WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Dyskusje dotyczące Internetu

Moderatorzy: Moderator, t.wojtas9@gmail.com, Robin

Awatar użytkownika
pavv
 

Wzrosty reklamowe w mobile’u i social media stałym trendem, branża przespała wideo (opinie)

pavv Śro Lis 02, 2016 7:59 pm

Same wzrosty a i tak 99% reklam zostaje klikniętych przez przypadek. Tego oczywiście reklamodawcy nie mogą się dowiedzieć.
Awatar użytkownika
bnmfhd
 

Re: Wzrosty reklamowe w mobile’u i social media stałym trendem, branża przespała wideo (opinie)

bnmfhd Śro Lis 02, 2016 8:45 pm

Wymiotuję już tym wideo-w-internecie naprawdę NIE oglądam newsów wideo jak przypadkiem kliknę myśląc że to teskt to wychodzę! wiem że dużo ludzi tak robi.
Awatar użytkownika
dociekliwy
 

Re: Wzrosty reklamowe w mobile’u i social media stałym trendem, branża przespała wideo (opinie)

dociekliwy Czw Lis 03, 2016 1:11 pm

jeśli dobrze rozumiem p. Pawła Kolendę - (..) nie wyodrębniamy jeszcze szczegółów dotyczących social media, co ma wpływ m.in. na obserwowaną dynamikę wideo. - to ucina "eksperckie" i wyssane z palca, bo wynikające z nieznajomości metodologii ocenianych danych, wypowiedzi reszty - cała siła brakującej dynamiki wideo siedzi skategoryzowana w social media, czyli odpowiada za słaby wyniki kategorii wideo i dużo lepsze wyniki kategorii social - jak nie, warto żeby IAB było konkretniejsze, bo ciężko znaleźć jasną informację akurat w tym temacie...
Awatar użytkownika
MediaNostradamus
 

Re: Wzrosty reklamowe w mobile’u i social media stałym trendem, branża przespała wideo (opinie)

MediaNostradamus Pią Lis 04, 2016 10:44 pm

Wraz z rozwojem VoD i przenoszeniem treści telewizyjnych do Internetu, marki będą inwestować coraz więcej w swój kontent wideo. Użytkownicy będą konsumować coraz więcej treści właśnie w tej postaci. koniec TV linearnej jaką znamy już następuje, wraz z możliwością nagrywania i odtwarzania programów w dowolnym czasie. To będzie dalej postępować. Jeszcze może TG 40+ będzie korzystać z linearnej TV jak do tej pory. Kolejne grupy wiekowe będą jednak promować nowe zachowania. Treść wideo jaką tworzą marki będzie coraz bardziej merytoryczna, ciekawsza i angażująca, finalnie - powstaną kanały / live stream - ukierunkowane na zainteresowania, kategorie treści. W pełni interaktywne i 360. Co do wypowiedzi tych "ekspertów" ... kolejne komentarze o czymś, co już zostało napisane 100 razy.
Wróć do Internet

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości