Debiutuje Aqua Carpatica, ruszyła kampania
Aqua Carpatica, marka naturalnie gazowanej wody mineralnej, dotychczas obecna w traditional trade i HoReCa rozwija dystrybucję w sklepach InterMarche i E.Leclerc oraz Frisco.pl. Wspiera to kampanią pod hasłem “Dla spragnionych idealnego smaku”.

Grupa docelowa kampanii to w skali kraju konsumenci w wieku 18-44 lat, dodatkowo kampania celowana jest geograficznie w miasta, w których znajdują się sklepy sieci E.Leclerc i Intermarche (a tu grupa celowa to konsumenci w wieku 25-54 lat).
Do zadań agencji Altavia Kamikaze+K2 należy m.in. przygotowanie formatów statycznych i wideo (6-sek, 15-sek) na bazie wyprodukowanych rok wcześniej spotów TV (również przez Altavia Kamikaze + K2) oraz przygotowanie postów SoMe, jak również planowanie i zakup mediów oraz prowadzenie kampanii (targetowanie, optymalizacja itp.).
Kampania toczy się pod hasłem „Dla spragnionych idealnego smaku”, a jej przekaz koncentruje się na wskazaniu benefitów i unikalnych walorów smakowych pochodzącego z Karpat produktu oraz na poinformowaniu konsumentów o tym, że woda jest teraz dostępna w szerokiej dystrybucji.
Marka Aqua Carpatica współpracuje z Altavia Kamikaze + K2 od 2024 roku, po wygranym przez tę agencję przetargu. Współpraca obejmuje przede wszystkim takie obszary, jak zarządzanie mediami społecznościowymi, wsparcie kreatywne oraz obsługa klienta w ramach bieżących działań.
Dołącz do dyskusji: Debiutuje Aqua Carpatica, ruszyła kampania