WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Dyskusje dotyczące Public Relations

Moderatorzy: Moderator, Robin

Awatar użytkownika
wit
 

Według marketingowców kryzys Volkswagena nie uśmierci marki, ale odbudowa jej wizerunku będzie trudna

wit Czw Wrz 24, 2015 12:31 pm

Moim zdaniem VW wiele nie straci na wizerunku, bo przeciętnego klienta nic nie obchodzą normy spalin a to był tylko sposób na obejście durnych przepisów.
Awatar użytkownika
Bob
 

Re: Według marketingowców kryzys Volkswagena nie uśmierci marki, ale odbudowa jej wizerunku będzie trudna

Bob Czw Wrz 24, 2015 12:41 pm

W takim razie nie znasz chyba konsumentów w USA. ;)
Awatar użytkownika
pa kac
 

Re: Według marketingowców kryzys Volkswagena nie uśmierci marki, ale odbudowa jej wizerunku będzie trudna

pa kac Czw Wrz 24, 2015 12:59 pm

VW powinien popracować nad jakością produktu, to mniej by musiał wydawać na "transparentną politykę informacyjną" oraz reklamę... Od lat wiadomo o wałach na linii VW-ADAC, o wątpliwej jakości samochodów z Wolfsburga, o kłopotach klientów salonów (szczególnie na słabszych i mniejszych rynkach, jak nasz). I co? I nic, bo siła marki, pieniądze na reklamę i marketing w sprzedajnych moto-mediach (i innych) robią swoje i skutecznie kneblują tych, którzy mówią (piszą) prawdę. Mnie osobiście bardziej przeraża coś innego. Skoro tak postępuje globalna korporacja i dotyczy to produktu raczej z wyższej półki (cenowo i technologicznie), to ile razy jesteśmy jako klienci/końcowi odbiorcy robieni w balona przez producentów żywności, odzieży, chemii przemysłowej itp. Przecież nie da się każdego produktu poddać tak wnikliwej analizie, jakiej poddano ten silnik...
Awatar użytkownika
pa kac
 

Re: Według marketingowców kryzys Volkswagena nie uśmierci marki, ale odbudowa jej wizerunku będzie trudna

pa kac Czw Wrz 24, 2015 12:59 pm

cała ta ekologiczność w motoryzacji to ściema i bulszit. Zerowa emisja, long life i tym podobne bzdury.Prosty przykład dotyczący VW i ich super silnika 1.4tsi. Miał być bezobsługowy rozrząd na łańcuchu, jest gówno wymagające szzcególnej troski i wymian częstszych niż zalecane. Miały być oleje co 30 tys km, a nikt normalny nie zwleka z wymianami w tym silniku dłużej niż co 10 tysięcy, o ile chce mieć cały silnik. Czy to przeszkadza masowej kampanii w mediach reklamującej te silniki? Czy zniechęciło jury konkursu Silnik Roku do przyznania kolejnerj nagrody?
Awatar użytkownika
DAS SZWINDEL
 

Re: Według marketingowców kryzys Volkswagena nie uśmierci marki, ale odbudowa jej wizerunku będzie trudna

DAS SZWINDEL Czw Wrz 24, 2015 2:50 pm

Czy naprawdę wierzycie że 2 litrowy TDI może osiągać 240km i zachowywać normy gdy nieśmiertelny 1.9 TDI miał 50% mocy tego pierwszego. To właśnie zainteresowało innych producentów aut więc zlecili w USA uniwersytetowi i naukowcom zbadanie tego fenomenu no i wyszło że VW to nie das auto ale das szwindel.
Awatar użytkownika
Blach
 

Re: Według marketingowców kryzys Volkswagena nie uśmierci marki, ale odbudowa jej wizerunku będzie trudna

Blach Wto Wrz 29, 2015 5:13 pm

W Polsce afera "pierdokopciuchowa" nie spowoduje odwrócenia się od "woldzwagena" bo tak on u nas jest zwany VW
Ponadto Standardem jest wycięcie filtra cząstek stałych... Bo nowy jest drogi, producent zaleca wymianę przy określonym przebiegu, a nasi ciach i nie ma. To jest dopiero syf! Silniki które wtryskują paliwo pod ogromnym ciśnieniem wydalają z siebie związki bardzo toksyczne, a filtr ten ma je zatrzymać. No cóż..

VW czy kopci czy nie Polacy bardzo lubią
Wróć do Public Relations

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości