WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Dyskusje dotyczące Reklamy

Moderatorzy: Moderator, t.wojtas9@gmail.com, Robin

Awatar użytkownika
Dex
 

Orange wprowadza nową strategię marketingową, chce być bliżej klientów (wideo)

Dex Śro Mar 18, 2015 8:59 am

Jak dla mnie nudne i bez polotu
Awatar użytkownika
Miastkowa
 

Re: Orange wprowadza nową strategię marketingową, chce być bliżej klientów (wideo)

Miastkowa Śro Mar 18, 2015 9:07 am

Rodzinka PL to pociągnie :) Szczerze powiedziawszy - nie znam bardziej żenednej komunikacji niż ORANGE w Polsce. To juz norma na rynku - nijacy i bez polotu kolesie na czele działów marketingu robią...nijaka i bez polotu komunikacje. Ciekawe dlaczego?? :))
Awatar użytkownika
Piotr
 

Re: Orange wprowadza nową strategię marketingową, chce być bliżej klientów (wideo)

Piotr Śro Mar 18, 2015 9:51 am

Najlepsza kampania nie pomoże, gdy do ceny neostrady (usługi dostępu do internetu o anachronicznej prędkości 6 Mbit/s) wciąż doliczają 30 zł za utrzymanie łącza i cena tej "usługi" jest 2x wyższa niż u konkurencji.
Awatar użytkownika
flaczki
 

Re: Orange wprowadza nową strategię marketingową, chce być bliżej klientów (wideo)

flaczki Śro Mar 18, 2015 9:52 am

To bardzo trafia - po angielsku hasło. Całą reklamę róbcie po angielsku.Taka firma jaki wizerunek.
Awatar użytkownika
pavv
 

Re: Orange wprowadza nową strategię marketingową, chce być bliżej klientów (wideo)

pavv Śro Mar 18, 2015 10:19 am

Co oni pitolą? Ludzi interesuje przede wszystkim NISKA CENA i WYSOKA JAKOŚĆ. Usługi telekomunikacyjne to nie kościół!
Awatar użytkownika
Tomek
 

Re: Orange wprowadza nową strategię marketingową, chce być bliżej klientów (wideo)

Tomek Śro Mar 18, 2015 10:37 am

D. nie urywa.
Awatar użytkownika
j
 

Re: Orange wprowadza nową strategię marketingową, chce być bliżej klientów (wideo)

j Śro Mar 18, 2015 12:07 pm

Nową strategię cenową wprowadźcie bo abonenci wasz marketing mają w dupie.
Awatar użytkownika
Yo
 

Re: Orange wprowadza nową strategię marketingową, chce być bliżej klientów (wideo)

Yo Śro Mar 18, 2015 12:20 pm

W moim przypadku ucieczka z neostrady była celem samym w sobie. tkwiłem w tej usłudze bo nie było innej oferty, albo były limity danych. Cyfrowy Polsat od czasu do czasu dzwonił i dopytywał czy nie chcę zmienić dostawcy internetu przypadkiem - a ja im na to ze bardzo chcę bo jestem strasznie niezadowolony z jakości usługi obsługi klienta i cen Orange, ale nie zdecyduję się na nich póki nie zlikwidują limitu danych zwłaszcza ze jestem już stałym klientem (miałem TV satelitarną w CP). Po pół roku argumentacji - że są tańsi, że Internet szybszy, że bez obsługi linii tel - i odmów ze względu na limit przesyłu danych dostałem ofertę BEZ LIMITU DANYCH.

jaka nauka z tego płynie? trzeba wiedzieć czego się chce i do tego dążyć :)
Awatar użytkownika
ede
 

Re: Orange wprowadza nową strategię marketingową, chce być bliżej klientów (wideo)

ede Śro Mar 18, 2015 1:50 pm

kablówki wymusiły koniec zmów cenowych
Awatar użytkownika
qwas
 

Re: Orange wprowadza nową strategię marketingową, chce być bliżej klientów (wideo)

qwas Śro Mar 18, 2015 7:47 pm

Always in touch to connect what’s essential in your life, social hub, digitalizacja komunikacji korporacyjnej - co to (k) jest? W jakim my kraju żyjemy? Wskrzesić trzeba Reja bo niedługo zapomnimy języka polskiego. Mnie interesuje cena za usługę. Marketing mam w głębokim "poważaniu".
Awatar użytkownika
Justyyy
 

Re: Orange wprowadza nową strategię marketingową, chce być bliżej klientów (wideo)

Justyyy Śro Mar 18, 2015 10:53 pm

Obsługa klienta Orange vs. konkurencja
Korzystając z usług sieci Play zdarzyła mi się sytuacja, że operator nie wywiązał się należycie z umowy, zgłosiłam problem – nie dość że został szybko naprawiony to otrzymałam (nie wnioskując) rabat 50% na 3 kolejne faktury w ramach przeprosin za niedogodności. Mojemu ojcu, który od wielu lat korzysta z usług Orange zdarzyła się podobna sytuacja. Po pierwszej reklamacji zlikwidowany problem pojawił się jeszcze trzykrotnie. Orange nie dość że naprawiało problemy z opóźnieniem i nie przyznało ze swojej dobrej woli żadnej rekompensaty za niedogodności to jeszcze w odpowiedzi na wniosek o przyznanie rabatu w imię utrzymania dobrych relacji odpisało mojemu ojcu, że musi udowodnić zaistnienie szkody majątkowej aby przyznali jakikolwiek rabat. Brawo za umiejętność dbania o klienta. Łatwo się domyślić, że mój ojciec nie przedłuży umowy w tej sieci, która swoich stałych klientów ma w takim poważaniu i będzie odradzał każdemu wiązanie się z Orange. Ja z resztą także.
Wróć do Reklama

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość