WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Dyskusje dotyczące Telewizji

Moderatorzy: Moderator, t.wojtas9@gmail.com, Robin

Awatar użytkownika
walter
 

Re: TVP zyska najwięcej na wprowadzeniu elastycznego limitu czasu reklamowego. „Większa autonomia dla nadawców, ale i większe ryzyko odpływu widowni”

walter Czw Wrz 10, 2020 7:12 am

zmienia po TVP, czemu tu się dziwić.
Awatar użytkownika
seba
 

Re: TVP zyska najwięcej na wprowadzeniu elastycznego limitu czasu reklamowego. „Większa autonomia dla nadawców, ale i większe ryzyko odpływu widowni”

seba Czw Wrz 10, 2020 7:15 am

już wydali 2 mld?
Awatar użytkownika
dim
 

Re: TVP zyska najwięcej na wprowadzeniu elastycznego limitu czasu reklamowego. „Większa autonomia dla nadawców, ale i większe ryzyko odpływu widowni”

dim Czw Wrz 10, 2020 7:32 am

czy kogoś to jeszcze dziwi? A jak będzie za mało, to dostaną kolejne 2 mld
Awatar użytkownika
niewidz
 

Re: TVP zyska najwięcej na wprowadzeniu elastycznego limitu czasu reklamowego. „Większa autonomia dla nadawców, ale i większe ryzyko odpływu widowni”

niewidz Czw Wrz 10, 2020 9:06 am

Jak dobrze, że od lat nie mam telewizora
Awatar użytkownika
Obserwator
 

Re: TVP zyska najwięcej na wprowadzeniu elastycznego limitu czasu reklamowego. „Większa autonomia dla nadawców, ale i większe ryzyko odpływu widowni”

Obserwator Czw Wrz 10, 2020 10:45 am

Co jeszcze może zrobić władza, aby wzmocnić pozycję TVP i prezesa Jacka? Może zakaz działania konkurencji, a może na początek tylko ograniczyć jej działania tylko do godzin: 22.00 - 6.00. W końcu prezydent ma dług wobec tej pani, która zapytała go w wywiadzie: "co jeszcze możemy zrobić aby pan wygrał wybory"
Awatar użytkownika
Stefan
 

Re: TVP zyska najwięcej na wprowadzeniu elastycznego limitu czasu reklamowego. „Większa autonomia dla nadawców, ale i większe ryzyko odpływu widowni”

Stefan Czw Wrz 10, 2020 10:46 am

Jak to dobrze, że nie oglądam telewizji :)
Awatar użytkownika
gość
 

Re: TVP zyska najwięcej na wprowadzeniu elastycznego limitu czasu reklamowego. „Większa autonomia dla nadawców, ale i większe ryzyko odpływu widowni”

gość Czw Wrz 10, 2020 10:52 am

"Obserwator" napisał(a): Co jeszcze może zrobić władza, aby wzmocnić pozycję TVP i prezesa Jacka? Może zakaz działania konkurencji, a może na początek tylko ograniczyć jej działania tylko do godzin: 22.00 - 6.00. W końcu prezydent ma dług wobec tej pani, która zapytała go w wywiadzie: "co jeszcze możemy zrobić aby pan wygrał wybory"


Trochę Waść pomyliłeś. To nie dziennikarka TVP spytała tak Prezydenta, tylko hiszpański eurodeputowany spytał w PE naszą opozycję co jeszcze mogą dla nich zrobić.
Awatar użytkownika
widz555
 

Re: TVP zyska najwięcej na wprowadzeniu elastycznego limitu czasu reklamowego. „Większa autonomia dla nadawców, ale i większe ryzyko odpływu widowni”

widz555 Czw Wrz 10, 2020 11:12 am

Już teraz nie da się oglądać np. kanałów Discovery, w których co parę minut jest przerwa na reklamy i ciągle te same irytujące autopromocje.
Nie idźcie tą drogą!
Awatar użytkownika
Karolina
 

Re: TVP zyska najwięcej na wprowadzeniu elastycznego limitu czasu reklamowego. „Większa autonomia dla nadawców, ale i większe ryzyko odpływu widowni”

Karolina Czw Wrz 10, 2020 8:26 pm

"Nowelizacja nie zmienia przepisów, zgodnie z którymi wszystkim nadawcom nie wolno przerywać reklamami kilku rodzajów programów: serwisów informacyjnych..."

To akurat fikcja - być może nie przerywać ale emitować w trakcie serwisów informacyjnych nachalne reklamy nikomu w KRRiT nie przeszkadza. Polsat np cały czas reklamuje usługę 5G Plusa chociaż gdyby to była informacja a nie reklama to tak samo odnosiłaby się do Playa, T-Mobile czy Orange. To samo odnosi się do reklam fotowoltaiki w salonach Cyfrowego Polsatu chociaż tego typu sprzęt można nabyć również gdzie indziej.
Z kolei zarówno Polsatowi, TVN jak i TVP (a pewnie i innym nadawcom) nie przeszkadza reklamować w serwisach informacyjnych swojej oferty programowej....
Awatar użytkownika
miś społeczny
 

Re: TVP zyska najwięcej na wprowadzeniu elastycznego limitu czasu reklamowego. „Większa autonomia dla nadawców, ale i większe ryzyko odpływu widowni”

miś społeczny Pią Wrz 11, 2020 10:29 pm

Telewizja jest po to by jej wierchuszka zarabiała coraz więcej - naszym kosztem. Dotyczy to także TVP. Klientem telewizji jest reklamodawca i to o jego względy się walczy, a nie widz. Widz jest tylko słupkiem na wykresie.
Awatar użytkownika
bredny
 

Re: TVP zyska najwięcej na wprowadzeniu elastycznego limitu czasu reklamowego. „Większa autonomia dla nadawców, ale i większe ryzyko odpływu widowni”

bredny Pon Wrz 14, 2020 11:12 am

"¹Telewizory robią z głowy jajo panowie" Magik, Paktofonika
Wróć do Telewizja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 20 gości