WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Dyskusje dotyczące Public Relations

Moderatorzy: Moderator, Robin

Awatar użytkownika
Klient
 

Sebastian Hejnowski: krótkoterminowe strategie marketerów i zbyt częste zmiany agencji psują rynek PR

Klient Pon Cze 20, 2016 7:37 am

Jak czytam takie nadęte frazesy to mam odruchy wymiotne. wielkie opowieści o działaniach strategicznych, które później zamykają się do rozsyłania spamu. Tę waszą robotę pijarowską to załatwia od pewnego czasu dodatkowe ćwierć etatu w firmie, za które kasą dzielą się ludzie w sprzedaży. Ta wasza "nauka" o sprzedawaniu i wciskaniu kitu mediom reklamy za darmo daje takie efekty, że przez tę waszą spamerską robotę trzeba dwa razy więcej płacić za reklamę. I tyle na temat waszego płaczu nad utraconymi zyskami za minimalny wkład pracy.
Awatar użytkownika
ada
 

Re: Sebastian Hejnowski: krótkoterminowe strategie marketerów i zbyt częste zmiany agencji psują rynek PR

ada Pon Cze 20, 2016 10:26 am

PR to glownie sztuka wyciaganaia kasy z firm na rozne glupoty. Tak to wyglada realnie
Awatar użytkownika
Stefan Ławski
 

Re: Sebastian Hejnowski: krótkoterminowe strategie marketerów i zbyt częste zmiany agencji psują rynek PR

Stefan Ławski Pon Cze 20, 2016 10:56 am

No bo jesli Public Relations sprowadza sie do spamowania to rzeczywiście pogratulować... czsami zastanawiam sie kto pracuje w tch agencjach PR, bo czasami odnosze wrażenie, że pracuja w nich albo wydrwigrosz,e albo idioci. Albo i jedni i drudzy. Sprzedawanie powietrza to jednak jest sztulka, ktora nie każdemu jest dana.
Wróć do Public Relations

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości