Henryk Śro Paź 28, 2015 2:26 am
Ze wszystkich operatorów w Polsce T-Mobile straciło najwięcej przez ostatnie trzy kwartały, więc wymyślają jakieś pseudo-pomysły jak tę lawinę zatrzymać. Jestem ich klientem od ponad trzech lat i od trzech lat odnotowuje te same dziadowskie problemy począwszy od błędów (z ich strony) przy zamawianiu nowej usługi, wiecznych problemów z działaniem iBOA, wolnym lub całkowitym brakiem internetu w roamingu, totalnie niekompetentnych konsultantów na infolinii i w salonach, a nawet wśród ludzi najbardziej zaawansowanych technicznie z działu utrzymania sieci. Ich mail boa@t-mobile... to po prostu żenada, oprócz automatycznej odpowiedzi, że mail został zarejestrowany, czeka się od dwóch do czterech tygodni na jakąkolwiek odpowiedź. Jeśli problem jest błahy, to odpowiedź jest w ciągu 2 tygodni, jeśli bardziej skomplikowany to po miesiącu, a i raz się zdarzyło otrzymać odpowiedź po ponad miesiącu. Nie wiem za co pieniądze biorą wice-prezesi tej firmy skoro kompletnie nie panują nad podległymi sobie działami. Współpracuję z różnymi największymi telekomami na świecie, znam ich struktury od kuchni, ale takiego bajzlu jaki obserwuję w T-Mobile Polska to nawet TRUE w Tajlandii nie ma.