WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Dyskusje dotyczące Reklamy

Moderatorzy: Moderator, t.wojtas9@gmail.com, Robin

Awatar użytkownika
xawery
 

„Polish boy wanted” - marketingowa ściema czy viralowy sukces?

xawery Czw Mar 23, 2017 6:09 am

Nadużywacie słowa "hejt", a nikt nienawiści raczej nie prezentuje: nie nawołuje do czynów zabronionych (przemocy, w tym: zabójstwa), nie obraża, stosując inwektywy czy wulgaryzmy. Odbiorcy prezentują swoje zdanie - niechęć lub oburzenie.
Awatar użytkownika
Axel
 

Re: „Polish boy wanted” - marketingowa ściema czy viralowy sukces?

Axel Czw Mar 23, 2017 8:27 am

Co za barany w tych agencjach... Nie potrafią zrobić prawdziwej, angażującej kampanii i jak ktoś ma im za złe jawne oszustwo i manipulację to jest hejterem... Najwyraźniej tak już żyją w fikcji i kłamstwie że już nie widzą w tym nic złego... Najlepiej weźcie żelazko i dynamicznie przyłóżcie sobie do głowy bo na leki już za a późno
Awatar użytkownika
Ares
 

Re: „Polish boy wanted” - marketingowa ściema czy viralowy sukces?

Ares Czw Mar 23, 2017 12:06 pm

Strzał w głowę. Gratulacje !
Awatar użytkownika
Alekko
 

Re: „Polish boy wanted” - marketingowa ściema czy viralowy sukces?

Alekko Czw Mar 23, 2017 12:20 pm

Gdy wrzucisz biednemu złotówkę do kubka, a ten poleci zaraz po flaszkę do sklepu, bardzo cięzko jest przekonać się do kolejnych dobrych uczynków.

Durna reklama, sprawi, że gdy ktoś naprawdę będzie potrzebował pomocy, ludzie nie podadzą apelu dalej. Nie będą chcieli brać udziału w ewentualnej ściemie.
Awatar użytkownika
branżowiec
 

Re: „Polish boy wanted” - marketingowa ściema czy viralowy sukces?

branżowiec Czw Mar 23, 2017 12:36 pm

Widać poziom agencji po poziomie wypowiedzi i polaryzacji poglądów... Brawo Daria i Robert, wielki szacunek Marcin i Natalia. "Nieważne jak, ważne żeby mówili" to nie jest dobra strategia, szczególnie w czasach postprawdy, nie wiem ile razy to będzie jeszcze wałkowane... To prowadzi do upodlenia dyskursu i jeszcze niższego zaufania w społeczeństwie. Czy naprawdę dla zasięgów jesteście w stanie zrobić wszystko? Kiedy fake morderstwa? Albo gwałtu? Czekamy. Tylko jak będziecie krzyczeć o pomoc to nie dziwcie się, że nikt nie zwróci na was uwagi - sami się do tego dołożyliście.
Awatar użytkownika
branżowiec
 

Re: „Polish boy wanted” - marketingowa ściema czy viralowy sukces?

branżowiec Czw Mar 23, 2017 12:40 pm

PS. Oczywiście nie życzę wam tego. Ale ogarnijcie się...
Awatar użytkownika
tt
 

Re: „Polish boy wanted” - marketingowa ściema czy viralowy sukces?

tt Czw Mar 23, 2017 1:03 pm

chodzi o to, ze takie kampanie zwiekszaja znieczulice spoleczna na prawdziwe sytuacje, ktore sie moga zdarzyc.
Awatar użytkownika
pompka
 

Re: „Polish boy wanted” - marketingowa ściema czy viralowy sukces?

pompka Czw Mar 23, 2017 3:29 pm

LPP to raczej firma o niskich standardach etycznych. Wyzyskują pracowników w Polsce i Bangladeszu, nie płacą podatków w Polsce. Czemu tu się dziwić?
Awatar użytkownika
Józef z Galilei
 

Re: „Polish boy wanted” - marketingowa ściema czy viralowy sukces?

Józef z Galilei Pią Mar 24, 2017 12:56 am

Marketerzy, sprzedacie wszystko - nasze marzenia, nasz romantyzm i głupio podszytą tym romantyzmem naiwność, ale naszą. Zostawiacie po sobie tylko spaloną ziemię, wciąż dorzucając do waszego ogniska naszą nadzieję, wzruszenie, szczęście, smutek, złość.
Awatar użytkownika
rb
 

Re: „Polish boy wanted” - marketingowa ściema czy viralowy sukces?

rb Pią Mar 24, 2017 7:59 am

Jeżeli Reserved ma się kojarzyć z oszustwem, to świetny pomysł! XD
Awatar użytkownika
ej ej ej
 

Re: „Polish boy wanted” - marketingowa ściema czy viralowy sukces?

ej ej ej Pią Mar 24, 2017 2:16 pm

Ja totalnie nie widzę związku z produktem. Robią kampanie oparta na manipulacji, tworza hasztag #polskichlopak z modelami jakimiś mulatami i innymi angolami. Gdzie tu logika?

Najlepsze jest to, że każdemu, który czuje się zniesmaczony zarzucają bycie hejterem.
Korepetycja z marketingu za friko: Jeśli Twoja target grupa jest na Ciebie wkur.. i 90% wszystkich komentarzy to kometarze oburzonych klientów, to nie jest wcale fajnie.

Powinni posypać głowy popiołem i odwrócić to na swoją korzyść.

Cytat dyrektor marketingu reserved sprzed roku:
"Ciuchy nie musza być wysokiej jakości, bo wymienia się je co sezon."
Nie, ciuchów nie kupuje się na jeden sezon... Ładnie mają pod dekielkiem tam w LPP.
Awatar użytkownika
Bartosz Fiszer
 

Re: „Polish boy wanted” - marketingowa ściema czy viralowy sukces?

Bartosz Fiszer Pią Mar 24, 2017 6:45 pm

"Ciekawa i angażująca akcja", "historia z życia wzięta", "sukces marketingowy". Dwa miliony odsłon spotu. Napędzonych kryptoreklamą w innych kanałach, w TV, rozsyłaniem linków wszędzie gdzie się da - że o innych dostępnych metodach nie wspomnę, bo nie wiem czy były (ale warto pamiętać, że są - w końcu ktoś kupuje te "hinduskie" pompki lajków po kilkaset zł). A pod spotem - SAME NEGATYWNE KOMENTARZE. Żal. Nawet pod tym artykułem nie ma ani jednej pozytywnej opinii. Oczywiście nakręcenie zwykłej reklamy, w której przystojny facet jest ubrany w dobrze dopasowane dla niego ciuchy, aby odbiorca mógłby podjąć z nim próbę identyfikacji (na linii kupię obranie- będę taki jak on) to by było za trudne. Tak samo jak nakręcenie reklamy w której podkreślono by dobrą jakość tych ubrań. Zamiast tego "kreatywnie inaczej" i jak zwykle po polsku wykonano marketingowy idiotyzm. Zasadniczo 11 letnie dziecko w połowie spotu połapało się o co chodzi. Doprawdy trzymał on kogoś w niepewności? Brakuje tylko zakończenia całości "ciętą ripostą", "inteligentnym żartem", jakże charakterystycznym dla obecnych polskich reklam. Proponuję, aby w tym celu faktycznie pojawił się ów Wojtek, jadący na biało-czerwonym Żubrze w czapeczce najlepszego polskiego kibica i przeprosił dziewczynę, że tak się ulotnił, ale zapomniał środka na biegunkę i musiał już lecieć. Po czym zamiast kurtyny opadają dwie tony cebuli.
Wróć do Reklama

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości