"dh" napisał(a):
Przypominam, że głównym celem pani prezes Polskiego Radia miało być podniesienie słuchalności. Ale może to w pierwszej kadencji, a teraz już nie... hahahahahaha.
Nie obroni nawet wyników Alternatywy/24bańki z szopy. Kompletna porażka zarządów. Upadek Polskiego Radia. Zapaść wizerunku dziennikarstwa publicznego - słaby warsztat rodem z TV Republika, kiepskie wykształcenie - braki w wykształceniu, statystyka wpadek przerażająca, poziom wpadek zatrważający - wulgaryzmy, kocopoły, próba zaistnienia na fake newsach, naruszanie zasad pożycia i dobrego smaku, kultura osobista ameby. Chaos organizacji, ilość zmian personalnych nie do ogarnięcia. Public relations? Nie ma czegoś takiego. Buta, arogancja, ignorancja. Traktowanie słuchaczy jako dojnej krowy, abonament, podatki tak. Ich uwagi nt niepokojącego kierunku zarządzania nie. Radio dla prezeski, przewodniczącego, posłanki. Parafrazując artykuł z 14 września 20 r.: Trójka jest własnością grupki partyjnych nominatów.