Rysiek „włącza” lampę w nowej reklamie Heyah (wideo)
W telewizji, prasie, internecie i na outdoorze rusza nowa odsłona kampanii reklamowej Heyah z udziałem kota Ryśka. Akcję przygotowała PTC wspólnie z agencjami G7 i Engine.
W nowej reklamie Heyah kot Rysiek próbuje włączyć lampę, wskutek czego… dostaje za nic. Przewrotny przekaz promuje ofertę „Telefon bez umowy”, w ramach której każdy użytkownik Heyah na kartę, który wyśle bezpłatny kod aktywujący i będzie regularnie doładowywał konto wybraną kwotą (30zł lub 50 zł), po roku może otrzymać nowy telefon bez umowy nawet za 1 zł.
Kampania obejmuje telewizję (kanały ogólnopolskie i tematyczne), prasę (przede wszystkim magazyny młodzieżowe), internet oraz outdoor (nośniki CLP). Akcję przygotował departament komunikacji rynkowej PTC we współpracy z agencjami G7 i Engine.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Rysiek „włącza” lampę w nowej reklamie Heyah (wideo)