WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Dyskusje dotyczące Telewizji

Moderatorzy: Moderator, t.wojtas9@gmail.com, Robin

Awatar użytkownika
kwinto
 

Organizacje marketingowe i badawcze bronią telemetrii Nielsena i dziwią się krytykowaniu jej przez władze TVP

kwinto Wto Maj 10, 2016 4:03 pm

jak potwierdzone przez niezależnych audytorów. to niech audytorzy dowiedzą się jak są rozmieszczeni respondenci. A może wiedzą to niech się tym podzielą.
Awatar użytkownika
Ortens
 

Re: Organizacje marketingowe i badawcze bronią telemetrii Nielsena i dziwią się krytykowaniu jej przez władze TVP

Ortens Wto Maj 10, 2016 4:23 pm

Monopolista na rynku, sprawdzić tych badań nie można, kodów pocztowych, które nie są identyfikacja osobista nie podadzą, Nielsen ma audyt raz na 4 lata, przy czym sam wskazuje audytora. Wiarygodność identyczna z 240 tysięcami Ratusza.
Awatar użytkownika
oldek
 

Re: Organizacje marketingowe i badawcze bronią telemetrii Nielsena i dziwią się krytykowaniu jej przez władze TVP

oldek Wto Maj 10, 2016 5:38 pm

A kiedy z dużym zdziwieniem napiszą list do prezesa TVP: TK, SN, SA, rady adwokackie, komornicze no i samorządy oczywiście?? Czekamy panowie i panie prezeski i prezesi.
Awatar użytkownika
kk
 

Re: Organizacje marketingowe i badawcze bronią telemetrii Nielsena i dziwią się krytykowaniu jej przez władze TVP

kk Wto Maj 10, 2016 6:14 pm

bzdura. Metoda nilsena jest przedpotopowa. Dodatkowo nietransparentna i mętna i sam nilsen obniżył swoją wiarygodność poprzez mataczenie. A te organizacje co bronią nilsena. No cóż. Może na tych wydumanych danych po prostu korzystały. Jak komuś się wpisze wysoką oglądalność to strumień pieniędzy z reklam płynie też duży. Komu oni wciskają kit. Niech sobie głupszych od siebie poszukają
Awatar użytkownika
ała
 

Re: Organizacje marketingowe i badawcze bronią telemetrii Nielsena i dziwią się krytykowaniu jej przez władze TVP

ała Wto Maj 10, 2016 7:34 pm

Broniący Nielsena chcą:
1. mieć jedną wspólną "walutę marketingową" (miernik), pozwalającą wycenić reklamę;
2. chcą, żeby była to waluta była niezależna od sprzedawcy czasu reklamowego;
3. waluta ta musi być wiarygodna dla kupującego czas reklamowy;
4. waluta nie musi być idealna politycznie; ma opisywać w pierwszym rzędzie konsumenta;
5. za walutę opisującą specyficznego konsumenta: wyborcę, trzeba dopłacić w osobnym badaniu;
6. waluta jest cały czas monitorowana (tak!) każdy sprzedany lub niesprzedany produkt jest potwierdzeniem lub zaprzeczeniem wartościowości metodologii Nielsena.
7. waluta powinna mieć niezmienną wartość: reklamodawcy nie lubią niepewności związanej z występowaniem wielu walut lub podważaniem waluty; są w stanie poświęcić nawet pewien procent wiarygodności waluty na rzecz jej niezmienności (braku chaosu)

ergo: Branża jest w niewielkim stopniu zainteresowana "politycznością" oglądalności. Telemetria nie została wymyślona dla polityków. Podpaski nie mają przynależności politycznej.
Awatar użytkownika
Dobra Zmiana
 

Re: Organizacje marketingowe i badawcze bronią telemetrii Nielsena i dziwią się krytykowaniu jej przez władze TVP

Dobra Zmiana Wto Maj 10, 2016 7:41 pm

Cztery pierwsze wpisy: bełkot i ani grama argumentacji, ale ktoś naklikał i na piwo wystarczy, miłego wieczoru trolle
Awatar użytkownika
kk
 

Re: Organizacje marketingowe i badawcze bronią telemetrii Nielsena i dziwią się krytykowaniu jej przez władze TVP

kk Wto Maj 10, 2016 8:07 pm

no merytoryczny wpis "dobra zmiana" super. Tu raczej już po piwie. I to nie po jednym
Awatar użytkownika
Nie ufam Nielsenowi
 

Re: Organizacje marketingowe i badawcze bronią telemetrii Nielsena i dziwią się krytykowaniu jej przez władze TVP

Nie ufam Nielsenowi Wto Maj 10, 2016 8:57 pm

Te wyniki przeczą zdrowemu rozsądkowi i nie pokrywają się z wynikami podawanymi przy innej okazji. Kto chce obrażać swoją inteligencję może wierzyć tym wynikom. To kolejny dowód na nieprawdziwość badań. A Nielsen coraz bardziej sie pogrąża mętnymi tłumaczeniami i broniąć się przed transparentnością badań.

Kłamstwo powtórzone tysiąc razy staje się prawdą. W tym szaleństwie jest metoda.
Według badań firmy Nielsen, widownia między innymi "Wiadomości" TVP 1 a także TVP 1, TVP 2 i TVP Info w ostatnich tygodniach maleje. Jak są prowadzone takie badania i kto je firmuje?
Jeśli W TVP nie rządzi jedynie słuszna opcja liberalno-lewicowa więc TVP musi mieć niskie wyniki oglądalności. Jak nie jak tak. :D
Awatar użytkownika
Maks
 

Re: Organizacje marketingowe i badawcze bronią telemetrii Nielsena i dziwią się krytykowaniu jej przez władze TVP

Maks Wto Maj 10, 2016 9:02 pm

Chciałbym poznać wyniki oglądalności TVP zrobione przez polską niezależną od wpływu jakiejkolwiek partii politycznej firmę zajmującą się telemetrią.
Awatar użytkownika
ała
 

Re: Organizacje marketingowe i badawcze bronią telemetrii Nielsena i dziwią się krytykowaniu jej przez władze TVP

ała Wto Maj 10, 2016 9:16 pm

"Nie ufam Nielsenowi" napisał(a): Te wyniki przeczą zdrowemu rozsądkowi i nie pokrywają się z wynikami podawanymi przy innej okazji.


Z jakimi wynikami się kłócą? Wynikami czego? Przytocz proszę!

[quote= Kto chce obrażać swoją inteligencję może wierzyć tym wynikom. To kolejny dowód na nieprawdziwość badań.


Ale jaki dowód? Podaj go. Gdzie jest ten dowód?

Marnujesz nasz czas przedstawiając wnioskowania, w których z nieprzedstawionych przesłanek wyciągasz niewykazane wnioski.
Ad rem!
Awatar użytkownika
ała
 

Re: Organizacje marketingowe i badawcze bronią telemetrii Nielsena i dziwią się krytykowaniu jej przez władze TVP

ała Wto Maj 10, 2016 9:32 pm

"Do Dobra Zmiana" napisał(a):
"Dobra Zmiana" napisał(a): Cztery pierwsze wpisy: bełkot i ani grama argumentacji, ale ktoś naklikał i na piwo wystarczy, miłego wieczoru trolle

A co możesz powiedzieć o zawyżonej liczbie manifestantów KODu podawanej przez władze Warszawy która była podawana przez portal Tomasza Lisa natemat.pl, Gazetę Wyborczą, inne liberalno-lewicowe media oraz zagraniczne media ?


Oraz przez TVP Info.

A co można powiedzieć? Ano to, że ktoś boi się tego tłumu demonstrantów. Bardzo się boi. tak bardzo, że od czterech dni nie zajmuje się głównie mówieniem, że to nie tłum, tylko tłumik, ot garsteczka.

Pamiętam taką manifestację na Placu Zamkowym... Była podobnej wielkości, zakończyła się starciami z MO. W Dzienniku Telewizyjnym mówiono potem o grupkach młodzieży i wichrzycieli...
Awatar użytkownika
Do ała
 

Re: Organizacje marketingowe i badawcze bronią telemetrii Nielsena i dziwią się krytykowaniu jej przez władze TVP

Do ała Wto Maj 10, 2016 9:35 pm

"ała" napisał(a):
"Nie ufam Nielsenowi" napisał(a): Te wyniki przeczą zdrowemu rozsądkowi i nie pokrywają się z wynikami podawanymi przy innej okazji.


Z jakimi wynikami się kłócą? Wynikami czego? Przytocz proszę!

[quote= Kto chce obrażać swoją inteligencję może wierzyć tym wynikom. To kolejny dowód na nieprawdziwość badań.


Ale jaki dowód? Podaj go. Gdzie jest ten dowód?

Marnujesz nasz czas przedstawiając wnioskowania, w których z nieprzedstawionych przesłanek wyciągasz niewykazane wnioski.
Ad rem!

Wyniki oglądalności robione przez Nielsen to ściema.
Awatar użytkownika
gnom na drabince
 

Re: Organizacje marketingowe i badawcze bronią telemetrii Nielsena i dziwią się krytykowaniu jej przez władze TVP

gnom na drabince Wto Maj 10, 2016 9:36 pm

17 milionów od Helu do Tatr ogląda powabną pelikanice z wolem.
Awatar użytkownika
ani grosza
 

Re: Organizacje marketingowe i badawcze bronią telemetrii Nielsena i dziwią się krytykowaniu jej przez władze TVP

ani grosza Wto Maj 10, 2016 9:49 pm

"Ortens" napisał(a): Monopolista na rynku, sprawdzić tych badań nie można, kodów pocztowych, które nie są identyfikacja osobista nie podadzą, Nielsen ma audyt raz na 4 lata, przy czym sam wskazuje audytora. Wiarygodność identyczna z 240 tysięcami Ratusza.

Monopolista? Ale jaki masz problem - zrób sobie własną firmę badawczą, opracuj metodologię, znajdź ludzi do modelu próby reprezentatywnej i wtedy proszę bardzo możesz przedstawiać opracowania do dyskusji.
Audyt na szczęście wykonują matematycy o specjalizacji rachunek prawdopodobieństwa i statystyka a nie politycy- tak jak Ci się to marzy. I to oni podpisują się pod protokołem, oceniają model i jego statystyki. Żądanie ujawniania kodów pocztowych jest tak samo absurdalne jak pierwszych cyfr peselu, przekroju wykształcenia czy pierwszej cyfry pensji z dokładnością do pojedynczego tysiąca- tym jest właśnie własność intelektualna, ale wątpię abyś kiedykolwiek to zrozumiał- proponuję napisać np. do producenta czegokolwiek i zażądać aby przedstawił cały proces technologiczny, czego używa, w jaki sposób i dlaczego np. koło zębate ma 19 zębów, a nie 20.
Awatar użytkownika
ała
 

Re: Organizacje marketingowe i badawcze bronią telemetrii Nielsena i dziwią się krytykowaniu jej przez władze TVP

ała Wto Maj 10, 2016 10:29 pm

"Do ała" napisał(a):
Wyniki oglądalności robione przez Nielsen to ściema.


Acha. "To ściema". Masz swój pogląd. Fajnie. A teraz udowodnij!

Pytania pomocnicze:
1. Jakie masz zarzuty do metodologii.
2. Dlaczego metoda badawcza jest wadliwa.
2. Co zmieniłbyś w niej.
Wróć do Telewizja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 12 gości