WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Dyskusje dotyczące Telewizji

Moderatorzy: Moderator, t.wojtas9@gmail.com, Robin

Awatar użytkownika
Tel
 

Zmalała liczba abonentów nc+. „Koncentracja na wartości jednego klienta”

Tel Pon Lut 09, 2015 9:31 am

Dziękujemy panu Jakubowi za programowe (koncertowe) rozłożenie nc+ . Ale czego sie spodziewać po ex kierowniku produkcji, który potrafi tylko przepłacać za nieświeży kontent..........
Awatar użytkownika
....
 

Re: Zmalała liczba abonentów nc+. „Koncentracja na wartości jednego klienta”

.... Pon Lut 09, 2015 9:36 am

Jakie miłe informacje z rana.......... Od razu widać, że po fuzji zostali sami "fachowcy"...........
Awatar użytkownika
Przemek
 

Re: Zmalała liczba abonentów nc+. „Koncentracja na wartości jednego klienta”

Przemek Pon Lut 09, 2015 10:05 am

W moim przypadku ta "koncentracja" polega na tym, że przy przedłużaniu telefonicznym umowy w grudniu przyjąłem ofertę za 78 zł, a rachunek przyszedł w styczniu na 119 zł...
Awatar użytkownika
Oszustwo
 

Re: Zmalała liczba abonentów nc+. „Koncentracja na wartości jednego klienta”

Oszustwo Pon Lut 09, 2015 10:15 am

....bedą dalej tracić abonentów.... Miałem ten badziew, pseudo hd, pixeloza na wielu programach, większość to stare, zgrane tytuły, widać, że oszczędzają, a umowy abonenckie i próby podwyższania abonamentu to rozbój w biały dzień. N-ka była spoko przez pierwsze 4 - 5 lat istnienia, były fajne filmy i programy autorskie, wtedy tam za filmy odpowiadał Raczek......... Teraz to poprostu chłam.... Ale tak to jest jak sie pozbywa fachowców a zatrudnia amatorów...
Awatar użytkownika
Kurdupel
 

Re: Zmalała liczba abonentów nc+. „Koncentracja na wartości jednego klienta”

Kurdupel Pon Lut 09, 2015 10:21 am

Z artykułu wynika, że abonentów trochę ubywa, ale dzięki wyższym stawkom narzucanym na przedłużających umowę, rekompensuje te straty, a nawet może trochę zyskują.
Awatar użytkownika
lolik
 

Re: Zmalała liczba abonentów nc+. „Koncentracja na wartości jednego klienta”

lolik Pon Lut 09, 2015 11:15 am

A w CP rośnie l.klientów - minimalnie, ale jednak...
Awatar użytkownika
HD o duppe
 

Re: Zmalała liczba abonentów nc+. „Koncentracja na wartości jednego klienta”

HD o duppe Pon Lut 09, 2015 11:18 am

Czytaj ze zrozumieniem: niższe łączne przychody (...) wyższe na jednego klienta... No jasne, jak klientów mniej to suma na jednego wyższa.... Typowa nowo-mowa korporacyjna. Wyższe rachunki nie rekompensują ubytku klientów. Jednym słowem plajta coraz bliżej.
Awatar użytkownika
Marek
 

Re: Zmalała liczba abonentów nc+. „Koncentracja na wartości jednego klienta”

Marek Pon Lut 09, 2015 11:40 am

Pamietajny, że teraz nc+ kończą się prawa telewizyjne dla ich kluczowych sportów: NBA, Liga Europejska, polska liga piłkarska, hiszpańska, włoska, francuska. Ich koszt na pewno będzie większy. A mając mniej pieniędzy nie będą mogli sobie na to pzowolić.
Awatar użytkownika
mono
 

Re: Zmalała liczba abonentów nc+. „Koncentracja na wartości jednego klienta”

mono Pon Lut 09, 2015 11:58 am

TYM co pomniejsza abonentów jest i ja, bo w dawnej c= miałem 5 umów, została mi tylko jedna, i tez znikam pod koniec maja, przeszedłem do CP i sobie chwalę jak na razie.
w nc+ nie można nadal się doprosić:
- nagrywania jednoczesnego na dwóch kanałach
-możliwości układania swojej listy z numeracją własną

a w Cyfrowy Polsacie:
-wszystko jest : nagrywanie na dwóch kanałach jednocześnie
-ustawianie listy własnej

i przez to głównie tracą klientów
Awatar użytkownika
HGW
 

Re: Zmalała liczba abonentów nc+. „Koncentracja na wartości jednego klienta”

HGW Pon Lut 09, 2015 3:32 pm

NC+ to koniec z wami, nie sprawdziliście się na rynku, nie wyciągacie żadnych wniosków, za chwilę po was pozamiatają...Gratulacje!
Awatar użytkownika
Matematyk Szymon Patyk
 

Re: Zmalała liczba abonentów nc+. „Koncentracja na wartości jednego klienta”

Matematyk Szymon Patyk Pon Lut 09, 2015 4:45 pm

Stracili tych najbardziej wrażliwych na cenę, w odpowiedzi podniosą stawki obecnym i stracą kolejnych.
Awatar użytkownika
jotes
 

Re: Zmalała liczba abonentów nc+. „Koncentracja na wartości jednego klienta”

jotes Pon Lut 09, 2015 7:33 pm

Też będę musiał zrezygnować, bo podnieśli mi z kwoty 89 zł, na 104zł. Poprzednia kwota była i tak wysoka i miałem nadzieję, że w czasie trwania umowy będzie na niezmienionym poziomie. Czekam po prostu do końca umowy i niestety muszę zrezygnować. Płacę dwa abonamenty NC+ oraz TVP obowiązkowy, co jest wkurzające. Ten obowiązkowy powinien odprowadzać w moim imieniu operator kablowy, lub powinien pomniejszyć wysokość opłaty za kanały już opłacone w pakiecie naziemnym.
Awatar użytkownika
toni
 

Re: Zmalała liczba abonentów nc+. „Koncentracja na wartości jednego klienta”

toni Pon Lut 09, 2015 7:49 pm

Wypowiedziałem umowę z końcem sierpnia,29-go tegoż miesiąca zadzwonił do mnie przedstawiciel do spraw kontaktu z abonentami i namówił mnie na dalszy ciąg umowy, aczkolwiek zgodziłem się z oporem,obiecał mi abonament w cenie 46,90zł dlatego że jestem długo letnim klientem+HBO w promocji na pięć mieś.za free.W tym miesiącu (luty) dostałem fakturę na 94,90zł.Wysłałem e-mail o wyjaśnienie,oraz zadzwoniłem do nc+,czekałem długo na konsultanta jak to w nc+bywa zgłosiłem reklamację,facet przyznał że takie coś się wydarzyło i poprosiłem o wyłączenie hbo,hbo nadal u mnie śmiga,reklamacja ma być rozpatrzona w ciągu miesiąca tak mi powiedział,również taką odpowiedź otrzymałem e-mailem.Napisałem i powiedziałem jeżeli dostanę odpowiedź negatywną zgłoszę sprawę do UOKiK,wystąpię również o unieważnienie umowy z nc+oszustami.
Awatar użytkownika
były_klient
 

Re: Zmalała liczba abonentów nc+. „Koncentracja na wartości jednego klienta”

były_klient Wto Lut 10, 2015 12:49 pm

Jedynym sposobem na zmianę abonamentu na niższy jest wypowiedzenie umowy, bo normalnie przedłużyć ją można tylko na wyższy pakiet. Dzięki takim zasadom pożegnałem się z tym syfem
Awatar użytkownika
Tom2
 

Re: Zmalała liczba abonentów nc+. „Koncentracja na wartości jednego klienta”

Tom2 Czw Lut 12, 2015 8:16 pm

No to jeszcze do sierpnia. Żeby nie sport to na pewno nie podpisałbym umowy 2 lata temu. Teraz nie ma to sensu. Za duzo pieniedzy za lichote.
Wróć do Telewizja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości