hahahah Czw Sie 11, 2016 6:47 pm
Jest źle, będzie jeszcze gorzej. T-Mobile traci masowo klientów ale nie indywidualnych a korporacyjnych. A ty jeden klient to często kilkaset SIMów. W ciągu roku z działu sprzedaży i obsługi odeszła większość fachowców. Zatrudniono na ich miejsce amatorów. Kiedyś czas reakcji na dyspozycję to były minuty. Teraz często zlecenia zostają bez jakiejkolwiek odpowiedzi, trzeba interwencji, pism.
O ile większość operatorów o klienta korporacyjnego do tej pory się starało, to T-Mobile spadł w jakości obsługi ze szczytu na samo dno. Wiele kontraktów kończy się w tym i na początku przyszłego roku. Obstawiam spadki wyrażone w dziesiątkach procentów. Pewnie będą odbijać na rynku indywidualnym, ale wtedy EBITDA poleci jeszcze bardziej.
Każdemu może się zdarzyć błąd jednak to co się tam stało to zwyczajna amatorszczyzna w zarządzaniu. Szkoda, bo do tej pory byli na rynku korporacyjnym bardzo dobrzy, jedyny realny konkurent to był Orange.