WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Dyskusje dotyczące Telewizji

Moderatorzy: Moderator, t.wojtas9@gmail.com, Robin

Awatar użytkownika
Ed
 

Rynek o badaniu "Telemetria Polska" KRRiT. "Nie zmienią nic jeśli chodzi o małych nadawców”

Ed Czw Wrz 20, 2018 7:28 am

Panie Kolego z TVN otóż prawda jest taka że mali nadawcy zyskają potencjał pomiarowy. Oznacza to że jak będą mieli swojego małego hita to zobaczą go w wynikach teraz z tak mała liczbą panelistów nie widzą różnic. Nielsen chce poszerzyć panel ale jakoś ani Polsat, ani Tvp, ani TVN nie jest zainteresowany bo wiedzą dobrze zmiana wagi panelistów z średnio 9 000 na 1400 uderzy w dużych. Pan Miszczak niejednokrotnie mówił że TVN boi się bardziej małych kanałów niż dużych. Widz lajfstajlowy czyli tvnowski to target dla tematykow.
Awatar użytkownika
Artituti
 

Re: Rynek o badaniu "Telemetria Polska" KRRiT. "Nie zmienią nic jeśli chodzi o małych nadawców”

Artituti Czw Wrz 20, 2018 7:37 am

Będzie huk na rynku. Przy wysokim panelu nawet wyniki osiedlówek zaczną się pojawiać. Nie mówiąc już o żałobie w dużych rozgłośniach radiowych które jadą na tym że ludzie wstydzą się mówić że słuchają lokalnego badziewia.
Awatar użytkownika
Fg
 

Re: Rynek o badaniu "Telemetria Polska" KRRiT. "Nie zmienią nic jeśli chodzi o małych nadawców”

Fg Czw Wrz 20, 2018 8:32 am

Jasne. Domy mediowe zaraz się rzucą na małych nadawców. No rzeczywiście, wygodniej rozmawiać z 50 podmiotami zamiast z jednym.
Duże stacje są dobrze mierzone przez obecny panel. A on kosztuje już sporo. Czemu by miały wydawać jeszcze większa kasę na coś, co w ich przypadku nic nie zmieni?
Awatar użytkownika
rozbawiony
 

Re: Rynek o badaniu "Telemetria Polska" KRRiT. "Nie zmienią nic jeśli chodzi o małych nadawców”

rozbawiony Czw Wrz 20, 2018 8:35 am

"Ed" napisał(a): Panie Kolego z TVN otóż prawda jest taka że mali nadawcy zyskają potencjał pomiarowy. Oznacza to że jak będą mieli swojego małego hita to zobaczą go w wynikach teraz z tak mała liczbą panelistów nie widzą różnic. Nielsen chce poszerzyć panel ale jakoś ani Polsat, ani Tvp, ani TVN nie jest zainteresowany bo wiedzą dobrze zmiana wagi panelistów z średnio 9 000 na 1400 uderzy w dużych. Pan Miszczak niejednokrotnie mówił że TVN boi się bardziej małych kanałów niż dużych. Widz lajfstajlowy czyli tvnowski to target dla tematykow.

Możesz mi wyjaśnić w jaki sposób mali ten potencjał zdobędą? :)
Awatar użytkownika
Q1
 

Re: Rynek o badaniu "Telemetria Polska" KRRiT. "Nie zmienią nic jeśli chodzi o małych nadawców”

Q1 Czw Wrz 20, 2018 8:36 am

Tematyki to teraz 50% obrotu. Domy mediowe 15 lat temu rzuciły się na nie.
Awatar użytkownika
Tv
 

Re: Rynek o badaniu "Telemetria Polska" KRRiT. "Nie zmienią nic jeśli chodzi o małych nadawców”

Tv Czw Wrz 20, 2018 8:40 am

@fg
Właśnie sęk w tym, że Nielsen nie chce większej kasy. A narodowy pomiar w ogóle ma być za darmo.
Awatar użytkownika
rozbawiony
 

Re: Rynek o badaniu "Telemetria Polska" KRRiT. "Nie zmienią nic jeśli chodzi o małych nadawców”

rozbawiony Czw Wrz 20, 2018 8:54 am

"Tv" napisał(a): @fg
Właśnie sęk w tym, że Nielsen nie chce większej kasy. A narodowy pomiar w ogóle ma być za darmo.
Doprawdy, za darmo? Niesamowite. Jakim cudem? Proszę kolegę o wyjaśnienie. Tzn. kto za to błędzie płacić podatnik?
Awatar użytkownika
Tv
 

Re: Rynek o badaniu "Telemetria Polska" KRRiT. "Nie zmienią nic jeśli chodzi o małych nadawców”

Tv Czw Wrz 20, 2018 9:18 am

@rozbawiony z Twoich podatków raczej nie za małe kwoty wychodzą. Eksperckie.
Awatar użytkownika
Sabina
 

Re: Rynek o badaniu "Telemetria Polska" KRRiT. "Nie zmieni nic jeśli chodzi o małych nadawców”

Sabina Czw Wrz 20, 2018 12:57 pm

"rozbawiony" napisał(a):
"Ed" napisał(a): Panie Kolego z TVN otóż prawda jest taka że mali nadawcy zyskają potencjał pomiarowy. Oznacza to że jak będą mieli swojego małego hita to zobaczą go w wynikach teraz z tak mała liczbą panelistów nie widzą różnic. Nielsen chce poszerzyć panel ale jakoś ani Polsat, ani Tvp, ani TVN nie jest zainteresowany bo wiedzą dobrze zmiana wagi panelistów z średnio 9 000 na 1400 uderzy w dużych. Pan Miszczak niejednokrotnie mówił że TVN boi się bardziej małych kanałów niż dużych. Widz lajfstajlowy czyli tvnowski to target dla tematykow.

Możesz mi wyjaśnić w jaki sposób mali ten potencjał zdobędą?

Kolega nie z branży.
Wróć do Telewizja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 24 gości