Były naczelny Kanału Zero i Wirtualnej Polski idzie do Iberionu
Kampania wyborcza przyniosła Onetowi rekord cytowań. Mocno w górę Kanał Zero
Uważaj na ten komunikat Mety. Dotyczy prywatnych zdjęć
„Nie widzę już sensu w robieniu biznesu dla samego zarabiania”. Brzoska i Mensah o kulisach spotkania z Obamą
Polsat zarobił mniej z biznesu telewizyjnego. Więcej na produkcje i pracowników
Holding Solorza nie dogadał się z państwowym gigantem. Co dalej z projektem elektrowni atomowej?
Kolejne duble kanałów Polsatu w naziemnej telewizji cyfrowej
Darmowe SMS-y do „Szkła kontaktowego” TVN24. „Potężna rewolucja”
Maciej Drzewicki na czele działu sportowego „Gazety Wyborczej”
„Gazeta Wyborcza” rezygnuje z własnego druku. Będą zwolnienia
Axel Springer chce rosnąć poza big techami. AI będzie „nowym złotem”?
Bartłomiej Godlewski dyrektorem ds. relacji inwestorskich w Grupie Agora
Marki płacą dzieciom za oceny. "Pomysł ani smaczny, ani pasujący do trendów"
Z Grupy CCC odeszła dyrektor digital marketingu
Sponsoring sportowy wart już przeszło miliard złotych. Króluje jedna dycyplina
Ile zarabiają kreatywni na freelancie? Kwoty nie zwalają z nóg
Trójka zmienia się na lato. Stawia na muzykę, festiwale i podcasty
Zwolnienia w lokalnych oddziałach Radia Eska
Oto propozycje Polskiego Radia 24 na lato
Krajowa Rada odrzuciła sprawozdania TVP i Polskiego Radia. Co z abonamentem?
Dominika Madej CEE PR & marketing managerką w SentiOne
Polacy o lobbingu. Chcą czynnie wpływać na prawo, nie zabraniają tego biznesowi
Routines klientem Big Picture
Provident ma nową agencję PR
Młodsi z sociali, silversi z telewizji. Skąd czerpiemy informacje?
Polacy wciąż niewiele wiedzą o AI. Choć wielu o niej słyszało
Agnieszka Pawłowska w Kantar Polska
Konsumenci dokonują egoistycznego zwrotu
Apple ugina się w Europie. Niższe prowizje w AppStore
Play grozi ogromna kara. Klienci muszą płacić za utrzymanie numeru
T-Mobile z jedną taryfą abonamentową bez limitów. W reklamach Dawid Podsiadło
AI w szkołach. Nauczyciele boją się plagi uzależnień u dzieci
Runmageddon postawi na komercjalizację marki. Nowy wiceprezes i strategia
Kolejna wizerunkowa katastrofa PZPN i Cezarego Kuleszy. Delegaci odrzucili jego wiceprezesów – dwa razy
Znamy aktorów netflixowej “Lalki”
Nie żyje Tomira Kowalik. Pamiętamy ją z tych seriali i filmów
Nowa szefowa Kino Świat. Przechodzi z Warner Bros. Discovery
TVP szykuje nowy serial. Opowie o epidemii sprzed lat
W związku z zakończeniem roku szkolnego niektóre marki, jak np. Media Expert i Alior Bank ruszyły z akcjami, w ramach których postanowiły “płacić” dzieciom za jak najlepsze oceny na świadectwach szkolnych. Czy powinny i czy warto? – W efekcie promocje te komunikują prosty przekaz: „Jesteś wartościowy tylko wtedy, gdy masz szóstki”. To krótkowzroczne, nie tylko w...
Rusza przetarg na utrzymanie wiat przystankowych w Warszawie. Ile w budżecie?
Agencja zwraca Lwy z Cannes. Naruszenie zasad i oskarżenia o manipulację
Karolina Mitka odeszła z Grupy CCC
Polska Organizacja Reklamodawców i K+Group przebadają decydentów marketingu. Rusza Marketing Confidence Index
Marketingowcy myślą o zmianie branży. “Chcą mieć plan awaryjny”
Odwrót biznesu od "tęczy"? "W Polsce marki nadal boją się hejtu, ale też zamieszania"
Dawna Sigma Bis stawia na polski biznes. "Nie ma drugiego takiego tworu na rynku"
re58 w miejsce Sigmy Bis. "Ucieczka od starej nazwy nic nie zmieni"
Kulisy powstawania "najlepszej polskiej reklamy". Arcydzieło Ery sprzed 23 lat zna każdy
Zobacz wszystkie wiadomości z działu Reklama
Zapisz się do newslettera