WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Dyskusje dotyczące Reklamy

Moderatorzy: Moderator, t.wojtas9@gmail.com, Robin

Awatar użytkownika
kurka wodna!
 

PKO BP „po cichu” odświeża swoją skarbonkę

kurka wodna! Wto Kwi 05, 2011 9:07 am

O matko, jeśli zmiana koloru kropki i wprowadzenie wielkich i małych liter ma unowocześnić wizerunek banku to znak, że należy jak najprędzej zmykać przed tą "nowoczesnością". Ja już dojrzałam i spadam.
Awatar użytkownika
agnieszczalak
 

Re: PKO BP „po cichu” odświeża swoją skarbonkę

agnieszczalak Wto Kwi 05, 2011 9:55 am

żenada i marnotractwo publicznych pieniędzy!!!!
Awatar użytkownika
Chomik
 

Re: PKO BP „po cichu” odświeża swoją skarbonkę

Chomik Wto Kwi 05, 2011 10:01 am

Kurka, poczytaj w sieci ile ten rebranding kosztował i jaka kasa była do przepuszczenia a wtedy zrozumiesz, że rebranding był konieczny ;-)
Awatar użytkownika
spa
 

Re: PKO BP „po cichu” odświeża swoją skarbonkę

spa Wto Kwi 05, 2011 10:47 am

Mam wrażenie, że znowu "spece" od marketingu, wizerunku, reklamy itp. stosują swoje teorie o konieczności zmiany wizerunku nie zastanawiając się czy rzeczywiście ma to jakiś sens.

Ja widzę na razie przynajmniej jedną zmianę niekorzystną:
Zastanowiło mnie, że nowy symbol, chociaż prawie identyczny, to już nie kojarzy mi się ze skarbonką. Po porównaniu obu symboli wydaje mi się, że czerwona kropka nijak nie kojarzy się z monetą. Poprzednia była bliżej koloru złotego, co do monety pasuje. Dlatego dla mnie ta zmiana to PUDŁO.

To dla mnie zmiana dla samej zmiany. No ale marketingowcy też chcą z czegoś żyć, a prościej jest wmówić, że trzeba zmienić obrazek i wziąć za to pieniądze, niż doradzić, jak przysporzyć korzyści klientom, co jest bez wątpienia najlepszym "chwytem matkertingowym".
Awatar użytkownika
baca
 

Re: PKO BP „po cichu” odświeża swoją skarbonkę

baca Wto Kwi 05, 2011 2:34 pm

W moim odczuciu znak jest niespójny - skarbonka ma się nijak do czcionki i tekst wygląda jak przypadkowy. W dodatku niczym nieuzasadnione użycie aż tylu kolorów, i jeszcze to przejście tonalne - porażka. ALE, jest jedno sensowne wytłumaczenie - przepoczwarzanie znaku przygotowujące konserwatywnego i masowego klienta to nowego znaku - coś jak przejście znaku IDEA w Orange. Oznaczałoby to, że kasa poszła w nowy znak - sygnalizowany przez nowa czcionkę oraz kropkę - oraz w kilka form pośrednich. Ponieważ, jeśli nie jest to forma pośrednia tylko końcowa, to oznacza to bardzo słaby projekt Białego Kota - wręcz nieprzystający do ich portfolio.
Awatar użytkownika
Gość
 

Re: PKO BP „po cichu” odświeża swoją skarbonkę

Gość Śro Kwi 06, 2011 10:14 am

Chomik napisał(a):Kurka, poczytaj w sieci ile ten rebranding kosztował i jaka kasa była do przepuszczenia a wtedy zrozumiesz, że rebranding był konieczny ;-)

Hej Chomik, rzeczywiście do "zagospodarowania" była całkiem niezła kasa, którą PKO zarabia na mnie, na Tobie i kilku milionom nam podobnych, a nas mając głęboko w d...ie. Oni chyba jeszcze mentalnie są w dawno minionych czasach. Na szczęście jest wybór, więc - jak napisałam - spadam. Pozdrawiam. :)
Wróć do Reklama

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość