WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Dyskusje dotyczące Internetu

Moderatorzy: Moderator, t.wojtas9@gmail.com, Robin

Awatar użytkownika
Polak

Vero sensacją w internecie, ale nie ma szans w walce z gigantami. „Będzie epizodem w social media”

Polak Nie Mar 04, 2018 11:26 pm

Nie wiem, nie znam się aż tak bardzo, ale kiedyś myślano, że Kodak jest nie do pokonania, a Nokia nie miała z kim przegrać. A pewnie i o pierwszych autach pisano, że nie mają cech "game changera" w rywalizacji z koniem.
Awatar użytkownika
To się zgadza

Re: Vero sensacją w internecie, ale nie ma szans w walce z gigantami. „Będzie epizodem w social media”

To się zgadza Nie Mar 04, 2018 11:29 pm