WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Dyskusje dotyczące Reklamy

Moderatorzy: Moderator, t.wojtas9@gmail.com, Robin

Awatar użytkownika
Yogi

Włodzimierz Zientarski reklamuje wyprzedaż Toyoty (wideo)

Yogi Śro Lis 20, 2013 1:13 am

Właśnie ta kampania zniechęciła mnie do marki Toyota, którą jeżdżę od lat! Samochody rzeczywiście były bardzo trwałe, lecz Verso, którym jeżdżę od 9 lat, jest zaprzeczeniem wysokiej jakości lub źle trafiłem.
Ale nie dlatego zrezygnuję z zakupu Toyoty, tylko z powodu pana Z., który podpadł mi swoim zachowaniem, gdy bronił syna za... jak to się nazywa?
Awatar użytkownika
See

Re: Włodzimierz Zientarski reklamuje wyprzedaż Toyoty (wideo)

See Śro Lis 20, 2013 8:39 am

Jego zachowanie po wypadku syna jest co najmniej kontrowersyjne, ale jakoś zrozumiałe. Każdy ojciec walczy o własne dziecko. Ale reklama to gwóźdź do trumny. Nie mogłam uszom uwierzyć. Włączam radio, słyszę Zientarskiego pean na cześć Toyoty, a potem okazuje się, że to reklama. Ten pan jeszcze chce być dziennikarzem???Chyba, że to pożegnanie z zawodem z ekstra bonusem.
Awatar użytkownika
Piotr

Piotr Śro Lis 20, 2013 9:45 am

A bo to pierwszy dziennikarz, który coś reklamuje?
Kurzajewski Wam nie przeszkadza? A Lis? Rogalska?
Przecież Zientarski nie robi kryptoreklamy (np. przy okazji transmisji F1), tylko oficjalnie występuje w reklamie... znacznie gorsze są wszelkiej maści programy motoryzacyjne z niby ekspertami, w których każdy oceniany samochód ma tylko zalety. Króluje w tym pseudo dziennikarstwie motoryzacyjnym TVN Turbo.
Awatar użytkownika
ŁUDZI ALLEN

ŁUDZI ALLEN Śro Lis 20, 2013 10:24 am

A synus, ktory pali głupa, zeby nie pojść odsiedziec karę, ktrorą wyimierzsył mu podobno niezawisły sąd. to nie mogłby pomoc tatulkowi w reklamowaniu samochody tojota.m MAm nawet hasło nowej kampanii TOYOTA- a ZA KOŁKIEM IDIOTA !!!.