WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Dyskusje dotyczące Telekomunikacji

Moderatorzy: Moderator, Robin

Awatar użytkownika
zmech11
 

T-Mobile zmienia standardy obsługi klientów biznesowych, nowości dla stałych abonentów

zmech11 Pon Paź 26, 2015 2:02 pm

W Erze kiedyś już to było. Oddzielne stanowiska obsługi , bezpłatna infolinia, stali mają lepiej...
Awatar użytkownika
cichy
 

Re: T-Mobile zmienia standardy obsługi klientów biznesowych, nowości dla stałych abonentów

cichy Pon Paź 26, 2015 5:27 pm

po 10 latach przenosze dwa numery do konkurencji , to co mi proponuje T-MOBILE na przedłużenie umowy to kpina .
Awatar użytkownika
Henryk
 

Re: T-Mobile zmienia standardy obsługi klientów biznesowych, nowości dla stałych abonentów

Henryk Śro Paź 28, 2015 2:26 am

Ze wszystkich operatorów w Polsce T-Mobile straciło najwięcej przez ostatnie trzy kwartały, więc wymyślają jakieś pseudo-pomysły jak tę lawinę zatrzymać. Jestem ich klientem od ponad trzech lat i od trzech lat odnotowuje te same dziadowskie problemy począwszy od błędów (z ich strony) przy zamawianiu nowej usługi, wiecznych problemów z działaniem iBOA, wolnym lub całkowitym brakiem internetu w roamingu, totalnie niekompetentnych konsultantów na infolinii i w salonach, a nawet wśród ludzi najbardziej zaawansowanych technicznie z działu utrzymania sieci. Ich mail boa@t-mobile... to po prostu żenada, oprócz automatycznej odpowiedzi, że mail został zarejestrowany, czeka się od dwóch do czterech tygodni na jakąkolwiek odpowiedź. Jeśli problem jest błahy, to odpowiedź jest w ciągu 2 tygodni, jeśli bardziej skomplikowany to po miesiącu, a i raz się zdarzyło otrzymać odpowiedź po ponad miesiącu. Nie wiem za co pieniądze biorą wice-prezesi tej firmy skoro kompletnie nie panują nad podległymi sobie działami. Współpracuję z różnymi największymi telekomami na świecie, znam ich struktury od kuchni, ale takiego bajzlu jaki obserwuję w T-Mobile Polska to nawet TRUE w Tajlandii nie ma.
Awatar użytkownika
Oleg31
 

Re: T-Mobile zmienia standardy obsługi klientów biznesowych, nowości dla stałych abonentów

Oleg31 Śro Cze 08, 2016 1:05 pm

Kiedyś miałem taki kryzys, że chciałem się przenosić, okazało się że u konkurencji oferty były tak samo słabe, jeśli nie gorsze. Ale teraz T-Mobile fajnie się zmienia, ostatnio zrezygnowali z doliczania do abonamentu większości zwyżek, więc za faktury płacę mniej i zawsze podobną kwotę. Fajny kierunek rozwoju. Tym bardziej, ze konkurencja nadal dolicza sporo za zwyżki.
Wróć do Telekomunikacja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości