture
Agencja Big Picture wzmacnia zespół lifestyle'owy. Awanse powędrowały do Emilii Lakhwani, Weroniki Madejskiej, Oliwii Ośko i Justyny Czubak. więcej
|
|
|