WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Dyskusje dotyczące Radia

Moderatorzy: Moderator, t.wojtas9@gmail.com, Robin

Awatar użytkownika
Pede Rasta
 

Re: Rynek radiowy: podsumowanie 2018 roku, trendy na 2019

Pede Rasta Śro Sty 02, 2019 9:07 am

Patrząc w przyszłość: wydarzenie roku 2019 - zakup Eurozetu przez Karnowskich.
Awatar użytkownika
Daberman
 

Re: Rynek radiowy: podsumowanie 2018 roku, trendy na 2019

Daberman Śro Sty 02, 2019 9:10 am

Stanowiska największych komercyjnych rozgłośni ws. dabizacji jak zwykle opiera się wyłącznie na kłamstwach i manipulacjach.
Awatar użytkownika
Marek B
 

Re: Rynek radiowy: podsumowanie 2018 roku, trendy na 2019

Marek B Śro Sty 02, 2019 11:04 am

czytam i nie wiem czy to jakieś żarty? Pan Celeda omija szerokim łukiem swoje poletko, co czyni jego wypowiedź dość śmieszną. a nie po to człowiek wchodzi na ten portal, by czytać jakieś banialuki. Pani Ceran z kolei dba o Tok FM i tu upatruje źródła dla wielu największych wydarzeń. Pan Skorupski też nie jest w stanie wyjść z własnych butów i omówić obiektywnie to co się dzieje na rynku.

A wydaje się, że poza zamieszaniem z Lagardere najważniejszym wydarzeniem jest utrzymanie pozycji lidera przez RMF od tylu lat i to z fantastycznym wynikiem.

Mam propozycję dla ... aby więcej nie pisać takich artykułów, bo ręce opadają i człowiek traci wiarę w radio. A przecież to świetne medium, które również się zmienia (co zauważyła Pani Ceran mówiąc o nielinearnym sposobie odbioru treści). Ale przyczepię się do tych podcastów, za które TOK każe sobie płacić. Robicie to źle. Abvyy zapłacić chcę wiedzieć za co. Więc każdy podcast powinien być dostępny przez chociażby 7 min aby można było ocenić czy dana audycja jest na tyle interesująca, że chce się płacić za dostęp do niej. Nie kupuje się kota w worku a wiele audycji nie jest na tyle ciekawa, by ponosić jakiekolwiek koszty bez sprawdzenia co tam naprawdę w niej siedzi.
Awatar użytkownika
Gość
 

Re: Rynek radiowy: podsumowanie 2018 roku, trendy na 2019

Gość Śro Sty 02, 2019 11:40 am

Przeczytałem cały artykuł i stwierdzam, że tutaj każda myszka chwali swój ogonek.
Awatar użytkownika
czytator
 

Re: Rynek radiowy: podsumowanie 2018 roku, trendy na 2019

czytator Śro Sty 02, 2019 12:11 pm

"Marek B" napisał(a): czytam i nie wiem czy to jakieś żarty? Pan Celeda omija szerokim łukiem swoje poletko, co czyni jego wypowiedź dość śmieszną. a nie po to człowiek wchodzi na ten portal, by czytać jakieś banialuki. Pani Ceran z kolei dba o Tok FM i tu upatruje źródła dla wielu największych wydarzeń. Pan Skorupski też nie jest w stanie wyjść z własnych butów i omówić obiektywnie to co się dzieje na rynku.

A wydaje się, że poza zamieszaniem z Lagardere najważniejszym wydarzeniem jest utrzymanie pozycji lidera przez RMF od tylu lat i to z fantastycznym wynikiem.

Mam propozycję dla ... aby więcej nie pisać takich artykułów, bo ręce opadają i człowiek traci wiarę w radio. A przecież to świetne medium, które również się zmienia (co zauważyła Pani Ceran mówiąc o nielinearnym sposobie odbioru treści). Ale przyczepię się do tych podcastów, za które TOK każe sobie płacić. Robicie to źle. Abvyy zapłacić chcę wiedzieć za co. Więc każdy podcast powinien być dostępny przez chociażby 7 min aby można było ocenić czy dana audycja jest na tyle interesująca, że chce się płacić za dostęp do niej. Nie kupuje się kota w worku a wiele audycji nie jest na tyle ciekawa, by ponosić jakiekolwiek koszty bez sprawdzenia co tam naprawdę w niej siedzi.


W pełni się podpisuję. Wirtualnemedia coraz bardziej schodzą na psy... jak ktoś czyta serwisy zagraniczne to widać rosnącą przepaść. Coraz częściej bazują na tzw "wypowiedziach ekspertów", które są niczym innym niż autolansem własnego pracodawcy. Zero . i jakiegoś merytorycznego podejścia. A już ten cykl podsumowanie roku to w ogóle jakiś żen, jeden ekspert pogania drugiego, ale wszystko sprowadza się do jarania się własnym cyrkiem. A tyle się ciekawych rzeczy dzieje w branży. Sorry ... - kolejna żółta kartka, nieuchronnie zbliża się moment, kiedy po prostu wylecicie bezpowrotnie z odwiedzanych serwisów.
Awatar użytkownika
Abel
 

Re: Rynek radiowy: podsumowanie 2018 roku, trendy na 2019

Abel Śro Sty 02, 2019 1:55 pm

Pan Celeda tutaj to chyba żart! Człowiek, który pokazał, że stanowisko sekretarza redakcji to max jego kompetencji, pokazał jak można w 2 tygodnie rozwalić zespół ludzi, jak można zarządzać radiem nie mając pomysłu, jak nie powinno zwalniać się ludzi w XXI wieku, jak nie powinno się zarządzać w XXI wieku. Pokazał także jak nie powinno dobierać się ludzi do programów w radiu i co najważniejsze Pan Celeda pokazał jak "robić radio" aby nr 1 na rynku nie odczuwał nawet lekkiego zefirku konkurencji na karku.
Awatar użytkownika
RAfał
 

Re: Rynek radiowy: podsumowanie 2018 roku, trendy na 2019

RAfał Śro Sty 02, 2019 2:06 pm

Kamila Ceran, rzadko sie wypowiada, za to zawsze celnie. Bardzo ciekawe spostrzeżenia. Pogratulować twardej konsekwencji w temacie „podcasty”. Michał Celeda, dawno nie czytałem takiej waty słownej w ustach badz co badz istotnej osoby w strukturze. Wiele slow, ale nic z nich nie wynika, jakby skopiowane zlote mysli z amerykańskiego podręcznika „jak odniesc sukces w 10 minut”.
Awatar użytkownika
bumbum
 

Re: Rynek radiowy: podsumowanie 2018 roku, trendy na 2019

bumbum Śro Sty 02, 2019 2:07 pm

Tjaaaa...
Nie ma to jak zapytać o radiowe trendy przedstawicieli rozgłośni, które łącznie mają mniej więcej tylu słuchaczy, ile rozgłośnia, której przedstawiciela nie zapytano. Pewnie po tylu latach liderowania, nie miałby nic ciekawego do powiedzenia.

Można tej sieczki muzycznej, którą puszcza RMF nie tolerować, ale pytać tylko kolesi (którym leci na pysk od lat przynajmniej - Zeta i PR) o trendy na 2019 ? No chyba po to, żeby zrobić odwrotnie !
Awatar użytkownika
Marek_Sz
 

Re: Rynek radiowy: podsumowanie 2018 roku, trendy na 2019

Marek_Sz Śro Sty 02, 2019 3:08 pm

"bumbum" napisał(a): Tjaaaa...
Nie ma to jak zapytać o radiowe trendy przedstawicieli rozgłośni, które łącznie mają mniej więcej tylu słuchaczy, ile rozgłośnia, której przedstawiciela nie zapytano. Pewnie po tylu latach liderowania, nie miałby nic ciekawego do powiedzenia.

Można tej sieczki muzycznej, którą puszcza RMF nie tolerować, ale pytać tylko kolesi (którym leci na pysk od lat przynajmniej - Zeta i PR) o trendy na 2019 ? No chyba po to, żeby zrobić odwrotnie !


To chyba najlepszy komentarz, który wyczerpuje temat :\
Awatar użytkownika
Kinga
 

Re: Rynek radiowy: podsumowanie 2018 roku, trendy na 2019

Kinga Śro Sty 02, 2019 3:39 pm

"Marek B" napisał(a): Ale przyczepię się do tych podcastów, za które TOK każe sobie płacić. Robicie to źle. Abvyy zapłacić chcę wiedzieć za co. Więc każdy podcast powinien być dostępny przez chociażby 7 min aby można było ocenić czy dana audycja jest na tyle interesująca, że chce się płacić za dostęp do niej. Nie kupuje się kota w worku a wiele audycji nie jest na tyle ciekawa, by ponosić jakiekolwiek koszty bez sprawdzenia co tam naprawdę w niej siedzi.


Po zainstalowaniu aplikacji przez dwa tygodnie wszystkie podcasty dostępne sa za darmo, można na własne uszy przekonać się, czy warto
Awatar użytkownika
Marek_Sz
 

Re: Rynek radiowy: podsumowanie 2018 roku, trendy na 2019

Marek_Sz Śro Sty 02, 2019 4:49 pm

"Kinga" napisał(a):
"Marek B" napisał(a): Ale przyczepię się do tych podcastów, za które TOK każe sobie płacić. Robicie to źle. Abvyy zapłacić chcę wiedzieć za co. Więc każdy podcast powinien być dostępny przez chociażby 7 min aby można było ocenić czy dana audycja jest na tyle interesująca, że chce się płacić za dostęp do niej. Nie kupuje się kota w worku a wiele audycji nie jest na tyle ciekawa, by ponosić jakiekolwiek koszty bez sprawdzenia co tam naprawdę w niej siedzi.


Po zainstalowaniu aplikacji przez dwa tygodnie wszystkie podcasty dostępne sa za darmo, można na własne uszy przekonać się, czy warto


Nie. Korzystam z audiobooków i tam jest tak, że masz 50 min za free. Jest interesująco, to kupujesz. Płacenie za cały dostępny kontent, gdzie tylko część jest ciekawa, to zwykłe naciąganie. Wprowadźcie mikro płatności a zdobędziecie więcej użytkowników :)
Awatar użytkownika
Ivo
 

Re: Rynek radiowy: podsumowanie 2018 roku, trendy na 2019

Ivo Śro Sty 02, 2019 5:06 pm

Marek ma racje. Czasem potrzebne są 2,3 podcasty, chociażby do napisania artykułu, cytowania kogos, i trzeba zaplacic za calosc.
Awatar użytkownika
3po3
 

Re: Rynek radiowy: podsumowanie 2018 roku, trendy na 2019

3po3 Śro Sty 02, 2019 8:37 pm

Pani Magda powiedziała parę lat temu, że wydarzeniem na rynku radiowym było wydanie kalendarza przez Trójkę.
Ciekawe, czy "dobra zmiana" palnie również coś tak oryginalnego...
Awatar użytkownika
PIAR
 

Re: Rynek radiowy: podsumowanie 2018 roku, trendy na 2019

PIAR Śro Sty 02, 2019 10:55 pm

Na pewnych stanowiskach,w pewnych firmach, w pewnym wieku nie wypada występować w tandetnej baseballówce. No, k#}%^ nie! Może by się pR wreszcie obudził lub zatrudnił chociaż jaką agencję.
Awatar użytkownika
Bolek
 

Re: Rynek radiowy: podsumowanie 2018 roku, trendy na 2019

Bolek Czw Sty 03, 2019 5:45 pm

Naprawdę, tylko tylu expertów ma to medium?
Wróć do Radio

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 12 gości