WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Dyskusje dotyczące Reklamy

Moderatorzy: Moderator, t.wojtas9@gmail.com, Robin

Awatar użytkownika
Vlo
 

Poznań z nową strategią promocji, już nie jako „miasto know-how” (komentarze)

Vlo Pon Lip 20, 2015 9:53 am

Identyczną kampanie prowadzi od lat Szczecin. Stettin-floating garden-opierając promocje miasta na wodzie, zieleni, ekologii.
Awatar użytkownika
adam
 

Re: Poznań z nową strategią promocji, już nie jako „miasto know-how” (komentarze)

adam Pon Lip 20, 2015 10:07 am

Jacek Jaśkowiak to tragedia dla tego miasta, trzeba starać się zminimalizować straty jakie wyrządzi. Przeczekać i za 4 lata kopnąc w d...., razem z jego patronami z polskojęzycznej Gazety Wybiórczej.
Awatar użytkownika
hehe
 

Re: Poznań z nową strategią promocji, już nie jako „miasto know-how” (komentarze)

hehe Pon Lip 20, 2015 10:45 am

zmiana o 360 stopni. Gratuluje humanisto!
Awatar użytkownika
były POZNANIAK
 

Re: Poznań z nową strategią promocji, już nie jako „miasto know-how” (komentarze)

były POZNANIAK Pon Lip 20, 2015 11:01 am

Wielka szkoda, że miasto odchodzi od kojarzonych już nieźle symboli i hasła. Być może nowy prezydent ma problem z wykorzystaniem/brakiem know - how? Dużo czasu zajmie przyjęcie się czegoś nowego i wiarygodnego.
Awatar użytkownika
Grel
 

Re: Poznań z nową strategią promocji, już nie jako „miasto know-how” (komentarze)

Grel Pon Lip 20, 2015 1:23 pm

"Wyobraźmy sobie sytuację, w której wizerunek firmy budowany systematycznie przez wiele lat zmienia się o 360 stopni z dnia na dzień. "
No to rzeczywiście poważna zmiana ;)
Awatar użytkownika
Ajsch77
 

Re: Poznań z nową strategią promocji, już nie jako „miasto know-how” (komentarze)

Ajsch77 Pon Lip 20, 2015 2:44 pm

Być może środowisko reklamowe dobrze oceniało tę kampanię. Jednak w powszechnym odczuciu mieszkańców Poznania było to po prostu śmieszne. Poprzedni prezydent Poznania pożegnał się z urzędem pod hasłem końca miasta "hał - hał", a w całej Polsce zastanawiano się czy ta gwiazdka jest symbolem jakiegoś producenta pralek czy pogotowia ratunkowego. Poznań know-how jest jak IV RP - przeszłość, która oby nie wróciła.
Awatar użytkownika
abra
 

Re: Poznań z nową strategią promocji, już nie jako „miasto know-how” (komentarze)

abra Pon Lip 20, 2015 5:18 pm

Niestety tak działają w Polsce politycy. Tak bardzo chcą zostawić SWÓJ OSOBISTY ślad, że co kilka lat zmiatają z powierzchni to, co zrobili ich poprzednicy - bez względu na wartość tegoż... żaden z nich nie patrzy na swoje ojczyzny długofalowo. Każdą strategię można twórczo rozwijać, nie trzeba jej od razu wywalać. Ale też niestety owi politycy, to nasi reprezentanci - to my, z nas oni są. Więc skoro widzą, że wygraną przynosi głównie rewolucyjne posunięcia, to co kilka lat fundują nam rewolucje, które przy takiej częstotliwości dobre nie są. A co mamy teraz, w obecnej kampanii? Ludzie chcą zmiany - bez względu na to, jakiej. Ma być zmiana....
Awatar użytkownika
Precz z mrożonką
 

Re: Poznań z nową strategią promocji, już nie jako „miasto know-how” (komentarze)

Precz z mrożonką Pon Lip 20, 2015 7:14 pm

Najważniejsze, że pozbędziiemy się wreszcie "mrożonki", a co się dalej wydarzy do zobaczymy i ocenimy. Hieny cmentarne odciete od koryta już teraz krytykują.
Awatar użytkownika
Poznań ma swoją markę
 

Re: Poznań z nową strategią promocji, już nie jako „miasto know-how” (komentarze)

Poznań ma swoją markę Pon Lip 20, 2015 7:26 pm

Poznań ma swoje logo "herb" i tradycję marketingową budowaną konsekwentnie od 700 lat. A że grobelas w swoim zadufaniu przez parę lat coś namieszał to inna historia. Na szczęście okres błędów i wypaczeń już sie kończy.
Awatar użytkownika
rozbawiony
 

Re: Poznań z nową strategią promocji, już nie jako „miasto know-how” (komentarze)

rozbawiony Wto Lip 21, 2015 1:33 am

Najpierw odbudujcie rynek, włączcie tam światło, zlikwidujcie burdele które reklamują się na każdym kroku, zlikwidujcie slams w którym mieszkają narkomani w centrum i trochę pomalujcie te kamieniczki a potem sie promujcie. To miasto to syf do kwadratu. byłem tam przez 10 dni i takiego obciachu nie widziałem od dawna.
Może by ktoś skoczył do Wrocławia, popatrzył a potem wydawał kase na kretynizmy.
Awatar użytkownika
miastowa
 

Re: Poznań z nową strategią promocji, już nie jako „miasto know-how” (komentarze)

miastowa Wto Lip 21, 2015 8:08 am

Poznań był w powszechnym mniemaniu miejscem nieprzyjaznym, ludzie wyjeżdżali i wyprowadzali się. Hasło Grobelnego tylko pogłębiało ten pogląd i irytowało. Czas zmienić strategię i podejście do miasta i mieszkańców.
Awatar użytkownika
Wanda
 

Re: Poznań z nową strategią promocji, już nie jako „miasto k

Wanda Śro Lip 22, 2015 10:20 am

Wrocław jest bardzo brzydkim miastem, koszmarnym komunikacyjnie, męczącym i nudnym. Byłam w Poznaniu przez 10 minut i już chciałam się tam przeprowadzić z Wrocławia.
Wróć do Reklama

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości