WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Inne tematy

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
plaks
 

Raport z Facebooka: coraz niższe zaangażowanie na fanpage’ach, słabe marki prasowe

plaks Śro Sty 09, 2013 12:58 pm

zdajecie sobie sprawe z tego ze nie da sie tego wygodnie czytac?
Awatar użytkownika
mati
 

Re: Raport z Facebooka: coraz niższe zaangażowanie na fanpage’ach, słabe marki prasowe

mati Śro Sty 09, 2013 1:23 pm

Kto by tam chciał płacić za . posty...
Awatar użytkownika
jan
 

Re: Raport z Facebooka: coraz niższe zaangażowanie na fanpage’ach, słabe marki prasowe

jan Śro Sty 09, 2013 1:23 pm

Żeby coś komentować, albo lubić, to trzeba jeszcze mieć co
Awatar użytkownika
ekspert
 

Re: Raport z Facebooka: coraz niższe zaangażowanie na fanpage’ach, słabe marki prasowe

ekspert Śro Sty 09, 2013 1:23 pm

Ja raz wykupiłem kampanię reklamową trzech fanpage na FB i zauważyłem jedną interesującą rzecz. Każdy fanpage dotyczył całkowicie innego produktu, a like klikały te same osoby, po przejrzeniu profili tych osób, okazywało się, że są to łowcy nagród i fani konkursów. Zapewne dali Like!, bo nowa strona, więc może będą konkursy i uda się coś wyszarpać. Podsumowując... zmarnowane 300 zł na kilkaset bezproduktywnych Like!
Awatar użytkownika
iwo
 

Re: Raport z Facebooka: coraz niższe zaangażowanie na fanpage’ach, słabe marki prasowe

iwo Śro Sty 09, 2013 1:24 pm

Facebook to nie fanpejdże,bynajmniej nie tylko Poza tym,większość adminów to ludzie sprzed kilku epok:D
Awatar użytkownika
rafał
 

Re: Raport z Facebooka: coraz niższe zaangażowanie na fanpage’ach, słabe marki prasowe

rafał Śro Sty 09, 2013 1:29 pm

Niestety na face rację bytu mają firmy u których coś się dzieje lub mają ciekawy produkt. Robienie na siłę FB i kupowanie like to pomyłka.
Awatar użytkownika
adam
 

Re: Raport z Facebooka: coraz niższe zaangażowanie na fanpage’ach, słabe marki prasowe

adam Śro Sty 09, 2013 9:37 pm

Wszystko można wypromować na facebooku i zdobyć lojalnych fanów. Ciekawym, znanym produktom czy markom jest łatwiej, pozostali muszą się liczyć z kosztami. Marketing sam się nie zrobi, trzeba zatrudnić kogoś z pomysłami, kto poświęci swój czas, nie tylko 8 h dziennie.
Wróć do Inne

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości