WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Dyskusje dotyczące Reklamy

Moderatorzy: Moderator, t.wojtas9@gmail.com, Robin

Awatar użytkownika
Xxxi
 

Tworzenie wewnętrznych agencji kreatywnych przez reklamodawców to duże ryzyko (opinie)

Xxxi Sob Maj 13, 2017 9:41 am

A tak mamy slang agencyjnych, warszawska hipsterke, odgrzewane pomysły z zagranicznych festiwali. Agencje w Polsce nie mają działów strategii (mają etno-opowiadaczy, prezenterów). Sieciowe międzynarodowe agencje nie mają nawet kreacji - przyzwyczajone do odtworczych adaptacji z centrali. To że klienci tworzą własne działy to odpowiedz na kryzys jakosci w agencjach.
Awatar użytkownika
pavv
 

Re: Tworzenie wewnętrznych agencji kreatywnych przez reklamodawców to duże ryzyko (opinie)

pavv Nie Maj 14, 2017 10:54 am

Durnowate nazwy stanowisk.
Awatar użytkownika
Wojteq
 

Re: Tworzenie wewnętrznych agencji kreatywnych przez reklamodawców to duże ryzyko (opinie)

Wojteq Pon Maj 15, 2017 7:44 am

"pavv" napisał(a): Durnowate nazwy stanowisk.
Racja, a dodatkowo widać w "branżuni" strach przed utratą lukratywnych i często wielokrotnie przepłacanych kontraktów z dużymi firmami. Pozostałoby tylko robienie zleceń dla lokalnych producentów mięsa, świetlic integracyjnych i sklepików przydrożnych (nie obrażając nikogo - mam ogromny szacunek dla wszystkich wymienionych, w przeciwieństwie dla agencji reklamowych).
Wróć do Reklama

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 32 gości