TOP 10 Polaków kształtujących światowy biznes
Kiedy dajemy „unfollow” influencerom? Jest nowy raport o influencer marketingu
Nowy wieczorny program w Kanale Zero. Zastąpił cykl Marcina Mellera
Katarzyna Miller i Katarzyna Lengren w nowym show „Psycho Kasie”
TVP podpisała umowę z polską siecią wydawców
Telewizja naziemna kosztuje. Nadawca VidocTV z dużą stratą
"Magda gotuje internet” hitem poranka w TVN
Rośnie piractwo telewizyjne? Statystki policyjne pokazują skalę zjawiska
Dziennikarze i odbiorcy mediów boją się sztucznej inteligencji. Chodzi o weryfikację źródeł informacji
Tak za Ziobry sprawdzano dziennikarzy. Reakcja na aferę hejterską
Marian Turski pochowany na Cmentarzu Żydowskim. „Nie zapomnimy tego, co mówiłeś”
TOP10 anglojęzycznych wydawców z największą liczbą subskrybentów
T-Mobile z nowym pozycjonowaniem marki. Dawid Podsiadło w reklamach
Producenci chcą zniesienia zakazu reklamy implantów piersi i wypełniaczy skóry
Wiceprezeska odpowiedzialna za marketing odchodzi z Amiki
oLIVE media odpowiada za influencer marketing Tim Catering
„Wywiad” bez pytań w Radiu Szczecin. Poskarżono się do KRRiT
Nowy podcast Radia ZET o dezinformacji
Audycje muzyczne artystów w radiowej Trójce
Nowy naczelny Radia TOK FM. Zmiana po 13 latach
Już 25 komitetów w wyborach prezydenckich. Ale gdzie Krzysztof Stanowski?
Polityka Elona Muska nie podoba się w Europie. Sprzedaż Tesli runęła
Urzędnicy postawili się Muskowi. Na razie nie będzie zwolnień za brak odpowiedzi na maila
Wzrasta zasięg antyukraińskiej propagandy w polskim internecie
Walka z dezinformacją to kategoria specjalna w konkursie Wirtuale
Ogłaszamy nominacje do Wirtuali 2025. Rusza głosowanie Kapituły
Koalicja Obywatelska w nowym sondażu przed PiS. Konfederacja z największym poparciem od półtora roku
Nowa opcja w mObywatelu. Można podpisywać dokumenty
Polski Chat GPT już działa. Ministerstwo wyłoży kolejne miliony zł
Zbadano, jak studenci korzystają z ChatGPT
Czy AI zabija krytyczne myślenie? "Bezmyślnie formułowanie promptów to plaga"
Biedronka na Słowacji. Znamy datę otwarcia pierwszego sklepu
Sieci handlowe ograniczają promocje
Gazetki Kauflandu przestaną trafiać do skrzynek pocztowych
„The Traitors” znów w TVN. Ilu widzów obejrzało start sezonu?
Max produkuje nowy polski serial z Tomaszem Kotem w roli głównej
Wszystko, co wiemy o trzecim sezonie „Euforii” od Maxa
Marzysz o podróżach bez ograniczeń, ale nie chcesz inwestować w dużego kampera? Nowa California Volkswagena to propozycja, która łączy w sobie zalety samochodu osobowego i kompaktowego kampera. Ten popularny model od lat zyskuje uznanie wśród miłośników caravaningu, którzy cenią sobie mobilność i funkcjonalność. Dzięki przemyślanym rozwiązaniom przestrzennym, California oferuje wszystko co niezbędne do komfortowego podróżowania i odpoczynku na łonie natury, bez kompromisów związanych z prowadzeniem dużego pojazdu. W dodatku pozwala na swobodne poruszanie się po mieście, co jest znaczącym atutem w porównaniu do tradycyjnych kamperów.
Organizatorzy konkursu reklamowego KTR ogłosili przewodniczących do ośmiu kategorii: Communication, Creative Strategy, Design, Technology, Craft Audio Video, Craft Fotografia, Craft Ilustracja oraz nowej - Entertianment.
Swoim podejściem do życia i pracy oraz wartościami, które wyznaje dzieli się w kwestionariuszu Wirtualnemedia.pl Jakub Wolff, CEO firm Me & My Friends i The Dust.
Kwestionariusz Wirtualnemedia.pl wypełnił Tomasz Pawlikowski, chairman & CEO w Publicis Communications Group.
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Marcin Piwnicki, dyrektor kreatywny i właściciel studia kreatywnego Kohe.
Wartościami, którymi kieruje się w życiu prywatnym i zawodowym dzieli się w kwestionariuszu Wirtualnemedia.pl Bartosz Jaroszewski, dyrektor kreatywny w agencji OS3.
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Aurelia Szokal-Egierd, dyrektor zarządzająca agencji reklamowej Brand Support.
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Marcin Dąbrowski, CEO firmy Surgecloud.
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Łukasz Dolata, współwłaściciel oraz producent w Oversee Production.
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Dariusz Rzontkowski, creative mentor i partner w agencji Walk.
Nowoczesne podejście do identyfikacji użytkowników i personalizacji kampanii reklamowych stawia Wirtualną Polskę w roli lidera technologicznego na rynku marketingu internetowego. Kluczowym elementem dającym przewagę jest unikatowe narzędzie – CEEId , które efektywniej pozwala dotrzeć do klientów w świecie bez cookies i daje możliwość skutecznej reklamy we wszystkich przeglądarkach.
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Daniel Przygoda, Creative w VML Poland.
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Agnieszka Stelmaszczyk, dyrektor zarządzająca agencji Fenomem.
Kwestionariusz portal Wirtualnemedia.pl wypełniła Dorota Rzeszutek, business development director w Endorfina Events.
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Patryk Grzeszczuk, head of strategy w Isobar Poland.
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Piotr Cedzyński, executive creative director w Cheil Poland.
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Bartłomiej Koprowski, client service director agencji Martis.
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Beata Turlejska-Zduńczyk, CEO agencji Lemon Sky JWT.
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Jan Biłyk, prezes agencji Laurens Coster.
Kwestionariusz portal Wirtualnemedia.pl wypełnił Juliusz Baliszewski, managing partner i business development director w H Warsaw.
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Julita Hubicka marketing manager w firmie HTC Polska.
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Mateusz Walaszczyk, head of creation i partner w agencji Fast Cut.
Zapisz się do newslettera