pavv Pią Lut 14, 2014 10:55 am
Przykład:
"zakupy poprzez urządzenia mobilne robi 31 proc. posiadaczy komputerów, 15 proc. użytkowników tabletów oraz 11 proc. posiadaczy smartfonów, natomiast nie wyklucza takiej możliwości odpowiednio 39 proc., 22 proc. i 24 proc. respondentów."
No i moje drobne urealnienie. Powyższy akapit powinien brzmieć:
"zakupy poprzez urządzenia mobilne robi 10 proc. posiadaczy komputerów, 3 proc. użytkowników tabletów oraz 1 proc. posiadaczy smartfonów, natomiast nie wyklucza takiej możliwości odpowiednio 10 proc., 15 proc. i 2 proc. respondentów."
Dlaczego? A no dlatego, że nikt normalny nie będzie się pultał z zakupami przez telefon czy tablet. Co najwyżej przeglądną oferty, a właściwe zakupy zrobią na zwykłym komputerze. Dlaczego? A no dlatego, że tak jest wygodniej. I nawet największe i najszybsze telefony czy tablety tego nie zmienią.
Więcej przykładów przesadnych wartości w w/w nie chce mi się cytować.