[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/komentowany_artykul.php on line 64: pg_connect(): Unable to connect to PostgreSQL server: could not connect to server: Connection refused Is the server running on host "217.182.173.109" and accepting TCP/IP connections on port 5432?
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/komentowany_artykul.php on line 70: pg_query() expects parameter 1 to be resource, boolean given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/komentowany_artykul.php on line 71: pg_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/komentowany_artykul.php on line 78: pg_close() expects parameter 1 to be resource, boolean given
Forum WirtualneMedia.pl - Opinie i komentarze - Polacy wciąż w czołówce użytkowników adblocków. „Nie chodzi o jakość reklam, ale ich natłok, winne niskie ceny” (opinie)

WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Dyskusje dotyczące Internetu

Moderatorzy: Moderator, t.wojtas9@gmail.com, Robin

Awatar użytkownika
X
 

Re: Polacy wciąż w czołówce użytkowników adblocków. „Nie chodzi o jakość reklam, ale ich natłok, winne niskie ceny” (opinie)

X Czw Maj 18, 2017 8:31 am

Blokuję reklamy już od ładnych kilku lat i będę blokował nadal. Prędzej zrezygnuję z korzystania z danego portalu niż z wyłączenia reklam - co już kilka razy w ostatnim czasie udowodniłem.
Awatar użytkownika
pavv
 

Re: Polacy wciąż w czołówce użytkowników adblocków. „Nie chodzi o jakość reklam, ale ich natłok, winne niskie ceny” (opinie)

pavv Czw Maj 18, 2017 9:11 am

Dobrze zorganizowany rynek. Portale opychają miejsce na reklamy agencjom reklamowym które to opychają je sprzedawcom różnego badziewie. Najważniejsze w tym wszystkim jest malowanie ładnych torcików na prezentacjach które mają świadczyć on niezwykłej skuteczności reklam... co jest jawnym oszustwem bowiem reklamy docierają do 5% internautów z czego 98% z nich klika w reklamy przez przypadek.
Awatar użytkownika
R2D2
 

Re: Polacy wciąż w czołówce użytkowników adblocków. „Nie chodzi o jakość reklam, ale ich natłok, winne niskie ceny” (opinie)

R2D2 Czw Maj 18, 2017 9:45 am

Na waszej stronie AB blokuje mi 5 reklam, na WP już 32, a na Onecie - werble wrrrrr - 62, ba dum-tsss!
Wchodzenie na polskie portale bez adblocka to jak chodzenie po klockach LEGO bez kapci. Można, ale boli.
Awatar użytkownika
Marek_Sz
 

Re: Polacy wciąż w czołówce użytkowników adblocków. „Nie chodzi o jakość reklam, ale ich natłok, winne niskie ceny” (opinie)

Marek_Sz Czw Maj 18, 2017 9:56 am

Jeśli wchodzę z telefonu na jakiś portal a tu od razu reklama zakrywa mi cały ekran, to sory ale po iluś takich akcjach blokuję bez zastanowienia.

Zazwyczaj wygląda to tak, że wyłączam jedną reklamę a tu wskakuje druga, czasem trafi się też trzecia, która śmiga po innej części ekranu. Nie da się korzystać normalnie. Do tego dochodzą treści niskiej jakości w samych serwisach. Więc najpierw muszę przebić się przez badziewne reklamy, by dotrzeć do kiepskiego kontentu.

Gdyby jakość prezentowanych treści (czy ktoś to czyta w Onecie?) była satysfakcjonująca, nie tabloidowa, to nie wyłączałbym reklam.
Awatar użytkownika
muszkins
 

Re: Polacy wciąż w czołówce użytkowników adblocków. „Nie chodzi o jakość reklam, ale ich natłok, winne niskie ceny” (opinie)

muszkins Czw Maj 18, 2017 10:41 am

Zgadzam się z przedmówcami. Ja dodam jeszcze to, że starsze komputery ( a jest ich w Polsce jeszcze dużo, wiem po pracuję w serwisie komputerowym ) nie dają rady z natłokiem reklam i klienci mi potem mówią, że im komputer w internecie wolno działa.... I co ja mam im zrobić ?? Co z tego, że oglądamy treści "za darmo" jak czasem się po prostu ich nie da zobaczyć bo tak zamulają ??
Awatar użytkownika
Polak
 

Re: Polacy wciąż w czołówce użytkowników adblocków. „Nie chodzi o jakość reklam, ale ich natłok, winne niskie ceny” (opinie)

Polak Czw Maj 18, 2017 12:03 pm

Jak widać po mapie, najbardziej rozwinięte kraje mają najwięcej adblocków, więc nie mamy się czego wstydzić, że jesteśmy w awangardzie takich krajów jak Norwegia, Niemcy, Austria, Francja, Austria, Islandia (byle tylko nie zlewicowaliśmy się i zmigrancjili).
Awatar użytkownika
ja nie wiem
 

Re: Polacy wciąż w czołówce użytkowników adblocków. „Nie chodzi o jakość reklam, ale ich natłok, winne niskie ceny” (opinie)

ja nie wiem Czw Maj 18, 2017 12:07 pm

No nie wierzę. Oznacza to, że 58% polskich internautów nie przeszkadza, że otwierają kilka kart w tle, na jednej zaczyna grać reklama, ty masz włączone głośniki więc nagle huk, szukasz która (teraz przynajmniej są głośniczki na karcie), znajdujesz, x ucieka, flasz obciążył komputer tak, że na chwile dostaje freez - ale gadanie reklamy trwa dalej, udaje się, karta zamknięta, idziesz na inną, a tam jak nie miga, jak nie skacze, wszystko pływa, skrolujesz, a to jedzie za tobą, artykuł wielkości biletu mpk i 30 podstron, reszta to reklamy. Jak można w Polsce nie mieć adblocka (ublocka, ghostery).
Awatar użytkownika
świstak Phil
 

Re: Polacy wciąż w czołówce użytkowników adblocków. „Nie chodzi o jakość reklam, ale ich natłok, winne niskie ceny” (opinie)

świstak Phil Czw Maj 18, 2017 12:12 pm

Myślę, że stopień stosowania adblocków to pochodna rodzaju i ilości reklam, rozwinięcia kraju, średniego iq mieszkańców. I dlatego jesteśmy tak wysoko, bo mamy mnóstwo złych reklam, kraj jest ok. 20-40 miejsca wg rozwinięcia na świecie (zależy czym mierzyć), a i w czołówce iq światowego jesteśmy (w Europie iq rośnie z południa na północ i z zachodu na wschód).
Awatar użytkownika
Reklama kłamie
 

Re: Polacy wciąż w czołówce użytkowników adblocków. „Nie chodzi o jakość reklam, ale ich natłok, winne niskie ceny” (opinie)

Reklama kłamie Czw Maj 18, 2017 12:32 pm

Będe blokował reklamy do końca świata i jeszcze jeden dzień dłużej.
Jak bym miał przegladać strony www bez blokerów reklam to bym zawału dostał.

Reklama reklama pranie mózgu już odrana!
Awatar użytkownika
Aspen
 

Re: Polacy wciąż w czołówce użytkowników adblocków. „Nie chodzi o jakość reklam, ale ich natłok, winne niskie ceny” (opinie)

Aspen Czw Maj 18, 2017 2:09 pm

Uwielbiam, gdy na karcie w tle samoczynnie włacza się filmik, a przed filmikiem grają reklamy.
Najbardziej sobie cenię to, że reklamy są znacznie głośniejsze niż muzyka, której w czasie przeglądania internetu słucham, dzięki czemu wiem, co jest reklamowane.
Awatar użytkownika
Aspen
 

Re: Polacy wciąż w czołówce użytkowników adblocków. „Nie chodzi o jakość reklam, ale ich natłok, winne niskie ceny” (opinie)

Aspen Czw Maj 18, 2017 7:25 pm

"Grzegorz Wandałowicz" napisał(a): Nie znam większych hipokrytów od użytkowników Adblocków. Z jednej strony chcieliby za darmo korzystać z kontentu na portalach internetowych i pewnie w życiu nie zgodziliby się płacić za dostęp (do każdej strony osobno!), ale z drugiej strony precz z reklamami.


A ja znam.
To są ci, którym się wydaje, że internauta ma obowiązek oglądać reklamy.


Jeśli wydawca chce, by internauta oglądał reklamy w zamian za dostęp do treści, musi zrobić dwie rzeczy:
1. Dostarczyć dobrej jakości treści, warte płacenia oglądaniem reklam.
2. Zawrzeć z internautą umowę barterową - oglądanie reklam za dobrej jakości treści.

Ile portali zawiera taką umowę z czytelnikami?
Awatar użytkownika
Grzegorz Wandałowicz
 

Re: Polacy wciąż w czołówce użytkowników adblocków. „Nie chodzi o jakość reklam, ale ich natłok, winne niskie ceny” (opinie)

Grzegorz Wandałowicz Czw Maj 18, 2017 8:01 pm

"Aspen" napisał(a):
A ja znam.
To są ci, którym się wydaje, że internauta ma obowiązek oglądać reklamy.

Jeżeli internauta chce, żeby strona internetowa była dostępna bez dodatkowych opłat, to przykro mi, ale innego wyjścia nie ma. Albo reklamy, albo opłaty. Jest bardzo mało stron internetowych, które się utrzymują z własnej kieszeni właściciela-pasjonaty, zwykle są to małe, niszowe strony ze stosunkowo małą ilością odwiedzających, których utrzymanie nie kosztuje majątku. Natomiast utrzymanie takich dużych portali jakjak Onet, WP, Interia i podobnych nie jest tanie i nikt nie będzie tego utrzymywał z własnej kieszeni.

"Aspen" napisał(a):
1. Dostarczyć dobrej jakości treści, warte płacenia oglądaniem reklam.
2. Zawrzeć z internautą umowę barterową - oglądanie reklam za dobrej jakości treści.

Dobra jakość treści to jest bardzo subiektywne pojęcie. Różni ludzie mają różne zainteresowania, ktoś czyta plotki z życia celebrytów na Onecie i się tym pasjonuje, ktoś szuka informacji o nowinkach technicznych na wyspecjalizowanych portalach, ktoś jeszcze czymś innym się interesuje. Jeżeli kogoś nie interesuje treść jakiegoś portalu lub uważa, że jest to treść kiepskiej jakości, nie musi tam wchodzić i tyle, więc ja nie widzę żadnego problemu. Ale nie ma co się dziwić, że coraz więcej portali ma w głębokim poważaniu użytkowników, którzy chcą korzystać z treści, ale nie wyświetlać reklam. Powtarzam: z takich użytkowników (użyszkodników) jest ZERO zysku, strata takich użyszkodników to zerowa strata i mniejsze obciążenie serwera.

I proszę się nie martwić o portale zawalone reklamami, które zmuszają dodać je do wyjątków w Adblocku. Poradzą sobie bez was. Wbrew pozorom jest wystarczająco dużo inteligentnych ludzi, którzy rozumieją, po co są reklamy na dużych portalach i dlaczego są w takiej ilości, a nie w innej. Odwiedzalność portali jest na zadowalającym poziomie.
Awatar użytkownika
ja
 

Re: Polacy wciąż w czołówce użytkowników adblocków. „Nie chodzi o jakość reklam, ale ich natłok, winne niskie ceny” (opinie)

ja Czw Maj 18, 2017 8:27 pm

"Grzegorz Wandałowicz" napisał(a): Nie znam większych hipokrytów od użytkowników Adblocków. Z jednej strony chcieliby za darmo korzystać z kontentu na portalach internetowych i pewnie w życiu nie zgodziliby się płacić za dostęp (do każdej strony osobno!), ale z drugiej strony precz z reklamami. Bo przecież zdaniem Adblockowiczów takie portale jak Onet, WP i inne tworzy się charytatywnie.

Reklamy na portalach internetowych są potrzebne, bo zwyczajnie portale z tego się utrzymują. Za pieniądze z reklam jest opłacany serwer, domena, praca dziennikarzy i innych ludzi. Bez reklam nie ma innej możliwości pokrywania kosztów potrzebnych na tworzenie portalu, jeżeli ten portal ma być dostępny dla użytkowników za darmo. Przy czym naturalne jest, że im większy portal, tym więcej musi być reklam, żeby można było go utrzymać. Na popularnych portalach reklam jest dużo nie dlatego, że portale chcą zrobić na złość użytkownikom, lecz dlatego, że tyle właśnie reklam jest potrzeba, żeby portal się mógł utrzymać i nie przynosił strat. Również forma reklam jest taka, za jaką płacą reklamodawcy (a skoro płacą, to wymagają, żeby reklama była dobrze widoczna, a nie w postaci bardzo małego banerka gdzieś na samym dole strony).

Całe szczęście, że rośnie liczba portali, które decydują się odciąć dostęp do swojego kontentu tym, którzy używają Adblocka. Oczywiście użytkownicy mogą się odgrażać, że zrezygnują z korzystania z takiego portalu, ale cóż, krzyż na drogę takim użytkownikom. Jeśli ktoś używał Adblocka i przeglądał portal, przynosił zero zysku i strata takiego czytelnika jest (brutalne, ale prawdziwe) zupełnie bez znaczenia. Jeśli ktoś myśli, że jak przez długi czas wchodził z Adblockiem i teraz przestanie wchodzić, wygeneruje jakąś stratę finansową dla portalu, to znaczy, że nie wie, jak to wszystko działa. Nie wygeneruje żadnej straty, bo kasa nie produkuje się od samego tylko wejścia na stronę i przeczytania czegoś. Reklamodawców interesuje liczba wyświetleń reklamy i na tej podstawie się rozliczają z portalem. Nie ma wyświetlenia reklamy - nie ma kasy od reklamodawcy. Więc jeśli ktoś, kto zawsze blokował reklamy Adblockiem, przestanie w ogóle wchodzić na portal, nie wpłynie to w ogóle na zysk finansowy portalu, bo z takich użytkowników-adblockowiczów nigdy nie było zysków. Byli użyszkodnikami, którzy wchodząc na portal powodowali tylko obciążenie serwera, a nic od ciebie nie dawali, bo nie powodowali zwiększenia liczby wyświetleń reklam.

Tak więc blokujcie dalej, wasze święte prawo, ale nie dziwcie się, że będzie coraz więcej stron internetowych, na których będziecie widzieć komunikat: "Wykryliśmy, że używasz programu do blokowania reklam. Prosimy dodać naszą stronę do wyjątków" lub coś w tym stylu. I tak jak wy macie święte prawo blokować reklamy, tak samo właściciele stron internetowych mają prawo prosić użytkowników o dodanie do wyjątków.


Jak ty wchodzisz do internetu to wyświetla się komunikat o niewykryciu mózgu.
Awatar użytkownika
Grzegorz Wandałowicz
 

Re: Polacy wciąż w czołówce użytkowników adblocków. „Nie chodzi o jakość reklam, ale ich natłok, winne niskie ceny” (opinie)

Grzegorz Wandałowicz Czw Maj 18, 2017 8:54 pm

"ja" napisał(a): Jak ty wchodzisz do internetu to wyświetla się komunikat o niewykryciu mózgu.

Gratuluję "merytorycznych" argumentów na "wysokim" poziomie. Ja się do twojego poziomu jednak nie będę "podwyższał".
Awatar użytkownika
ja
 

Re: Polacy wciąż w czołówce użytkowników adblocków. „Nie chodzi o jakość reklam, ale ich natłok, winne niskie ceny” (opinie)

ja Czw Maj 18, 2017 9:00 pm

"Grzegorz Wandałowicz" napisał(a):
"ja" napisał(a): Jak ty wchodzisz do internetu to wyświetla się komunikat o niewykryciu mózgu.

Gratuluję "merytorycznych" argumentów na "wysokim" poziomie. Ja się do twojego poziomu jednak nie będę "podwyższał".


Nie masz trollu żadnego poziomu. Zawsze pieprzysz to samo. Jak każdy troll.
Wróć do Internet

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości