WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Dyskusje dotyczące Internetu

Moderatorzy: Moderator, t.wojtas9@gmail.com, Robin

Awatar użytkownika
dramat
 

Użytkownicy adblocków bez dostępu do treści na Business Insider Polska i Plejada.pl

dramat Pią Gru 30, 2016 1:42 am

następny będzie pewnie jakdojade skoro go wykupili w większości. Onet to tragedia. e-tragedia.
Awatar użytkownika
DW
 

Re: Użytkownicy adblocków bez dostępu do treści na Business Insider Polska i Plejada.pl

DW Pią Gru 30, 2016 2:50 am

Pytanie zasadnicze brzmi, czy zablokowanie dostępu do plejada.pl to jakakolwiek strata dla internautów:)
Awatar użytkownika
yurek
 

Re: Użytkownicy adblocków bez dostępu do treści na Business Insider Polska i Plejada.pl

yurek Pią Gru 30, 2016 3:18 am

Do adblokera trzeba doinstalować Greasemonkey. Wpisz w google "anti adblock killer" i postępuj zgonie z instrukcjami na stronie (domena reeksite lub reek.github). Na gazecie też wprowadzili podobne rozwiązanie przy filmach i Greasemonkey ładnie sobie radzi. :)
Awatar użytkownika
zen
 

Re: Użytkownicy adblocków bez dostępu do treści na Business Insider Polska i Plejada.pl

zen Pią Gru 30, 2016 8:49 am

Niestety nie jestem " niektorym " i u mnie sie nie pojawia :( jest mi smutno z tego powodu ze mnie nie blokuja, a moze znow jakas sciema z tymi komunikatami
Awatar użytkownika
mof
 

Re: Użytkownicy adblocków bez dostępu do treści na Business Insider Polska i Plejada.pl

mof Pią Gru 30, 2016 8:52 am

A niech blokują, żadna strata. Nic interesującego nie publikują.
Awatar użytkownika
Grzegorz Wandałowicz
 

Re: Użytkownicy adblocków bez dostępu do treści na Business Insider Polska i Plejada.pl

Grzegorz Wandałowicz Pią Gru 30, 2016 9:36 am

Tego postępu już nie da się zatrzymać. Coraz więcej liczących się portali internetowych będzie blokowało dostęp draniom używającym Adblocków. I bardzo dobrze, bo tacy użytkownicy to są tak naprawdę użyszkodnicy! Powodują obciążenie serwerów, wchodząc na strony, a zysku z nich żadnego, bo blokują wyświetlanie reklam. Strata takich użytkowników/użyszkodników to żadna strata! Użyszkodnicy nie rozumieją, że takich dużych portali jak Onet nie tworzy się charytatywnie, to jest ciężka i mozolna praca, która musi się opłacać twórcom, portal musi zarabiać, a nie generować straty. Więc powinno się bez żalu odcinać dostęp takim użyszkodnikom. Nie mam do nich żadnej litości i twórcy portali też nie powinni mieć.
Awatar użytkownika
Yogi
 

Re: Użytkownicy adblocków bez dostępu do treści na Business Insider Polska i Plejada.pl

Yogi Pią Gru 30, 2016 9:47 am

Czyli blokują dostęp do tych reklam, których ad block nie flirtował..
Zaiste mądry ruch..;)
Awatar użytkownika
Newsman
 

Re: Użytkownicy adblocków bez dostępu do treści na Business Insider Polska i Plejada.pl

Newsman Pią Gru 30, 2016 9:50 am

"Grzegorz Wandałowicz" napisał(a): I bardzo dobrze, bo tacy użytkownicy to są tak naprawdę użyszkodnicy! Powodują obciążenie serwerów, wchodząc na strony, a zysku z nich żadnego, bo blokują wyświetlanie reklam.


Jak rozumiem, siedzisz i oglądasz wszystkie reklamy w TV? Bo przecież ich nieoglądanie to strata dla nadawcy a Ty jesteś uczciwy.
Awatar użytkownika
sammler
 

Re: Użytkownicy adblocków bez dostępu do treści na Business Insider Polska i Plejada.pl

sammler Pią Gru 30, 2016 9:57 am

Panie Wandałowicz, z logiką u pana dość kiepsko. Nikt nie zmusza jakiegokolwiek portalu do prowadzenia działalności charytatywnej. Jeżeli jednak przyjmuje taki plan biznesowy, który powoduje szkody lub w najlepszym razie dyskomfort u użytkownika (agresywne reklamy zużywające transfer, za który płaci użytkownik, obciążające jego zasoby systemowe, wydłużające czas dostępu do treści, w dodatku niezamawiane), to niech się liczy z tym, że użytkownik tego akceptował nie będzie. Mnie się te blokady onetowe wyświetlają, ale tego nawet nie zauważam, ponieważ treści onet-owych nie przyswajam, ot, przekierowuje mnie na główną po wylogowaniu z poczty (mam tam konto na spam i newslettery). Ale ponieważ problem dotyczy nie tylko onetu, komentuję: walka z użytkownikami blokerów reklam to walka z wiatrakami! Bo każdy ma prawo wybierać sobie z internetu te treści, które chce oglądać - na tej zasadzie działa internet. To medium interaktywne. Jeżeli ktoś próbuje stosować schematy znane z mediów nieinteraktywnych (telewizja, radio, prasa), tzn. na siłę wszędzie wciska reklamy i sądzi, że to zadziała, daje dowód swojej niekompetencji i ograniczonych horyzontów. Reklama (często dłuższa i bardziej absorbująca niż tekst, którym mogę być zainteresowany) jest taką treścią niezamawianą, którą pomijam dokładnie na tej samej zasadzie, na jakiej pomijam wiadomości sportowe, którymi nie jestem zainteresowany.

Pomijam już zupełnie fakt, że na głównej stronie onetu 95% to materiały nie własne, ale agencyjne (PAP) i przedruki z prasy (oczywiście nie liczę tu "tfurczości" pana od Wal-Martu itp., bo na portale informacyjne nie po to wchodzę, by oglądać wideo). To samo można znaleźć wszędzie. Jeżeli onetowi zależy na tym, by pozbyć się użytkowników ze strony głównej - droga wolna. Ja nie poddam się dyktatowi żadnego wydawcy. Tak jak z żadnym nie jestem związany na stałe. Dawno temu wymyślono serwisy w stylu news.google.pl.
Awatar użytkownika
Ron
 

Re: Użytkownicy adblocków bez dostępu do treści na Business Insider Polska i Plejada.pl

Ron Pią Gru 30, 2016 10:27 am

"Grzegorz Wandałowicz" napisał(a): Tego postępu już nie da się zatrzymać. Coraz więcej liczących się portali internetowych będzie blokowało dostęp draniom używającym Adblocków. I bardzo dobrze, bo tacy użytkownicy to są tak naprawdę użyszkodnicy! Powodują obciążenie serwerów, wchodząc na strony, a zysku z nich żadnego, bo blokują wyświetlanie reklam. Strata takich użytkowników/użyszkodników to żadna strata! Użyszkodnicy nie rozumieją, że takich dużych portali jak Onet nie tworzy się charytatywnie, to jest ciężka i mozolna praca, która musi się opłacać twórcom, portal musi zarabiać, a nie generować straty. Więc powinno się bez żalu odcinać dostęp takim użyszkodnikom. Nie mam do nich żadnej litości i twórcy portali też nie powinni mieć.


Człowieku, kto tu dla kogo? Kto tu komu łaskę robi? Nie stawiajmy na głowie problemu.
Awatar użytkownika
nie będzie Niemiec pluł nam w twarz
 

Re: Użytkownicy adblocków bez dostępu do treści na Business Insider Polska i Plejada.pl

nie będzie Niemiec pluł nam w twarz Pią Gru 30, 2016 10:29 am

I bardzo dobrze! Przesiadam się na Google News i polsatnews.pl.
Awatar użytkownika
arnie
 

Re: Użytkownicy adblocków bez dostępu do treści na Business Insider Polska i Plejada.pl

arnie Pią Gru 30, 2016 10:32 am

Żeby mi nawet pół internetu zablokowali, nie wyłączę adblocka... AMEN
Awatar użytkownika
pavv
 

Re: Użytkownicy adblocków bez dostępu do treści na Business Insider Polska i Plejada.pl

pavv Pią Gru 30, 2016 10:36 am

"whitelistujących" q*wa co to za słowo? W jakim języku? Zrobiłem prywatne badania z których wynika, że adblocka wyłącza 3 do 5% wchodzących na daną stronę z czego reklamy tam wyświetlane zauważa ZERO procent. Wszyscy szukają przycisku ZAMKNIJ.
Awatar użytkownika
Leopold
 

Re: Użytkownicy adblocków bez dostępu do treści na Business Insider Polska i Plejada.pl

Leopold Pią Gru 30, 2016 10:54 am

Brawo Onet - w dobie gdy Polacy znajdują się w czołówce światowej w kwestii korzystania z blokerów reklam (45% użytkowników) - wy sobie zakładacie blokady. Niebawem staty tak wam polecą, że będzie problem z pozyskaniem łosia na reklamę na SG albo nawet na jakąkolwiek podstronę. Brawo - cieszy mnie taka wasza postawa. Czekam aż przyznacie, że manipulujecie wynikami aby tylko złapać łosia i cześć.
Awatar użytkownika
Czytka
 

Re: Użytkownicy adblocków bez dostępu do treści na Business Insider Polska i Plejada.pl

Czytka Pią Gru 30, 2016 10:55 am

Onet odcina dostęp, użytkownicy odcinają Onet!
Przecież tego, co jest na Onecie, nie da się czytać. Jeśli ktoś tam wchodzi to nie wiem, np. z powodu poczty lub z przyzwyczajenia. Żadna więc strata.
Wróć do Internet

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości