WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Dyskusje dotyczące Public Relations

Moderatorzy: Moderator, Robin

Awatar użytkownika
arek
 

Zdaniem ekspertów po „poparzeniowej aferze” Żywiec Zdrój wizerunkowo straci, ale na krótko

arek Pią Wrz 23, 2016 1:37 am

Pewnie to jakiś sabotaż konkurencji, przy pomocy pracownika Żywca, bo trochę dziwne, że w zgrzewce tylko jedna butelka miała inną datę produkcji...
Awatar użytkownika
Ragnar
 

Re: Zdaniem ekspertów po „poparzeniowej aferze” Żywiec Zdrój wizerunkowo straci, ale na krótko

Ragnar Pią Wrz 23, 2016 7:03 am

Zywiec Zdrój - fenomen kranowki w cenie 3 zł za 1,5 l ;)
Awatar użytkownika
j
 

Re: Zdaniem ekspertów po „poparzeniowej aferze” Żywiec Zdrój wizerunkowo straci, ale na krótko

j Pią Wrz 23, 2016 9:27 am

Wszystkich strasznie obchodzi co mają do powiedzenia wasi eksperci.
Awatar użytkownika
także tego
 

Re: Zdaniem ekspertów po „poparzeniowej aferze” Żywiec Zdrój wizerunkowo straci, ale na krótko

także tego Pią Wrz 23, 2016 9:37 am

bardzo smaczna woda!
Awatar użytkownika
Obserwator
 

Re: Zdaniem ekspertów po „poparzeniowej aferze” Żywiec Zdrój wizerunkowo straci, ale na krótko

Obserwator Pią Wrz 23, 2016 10:14 am

Jacy eksperci, takie ich komentarze na ten temat.... Tymczasem wielu nabywców - nie czytających zazwyczaj etykiet - w ten sposób dowiedziało się, że woda niby z Żywca w "cudowny sposób" jest rozlewana w Mirosławcu, cirka 600 km od Żywca... I to dopiero wielu zastanowiło... Czy kranówa z gazem jest aż tyle warta? I to dla Danone będzie stanowiło problem.
Awatar użytkownika
co ja tam wiem
 

Re: Zdaniem ekspertów po „poparzeniowej aferze” Żywiec Zdrój wizerunkowo straci, ale na krótko

co ja tam wiem Pią Wrz 23, 2016 11:13 am

może to nieoficjalna praktyka w tym zakładzie, że wody mają różne daty? Może ta butelka wróciła na linię za szybko po okresie karencji?
Awatar użytkownika
pavv
 

Re: Zdaniem ekspertów po „poparzeniowej aferze” Żywiec Zdrój wizerunkowo straci, ale na krótko

pavv Pią Wrz 23, 2016 12:17 pm

"Ragnar" napisał(a): Zywiec Zdrój - fenomen kranowki w cenie 3 zł za 1,5 l


Za 1,5 zł idzie kupić to nie wiem gdzie ty się zaopatrujesz. Ponadto Danon jak i np. Nestle to producenci największego dziadostwa spożywczego.
Awatar użytkownika
sammler
 

Re: Zdaniem ekspertów po „poparzeniowej aferze” Żywiec Zdrój wizerunkowo straci, ale na krótko

sammler Wto Wrz 27, 2016 9:00 pm

2016-09-23 19:26
Nieodmiennie fascynują mnie wypowiedzi "ekspertów" na tym portalu, którzy zdają się sądzić, że w podobnych sytuacjach najważniejsze to umiejętnie zamieść sprawę pod dywan. Tak samo było w przypadku afery gruntowej i afery Durczoka - by wymienić tylko przykłady z ostatnich tygodni...

Oni chyba jednak żyją w jakiejś rzeczywistości równoległej...
Awatar użytkownika
Zołza
 

Re: Zdaniem ekspertów po „poparzeniowej aferze” Żywiec Zdrój wizerunkowo straci, ale na krótko

Zołza Śro Wrz 28, 2016 3:45 pm

Tak sobie myślę, że żyjemy w tak otępiałych czasach, tak bardzo skoncentrowanych na wizerunku głupich marek, że nikogo nie dziwi, że po tym, jak człowiekowi chemia z butelki spaliła gardło czytamy, że "Żywiec Zdrój wizerunkowo straci, ale na krótko". Rozumiem, ze my, durni konsumenci, mamy teraz odetchnąć z ulgą i powiedzieć: "ufff, jak dobrze, bo szkoda by była wielka, gdyby marka straciła na narażaniu klienta na trwałą utratę zdrowia". Co za popieprzony świat!
Wróć do Public Relations

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość