WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Dyskusje dotyczące Reklamy

Moderatorzy: Moderator, t.wojtas9@gmail.com, Robin

Awatar użytkownika
qi
 

Po spadku limitu czasu reklamowego do 4 min. w godz. wzrosłyby ceny, ale wpływy nadawców i tak zmalałyby o dwie trzecie

qi Pon Kwi 30, 2018 12:24 am

to jest rozmowa o niczym. żaden nadawca nie będzie prowadził biznesu na takich warunkach. wyniosą się za granicę i figa z makiem. rozumiem, że nie jest istotne, że płacą tu podatki i zatrudniają ludzi i podwykonawców. pewnie ze 100 tysi ludzi i kilkaset milionów podatków. dodatkowo proponowałbym zabezpieczyć kasę na odszkodowania. bo warunki w koncesjach były zgoła inne. no i przy okazji położycie całą radiofonię, która i tak jest już dziś na granicy opłacalności. to kolejne kilkadziesiąt tysięcy ludzi. no i całkowicie stracicie wpływ - nawet krritv o tym mówi. czy komuna wygrała z wolną europą? taka potęga z jedną stacją? jakby nie. to po co powtarzać błędy? ja wiem. hunwejbini muszą się wykazać. za dużo mają swobody jak widać. albo już nikt nad tym nie panuje.
Awatar użytkownika
Tomasz
 

Re: Po spadku limitu czasu reklamowego do 4 min. w godz. wzrosłyby ceny, ale wpływy nadawców i tak zmalałyby o dwie trzecie

Tomasz Pon Kwi 30, 2018 8:11 am

Ja tam jestem uzależniony od telewizyjnego leczenia "suchości pochwy" , w związku z powyższym proszę mi nie ograniczać leczenia... !
Awatar użytkownika
Remek Dąbrowski
 

Re: Po spadku limitu czasu reklamowego do 4 min. w godz. wzrosłyby ceny, ale wpływy nadawców i tak zmalałyby o dwie trzecie

Remek Dąbrowski Pon Kwi 30, 2018 8:19 am

Kurski przeżyje, miliard w środę, miliard w sobotę.
Awatar użytkownika
Piotr
 

Re: Po spadku limitu czasu reklamowego do 4 min. w godz. wzrosłyby ceny, ale wpływy nadawców i tak zmalałyby o dwie trzecie

Piotr Pon Kwi 30, 2018 9:21 am

Nareszcie! Nareszcie! Nareszcie!
Przecież obecnej telewizji nie da się oglądać! Każdy program trwający 40 minut jest sztucznie rozwleczony - tę samą fabułę można sprawnie opowiedzieć w 20 minut. Do tego 20 minut reklam, sponsorów i autopromocji i mamy godzinę w przeciętnej telewizji. Godzinę, zamiast 20 minut!
A dlaczego tak jest? Bo nie ma tylu historii do opowiedzenia, by nakarmić kilkadziesiąt stacji telewizyjnych nadających w każdym kraju. Wszystkie karmią się papką, wszystkie kupują i odtwarzają te same programy.
Skrócimy czas reklamowy to program 40 minutowy zajmie na antenie 45 minut.
Połowa stacji padnie? I bardzo dobrze! Zamiast 10 powtórek "złomowiska" obejrzymy tylko 5. Zamiast 20 prognoz pogody obejrzymy 10. Lepiej, żeby padło 75%, wtedy obejrzelibyśmy tylko dwie powtórki złomowiska i 5 prognoz pogody ;-)
A że parę tysięcy ludzi będzie musiało poszukać sobie innego zajęcia? I bardzo dobrze - teraz spędzają czas na uprzykrzaniu czasu innym.
Awatar użytkownika
Gosc
 

Re: Po spadku limitu czasu reklamowego do 4 min. w godz. wzrosłyby ceny, ale wpływy nadawców i tak zmalałyby o dwie trzecie

Gosc Pon Kwi 30, 2018 9:28 am

Rynek powinna regulować UE i nie byłoby takich cyrków ze jakas grupa coś zgłasza co może spowodować nadawanie przez satelitę zza granicy i całkowitą utratę kontroli nad rynkiem. Radia lokalne to padną od razu. Na tej zasadzie można zaproponować każdą bzdurę i poddać pod głosowanie.
Awatar użytkownika
marketer
 

Re: Po spadku limitu czasu reklamowego do 4 min. w godz. wzrosłyby ceny, ale wpływy nadawców i tak zmalałyby o dwie trzecie

marketer Pon Kwi 30, 2018 9:44 am

pis w ten sposób chce ograniczyć zarobki stacjom komercyjnym... Po dupie dostanie np TVN.
Awatar użytkownika
Darek
 

Re: Po spadku limitu czasu reklamowego do 4 min. w godz. wzrosłyby ceny, ale wpływy nadawców i tak zmalałyby o dwie trzecie

Darek Pon Kwi 30, 2018 9:49 am

do @Piotr
Piszesz bzdury, poznaj troche rynek reklamowy.
Nie bedziesz wiekszosci programow ogladal, a jak Ci przeszkadzaja reklamy po prostu nie ogladaj TV masz wiele alternatyw
Awatar użytkownika
Marek_Sz
 

Re: Po spadku limitu czasu reklamowego do 4 min. w godz. wzrosłyby ceny, ale wpływy nadawców i tak zmalałyby o dwie trzecie

Marek_Sz Pon Kwi 30, 2018 9:56 am

to byłaby szansa dla kanałów tematycznych, które przyciągnęłyby na większą skalę mniejszych reklamodawców - głównie realizując działania niestandardowe

pamiętajmy też, że spadek przychodów nie oznacza wprost mniejszych nakładów na programing. to duży skrót myślowy. na pewno spadłyby zyski i trzeba byłoby zmienić model biznesowy. podnieść cennik, wzmocnić ofertę niestandardów, oferować w większym stopniu działania 360 stopni.

temat jest ciekawy i oczywiście z punktu widzenia nadawcy taki ruch byłby bolesny ale dla widza (a przecież to o nasz komfort chodzi a nie udziałowców) to byłoby wybawienie. z resztą sami reklamodawcy widzą, że podczas bloku reklamowego tracą widza, który często już nie wraca, bo podczas zapowania trafia na kanał, gdzie nie są emitowane w tym czasie reklamy. Można założyć, że obecnie 12 min w godzinie, nie jest efektywne i sporo kasy jest przepalone, bo większości spotów w blokach nikt nie ogląda. gdyby reklam było mniej, ich oglądalność byłaby większa a to np. miałoby wpływ na jej efektywność. więc być może warto się nad tym pochylić i przyjrzeć co może zmienić zmiana obowiązującego modelu emisji reklam w mediach. mam jednak nadzieję, że za tym pójdzie ograniczenie clutteru w necie, bo ilość emisji badziewia jest nie do zaakceptowania i stąd adblocki ;)
Awatar użytkownika
Kom
 

Re: Po spadku limitu czasu reklamowego do 4 min. w godz. wzrosłyby ceny, ale wpływy nadawców i tak zmalałyby o dwie trzecie

Kom Pon Kwi 30, 2018 4:39 pm

Bardzo dobre rozwiązanie dla userów, mniej reklam to większy komfort bo np przestałem praktycznie oglądać filmy na polsacie z blokami reklamowymi po 20 minut. Niech reklam będzie mnie wtedy będą droższe i stacje i tak wyjdą na swoje.
Awatar użytkownika
ii,uhj
 

Re: Po spadku limitu czasu reklamowego do 4 min. w godz. wzrosłyby ceny, ale wpływy nadawców i tak zmalałyby o dwie trzecie

ii,uhj Wto Maj 01, 2018 12:12 am

Jak tylko pojawiają się reklamy zmieniam kanał, a na przykład Polsacie w ogóle NIE oglądam filmów bo to bezsensu bo tam są reklamy przerywane kawałkiem filmu.
Awatar użytkownika
Eka
 

Re: Po spadku limitu czasu reklamowego do 4 min. w godz. wzrosłyby ceny, ale wpływy nadawców i tak zmalałyby o dwie trzecie

Eka Wto Maj 01, 2018 1:49 pm

Ilość reklam jest porażająca, ale najgorszy jest powrót do ich głośnego nadawania. Swego czasu ten proceder uspokoił się, a teraz znowu odżywa w pełni. Efekt jest taki, że większość telewidzów przełącza się na inny kanał, bądź zupełnie scisza głos. Nadawcom chyba nie o to chodzi.
Wróć do Reklama

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości