WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Dyskusje dotyczące Reklamy

Moderatorzy: Moderator, t.wojtas9@gmail.com, Robin

Awatar użytkownika
MAX
 

„Stop dopalaczom” w ogniu krytyki marketingowców: niewiarygodny kicz, popularność z odwrotnym efektem

MAX Nie Lip 19, 2015 11:11 pm

Głupszej reklamy nie widziałem
Awatar użytkownika
yyy
 

Re: „Stop dopalaczom” w ogniu krytyki marketingowców: niewiarygodny kicz, popularność z odwrotnym efektem

yyy Pon Lip 20, 2015 1:26 am

Spot est tak zly, ze mysle ze jest taki celowo
Awatar użytkownika
rudy
 

Re: „Stop dopalaczom” w ogniu krytyki marketingowców: niewiarygodny kicz, popularność z odwrotnym efektem

rudy Pon Lip 20, 2015 9:09 am

Ten spot to arcydzieło, kosztował marne 3000 zł, a za tyle "spece" od marketingu planszy z tytułem do filmiku by nie wykonali. Jeżeli ktoś twierdzi że nie trafił i nie działa to albo jest ograniczony albo nie ma internetu. Na fb i yt mnożą się filmiki z idolami młodzieży gimnazjalnej, wyśmiewającymi spot bo tego oczekują widzowie ale równocześnie potępiają dopalacze. Zamiast pisać głupoty i wyśmiewać ten spot, należy się przyjrzeć bliżej i zobaczyć na jak podatny grunt trafił. Dzieciaki czekają na kolejne spoty ze zniecierpliwieniem.
Awatar użytkownika
Grzesiek
 

Re: „Stop dopalaczom” w ogniu krytyki marketingowców: niewiarygodny kicz, popularność z odwrotnym efektem

Grzesiek Pon Lip 20, 2015 9:15 am

Zróbcie kurna lepszy w tak krótkim czasie bez budżetu! Albo inaczej, zróbcie sami i przekażcie nieodpłatnie ministerstwu.
Droga "branżuniu" u Was wyglądałoby to następująco:
- tydzień brejnstormowania,
- potem ciśnięcie o 300 000 budżetu bo taniej się nie da!
- próbka, z której nic nie wynika i nic nie widać - kolejne 2 tygodnie
- więcej kasy, bo wszystko poszło na szukanie planu, ludzi - dowolna wymówka akceptowalna (wszystko poszło na imprezę z okazji zdobycia budżetu)
- po dwóch miesiącach taki sam jak nie gorszy gniot ale wszystko przeszło przez branżunię, wszyscy opili sukces więc jest OK!

Zatem jak macie zastrzeżenie - zróbcie, przekażcie bezpłatnie (sami często oferujecie pracę za wpis do portfolio), będziecie mieli czym się pochwalić!
Awatar użytkownika
Blacha
 

Re: „Stop dopalaczom” w ogniu krytyki marketingowców: niewiarygodny kicz, popularność z odwrotnym efektem

Blacha Pon Lip 20, 2015 10:26 am

Co by nie było popularność zyskał, wielka burza, dyskusje, fejsbók opanowany... Gratulacje!
Śmiałem się bardzo długo, choć może zabawność tego spotu w jakiś sposób uświadamia ludziom problem. Spot jest tak samo mądry jak konsumenci dopalaczy.
Awatar użytkownika
ju
 

Re: „Stop dopalaczom” w ogniu krytyki marketingowców: niewiarygodny kicz, popularność z odwrotnym efektem

ju Pon Lip 20, 2015 11:16 am

widać, że dopalacze to problem biednych ludzi...bogate dzieciaki ciągną zdrową kokę...
Awatar użytkownika
Smutny Autobus
 

Re: „Stop dopalaczom” w ogniu krytyki marketingowców: niewiarygodny kicz, popularność z odwrotnym efektem

Smutny Autobus Pon Lip 20, 2015 11:40 am

Dobry spot, za 3 tysiące szum na całą Polskę. Mucha utopiła 6 mln w Madonnie a lemingi już się cieszą, że wróciła do rządu, i że taka piękna.
Awatar użytkownika
gejk
 

Re: „Stop dopalaczom” w ogniu krytyki marketingowców: niewiarygodny kicz, popularność z odwrotnym efektem

gejk Pon Lip 20, 2015 1:58 pm

spot beznadziejny. jego popularnosc ansuwa pytania o zasdanosc szastania piniazkami podatnikow a nie kwestie dopalaczy. bo sam problem jest sztucznie wygenerowany. moji znajomi pala trawe, biora koke i amfe, bo maja pieniadze. dopalacze to szara strefe dotyczaca elementu patologicznego - podobnie jak crocodil na zachodzie. ludzie cpali cpaja i cpac beda. imo lepiej jakby to byla naturalna trawka.
Awatar użytkownika
V2
 

Re: „Stop dopalaczom” w ogniu krytyki marketingowców: niewiarygodny kicz, popularność z odwrotnym efektem

V2 Pon Lip 20, 2015 1:59 pm

tworcy tego pozalsieboze dziela w natarciu :D
Awatar użytkownika
FAZI78
 

Re: „Stop dopalaczom” w ogniu krytyki marketingowców: niewiarygodny kicz, popularność z odwrotnym efektem

FAZI78 Pon Lip 20, 2015 3:49 pm

Oddalam ten post
Awatar użytkownika
Rafał K
 

Re: „Stop dopalaczom” w ogniu krytyki marketingowców: niewiarygodny kicz, popularność z odwrotnym efektem

Rafał K Pon Lip 20, 2015 7:41 pm

Proszę Pana Zaniewskiego, aby nakreślił dobry scenariusz tego typu kampanii. Bo krytykować jest łatwo, ale co jest dobre to już trudno powiedzieć. Drugi film z rapującym p.o. szefem GIS jest bardzo dobry, mało tego jest ci którzy biorą dopalacze nie mają dostępu do Internetu, oni nie mają dostępu nawet do własnego mózgu.
Awatar użytkownika
szogun
 

Re: „Stop dopalaczom” w ogniu krytyki marketingowców: niewiarygodny kicz, popularność z odwrotnym efektem

szogun Pon Lip 20, 2015 10:15 pm

jaki intelekt taki spot.....nic dodać nic ująć
Awatar użytkownika
roots&culture
 

Re: „Stop dopalaczom” w ogniu krytyki marketingowców: niewiarygodny kicz, popularność z odwrotnym efektem

roots&culture Wto Lip 21, 2015 12:39 am

To może jakiś SPOT CHALLENGE dla CEOsów, creative directorów innych nazywanych angielskimi słowami ludzi z topowych agencji kreatywnych, rękawica rzucona, teraz czekamy na wasze wypasione spoty.
Awatar użytkownika
HGW
 

Re: „Stop dopalaczom” w ogniu krytyki marketingowców: niewiarygodny kicz, popularność z odwrotnym efektem

HGW Wto Lip 21, 2015 11:55 am

Odezwali się specjaliści od pozycjonowania produktu i jego opakowań....inaczej będziecie gadać jak wasze dziecko problem ten dotknie...
Awatar użytkownika
eq
 

Re: „Stop dopalaczom” w ogniu krytyki marketingowców: niewiarygodny kicz, popularność z odwrotnym efektem

eq Wto Lip 21, 2015 6:05 pm

Ciekawe jaka agencja osiągnie takie virality za 3000, w dodatku dorzucając do słownika "oddalam to pytanie"..
Wróć do Reklama

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość