[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/komentowany_artykul.php on line 64: pg_connect(): Unable to connect to PostgreSQL server: could not connect to server: Connection refused Is the server running on host "217.182.173.109" and accepting TCP/IP connections on port 5432?
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/komentowany_artykul.php on line 70: pg_query() expects parameter 1 to be resource, boolean given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/komentowany_artykul.php on line 71: pg_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/komentowany_artykul.php on line 78: pg_close() expects parameter 1 to be resource, boolean given
Forum WirtualneMedia.pl - Opinie i komentarze - Szef serwisów ekonomicznych Wirtualnej Polski ustalił, że OKO.press błędnie przypisało doradcy ministra prowadzenie firmy

WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Dyskusje dotyczące Internetu

Moderatorzy: Moderator, t.wojtas9@gmail.com, Robin

Awatar użytkownika
Też Tomasz
 

Szef serwisów ekonomicznych Wirtualnej Polski ustalił, że OKO.press błędnie przypisało doradcy ministra prowadzenie firmy

Też Tomasz Nie Sty 29, 2017 10:04 pm

Gość z klasą, taki styl dziennikarstwa mi się podoba. Wskazał błąd, ale nie wykorzystał do jakiegoś pocisku, tylko rzeczowo wskazał jak może być lepiej. Oby więcej takich - brawo Panie Tomaszu! :)
PS: Mój imiennik - hehehe :)
Awatar użytkownika
wlad
 

Re: Szef serwisów ekonomicznych Wirtualnej Polski ustalił, że OKO.press błędnie przypisało doradcy ministra prowadzenie firmy

wlad Nie Sty 29, 2017 11:04 pm

na stronie OKO.press zobaczymy informacje o redakcji : "Ośrodek Kontroli Obywatelskiej OKO założyli weterani dziennikarstwa – Helena Łuczywo, Seweryn Blumsztajn, Jacek Rakowiecki, Jan Ordyński i Piotr Pacewicz". Czy w takim skłądzie może paść choć jedno słowo prawdy ?
Awatar użytkownika
Yogidługonogi
 

Re: Szef serwisów ekonomicznych Wirtualnej Polski ustalił, że OKO.press błędnie przypisało doradcy ministra prowadzenie firmy

Yogidługonogi Nie Sty 29, 2017 11:21 pm

Pan Tomasz Grynkiewicz wyszedł z błędnego założenia, że zanikające OKO Press chciało dołożyć wszelkich starań, tylko nie wyszło. Wystarczy spojrzeć na listę założycieli (przytoczoną przez przedmówcę), żeby wiedzieć, z jakimi profesjonalistami mamy do czynienia. Owszem, chcieli dołożyć, ale PiSowi. A przy okazji chcieli zrobić jak najwięcej szumu, zgodnie z zasadą "nieważne: źle czy dobrze, byle po nazwisku wymienilli". Tyle, że topniejące, starzejące się audytorium nie ma potrzeby wchodzić na kolejną Wyborczą, Newsweeka czy WSI24. Ot, los upadłych gwiazd, pozbawionych monopolu narracyjnego.
Awatar użytkownika
paweł
 

Re: Szef serwisów ekonomicznych Wirtualnej Polski ustalił, że OKO.press błędnie przypisało doradcy ministra prowadzenie firmy

paweł Pon Sty 30, 2017 12:09 pm

Nie myli sie ten kto nic nie robi. Na 100 świetnych tekstów popełnili byka i się do niego przyznali. Ale to nic - teraz wokół tego byka będzie przez rok jazda.
Awatar użytkownika
kornel
 

Re: Szef serwisów ekonomicznych Wirtualnej Polski ustalił, że OKO.press błędnie przypisało doradcy ministra prowadzenie firmy

kornel Pon Sty 30, 2017 12:20 pm

media, ktore zajmuja sie #factcheck-iem. zalosne!
Wróć do Internet

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości