Którym platformom społecznościowym ufamy? TikTok i Facebook na szarym końcu
Które marki docierają do nastolatków, a które do seniorów? Są wyniki analizy
Marcin Pery przestaje być prezesem Gemiusa. Idzie do rady nadzorczej
Te portale informacyjne zyskały najwięcej w szczycie kampanii. Onet umocnił się jako lider
Canal+ oszczędzi 20 mln euro rocznie dzięki rezygnacji z emisji naziemnej
Nowy hit TVN. Stacja liderem w czasie emisji "The Floor"
Nowi gospodarze rozmów po "19.30" w TVP. Wśród nich Tomasz Sekielski
Duży operator zrezygnuje z oferowania telewizji satelitarnej
Joanna Racewicz w Burdzie. Poprowadzi autorski cykl wideo
"Gazeta Wyborcza" zamieniła X na BlueSky. Jak wydawca ocenia ten ruch?
Lifestyle i Kultura w Onecie z nową wydawczynią. Transfer z Wirtualnej Polski
Reporterka „Dużego Formatu” wygrała z sądem. Będą przeprosiny
Odwrót biznesu od "tęczy"? "W Polsce marki nadal boją się hejtu, ale też zamieszania"
Robert Lewandowski reklamuje okulary w czterech krajach
Publicis Warsaw z nowym reklamami marki Śnieżka
Agata Drzewiecka awansowała w Bauer Media Outdoor Poland
Zdjęli program z anteny, bo poparł Nawrockiego. Jest decyzja Polskiego Radia
Nowa kampania „RMF FM Najlepsza Muzyka – Daj Głośniej!”
RMF FM z większą przewagą nad Radiem ZET. Wzrosty Trójki i Eski
Radio Eska zarobiło mniej. Zysk 30 proc. w dół
Piłkarz zwolnił trenera. "Wizerunek reprezentacji jest już blisko dna"
Hamelin poszerza współpracę z agencją OBTK
Agencje zdobywają „Klientów” i pracują dla „MAREK”, czyli jak się tworzy "agencyjny" język polski
Realia pracy rzecznika prasowego. Jeden niedługo będzie miał wyjątkowo ciężko [FELIETON]
Michał Lutostański: z Kantar do Deloitte
„Bazarkami” w czasie wyborów zajmie się policja? Tysiące zgłoszeń do NASK
HR-owiec niepotrzebnym zawodem? Sprawdziliśmy, skąd taka opinia
Zmiana w zarządzie T-Mobile Polska. Nowy szef pionu klientów detalicznych
Apple ogłasza iOS 26 i aplikację dla kierowców. Zabrakło innowacji
Vectra idzie śladem konkurentów. Połowa sieci na sprzedaż
T-Mobile ma zapłacić mega karę za reklamy. Sąd zgadza się z UOKiK
Grupa CCC tnie koszty reklamowe. eobuwie dużo zyskowniejsze
Jest decyzja ws. przyszłości Solorza w jego spółce energetycznej
Właściciel Pepco sprzedał brytyjskiego odpowiednika Dealza. "Za symboliczną kwotę"
Sinsay i Reserved na pełnych obrotach. Tyle polski koncern odzieżowy sprzedaje w internecie
Aktorzy serialu „Pan Mama” wracają na plan. Drugi sezon jesienią w TVP
Kina Helios z salami Imax
Będzie kolejne Multikino w Poznaniu. Przekąski i bilety samoobsługowo
Nowe nazwiska w obsadzie serialu HBO o Harrym Potterze
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora Wytwórni Filmów Dokumentalnych i Fabularnych z siedzibą w Warszawie, ul. Chełmska 21.
Organizatorzy konkursu reklamowego KTR ogłosili przewodniczących do ośmiu kategorii: Communication, Creative Strategy, Design, Technology, Craft Audio Video, Craft Fotografia, Craft Ilustracja oraz nowej - Entertianment.
Swoim podejściem do życia i pracy oraz wartościami, które wyznaje dzieli się w kwestionariuszu Wirtualnemedia.pl Jakub Wolff, CEO firm Me & My Friends i The Dust.
Kwestionariusz Wirtualnemedia.pl wypełnił Tomasz Pawlikowski, chairman & CEO w Publicis Communications Group.
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Marcin Piwnicki, dyrektor kreatywny i właściciel studia kreatywnego Kohe.
Wartościami, którymi kieruje się w życiu prywatnym i zawodowym dzieli się w kwestionariuszu Wirtualnemedia.pl Bartosz Jaroszewski, dyrektor kreatywny w agencji OS3.
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Aurelia Szokal-Egierd, dyrektor zarządzająca agencji reklamowej Brand Support.
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Marcin Dąbrowski, CEO firmy Surgecloud.
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Łukasz Dolata, współwłaściciel oraz producent w Oversee Production.
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Dariusz Rzontkowski, creative mentor i partner w agencji Walk.
Kampania „Jak nie teraz, to kiedy …wbijesz na wyższy level?” Banku Pekao S.A. została uhonorowana nagrodą The Drum Awards for Marketing EMEA. Projekt konkursowy, jako jedyny z Polski, wyróżniono w kategorii Metaverse.
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Daniel Przygoda, Creative w VML Poland.
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Agnieszka Stelmaszczyk, dyrektor zarządzająca agencji Fenomem.
Kwestionariusz portal Wirtualnemedia.pl wypełniła Dorota Rzeszutek, business development director w Endorfina Events.
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Patryk Grzeszczuk, head of strategy w Isobar Poland.
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Piotr Cedzyński, executive creative director w Cheil Poland.
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Bartłomiej Koprowski, client service director agencji Martis.
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Beata Turlejska-Zduńczyk, CEO agencji Lemon Sky JWT.
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Jan Biłyk, prezes agencji Laurens Coster.
Kwestionariusz portal Wirtualnemedia.pl wypełnił Juliusz Baliszewski, managing partner i business development director w H Warsaw.
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Julita Hubicka marketing manager w firmie HTC Polska.
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Mateusz Walaszczyk, head of creation i partner w agencji Fast Cut.
Zapisz się do newslettera