WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Dyskusje dotyczące Telewizji

Moderatorzy: Moderator, t.wojtas9@gmail.com, Robin

Awatar użytkownika
Grzyb
 

Problem z nowym badaniem rynku mediów w Polsce. Marketerzy zaniepokojeni brakiem porozumienia

Grzyb Wto Kwi 02, 2019 8:14 am

Czyli, jeśli dobrze rozumiem, gość, który bierze pensję za pracę, mówi, że wszystko idzie zgodnie z harmonogramem. Cała reszta z kolei mówi, że nawet nie ma aktu założycielskiego i zgody co do tego, jak mają wyglądać badania. A najważniejszy element układanki, nadawcy telewizyjni, nie chcą oddać informacji o oglądalności.

Tak, faktycznie, w takiej sytuacji rzeczywiście wszystko może iść zgodnie z harmonogramem. Gratuluję profesjonalizmu, badanie na pewno będzie doskonałe!
Awatar użytkownika
Ooo
 

Re: Problem z nowym badaniem rynku mediów w Polsce. Marketerzy zaniepokojeni brakiem porozumienia

Ooo Wto Kwi 02, 2019 9:01 am

I co to za nazwy w spółce ? Kurie? Dyrektoriat? Wam sie rewolucyjna Francja z czasów Napoleona marzy ?:-) a jesteście tylko z partii milosciwie wam rządzącej
Awatar użytkownika
Kooka
 

Re: Problem z nowym badaniem rynku mediów w Polsce. Marketerzy zaniepokojeni brakiem porozumienia

Kooka Wto Kwi 02, 2019 9:52 am

Trzeba wywalić cały rynek do góry nogami, tylko po to, by zatuszować porażkę TVP i jej miłościwie panującego Prezesa ( z małżonką).
Awatar użytkownika
zal mi POwców
 

Re: Problem z nowym badaniem rynku mediów w Polsce. Marketerzy zaniepokojeni brakiem porozumienia

zal mi POwców Wto Kwi 02, 2019 10:09 am

"Kooka" napisał(a): Trzeba wywalić cały rynek do góry nogami, tylko po to, by zatuszować porażkę TVP i jej miłościwie panującego Prezesa ( z małżonką).


jakbyś miał przynajmniej minimum wiedzy to byś wiedział, że obecny poziom badań to dno i potrzebna jest zmiana. Polityka cię zaślepia dlatego piszesz takie durne komentarze.
Awatar użytkownika
Wery
 

Re: Problem z nowym badaniem rynku mediów w Polsce. Marketerzy zaniepokojeni brakiem porozumienia

Wery Wto Kwi 02, 2019 10:20 am

Najważniejsze, ze się spotykają. Pewnie teraz trwa walka o kasę jak zwykle. Telewizory chcą decydowac o wszystkim zapominając, ze czas na internet. Kibicuje nowemu standardowi badań. Jako marketer chce wiedzieć co kto oglada, słucha, czyta.
Tej zmiany kam nadzieje nikt nie zatrzyma
Awatar użytkownika
książę witold
 

Re: Problem z nowym badaniem rynku mediów w Polsce. Marketerzy zaniepokojeni brakiem porozumienia

książę witold Wto Kwi 02, 2019 10:24 am

Organizacja, która zrzesza niespełna 15% rynku i chciała zawłaszczyć badanie, występuje w imieniu całego rynku? Doprawdy, paradne. Jurek, nie kompromitujcie się proszę!
Awatar użytkownika
eksport mediowy
 

Re: Problem z nowym badaniem rynku mediów w Polsce. Marketerzy zaniepokojeni brakiem porozumienia

eksport mediowy Wto Kwi 02, 2019 1:52 pm

kogo reprezentuje iaa poza wlasnym zarzadem?
jak mocno jeszcze iaa bedzie sie kompromitowac?
Awatar użytkownika
Nick333
 

Re: Problem z nowym badaniem rynku mediów w Polsce. Marketerzy zaniepokojeni brakiem porozumienia

Nick333 Wto Kwi 02, 2019 3:24 pm

"zal mi POwców" napisał(a):
"Kooka" napisał(a): Trzeba wywalić cały rynek do góry nogami, tylko po to, by zatuszować porażkę TVP i jej miłościwie panującego Prezesa ( z małżonką).


jakbyś miał przynajmniej minimum wiedzy to byś wiedział, że obecny poziom badań to dno i potrzebna jest zmiana. Polityka cię zaślepia dlatego piszesz takie durne komentarze.

Projekt prowadzony pod auspicjami upolitycznionej KRRT na pewno jest niezwykle merytoryczny...
Awatar użytkownika
Bawół
 

Re: Problem z nowym badaniem rynku mediów w Polsce. Marketerzy zaniepokojeni brakiem porozumienia

Bawół Wto Kwi 02, 2019 7:32 pm

Prezes TVP ma rację, obecny system badania to muzeum, zarówno metoda pomiaru jak i liczba mierzonych gospodarstw. Nie wiem jakim cudem podają oglądalność stacji tematycznej z dokładnością do dwóch cyfr po przecinku.
Awatar użytkownika
nic nie rozumiem
 

Re: Problem z nowym badaniem rynku mediów w Polsce. Marketerzy zaniepokojeni brakiem porozumienia

nic nie rozumiem Śro Kwi 03, 2019 1:06 am

"książę witold" napisał(a): Organizacja, która zrzesza niespełna 15% rynku i chciała zawłaszczyć badanie, występuje w imieniu całego rynku? Doprawdy, paradne. Jurek, nie kompromitujcie się proszę!
Awatar użytkownika
nic nie rozumiem
 

Re: Problem z nowym badaniem rynku mediów w Polsce. Marketerzy zaniepokojeni brakiem porozumienia

nic nie rozumiem Śro Kwi 03, 2019 1:07 am

co to znaczy zawłaszczyć ?
Awatar użytkownika
Nick
 

Re: Problem z nowym badaniem rynku mediów w Polsce. Marketerzy zaniepokojeni brakiem porozumienia

Nick Śro Kwi 03, 2019 9:11 am

"zal mi POwców" napisał(a):
"Kooka" napisał(a): Trzeba wywalić cały rynek do góry nogami, tylko po to, by zatuszować porażkę TVP i jej miłościwie panującego Prezesa ( z małżonką).


jakbyś miał przynajmniej minimum wiedzy to byś wiedział, że obecny poziom badań to dno i potrzebna jest zmiana. Polityka cię zaślepia dlatego piszesz takie durne komentarze.
przestań w takim razie żałować, tylko zacznij intensywniej myśleć. Bardziej krytycznie na rzeczywistość patrzeć, może ujrzysz zarys prawdy.
Awatar użytkownika
Widz
 

Re: Problem z nowym badaniem rynku mediów w Polsce. Marketerzy zaniepokojeni brakiem porozumienia

Widz Czw Kwi 04, 2019 7:50 pm

telemetria polska (narodowa) jest tak samo wiarygodna jak wszystkie inne agencje "narodowe", czyli kolejna "tuba" pisowskiej "dobrej zmiany".
Prawda jest taka, że to co pokazuje TVP ma mniej niż 30% oglądalności.
Badania telemetryczne powinna wykonywać firma niezależna od "rządzących" i to jest wiarygodne dla reklamodawców.
TVP PiS niema szans na wiarygodność.
Wróć do Telewizja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości