Vel Pomidor Kaput Pią Sie 26, 2011 5:53 am
to nie dziwota - najłatwiej podnieść sprzedaż zmniejszając cenę. To chyba proste? Tańszy jest "Świat Kobiety" (więc poszybował w górę), "Kobieta i Życie" też za marne grosze (a mimo to dołuje)... Właściwie tylko "Claudia" i "Olivia" trzymają cenę. Są dwukrotnie droższe od konkurencji co niestety bezpośrednio przekłada się na sprzedaż. "Claudia" została mocno podrasowana i promowana, więc nie ma dramatu, ale reklam "Olivii" próżno szukać gdziekolwiek. A gazeta jest dobra, z pomysłem (zrobiłam wakacyjną prasówkę i właśnie tam miałam najwięcej czytania) i ze ściśle określoną grupą docelową. Szefostwo i zespół mogą pewnie stawać na rzęsach, ale choć robią naprawdę dobrą gazetę brakuje reklamy, a wysoka (jak na aktualne warunki) cena... robi swoje.Nie rozumiem Wojtku Twoich personalnych wycieczek. Musisz chyba być bardzo sfrustrowany żeby wyciągać takie wnioski, obrażać innych. Czasem, niezależnie od sympatii i antypatii, warto racjonalnie pomyśleć i nie zapieklać się bezpodstawnie.