SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Audi wybiera Big Picture

Marka Audi, będącą częścią Volkswagen Group, nawiązała współpracę z agencją Big Picture. Agencja w sierpniu została wybrana na nowego partnera w obszarze public relations. 

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Agencja Big Picture będzie odpowiadać za kompleksowe wsparcie zespołu PR Audi Polska, w tym realizację projektów niestandardowych, które wzmocnią emocjonalny wymiar marki. Za realizację działań odpowiada dedykowany zespół pod kierownictwem Moniki Roth-Jaczynowskiej, head of lifestyle communications: Emilia Lakhwani (senior PR consultant), Zofia Paśnicka (junior PR consultant) oraz Wiktoria Boruszewska (PR executive).

– Najbliższy czas to dla nas, marki Audi, okres intensywnej transformacji – rozwijamy ofertę modeli elektrycznych, inwestujemy w cyfrowe doświadczenia naszych klientów i redefiniujemy standardy mobilności premium. W takiej zmianie świetna komunikacja pełni kluczową rolę – musi być spójna, celowa i wyprzedzać oczekiwania rynku. W Big Picture znaleźliśmy partnera, który rozumie nasze ambicje i potrafi przełożyć je na nowoczesny, angażujący język marki – mówi Hubert Niedzielski, PR manager marki Audi w Polsce.

Współpraca ma charakter długofalowy i została nawiązana w wyniku przetargu.

– Audi jak i Big Picture łączy wspólne podejście do jakości, precyzji i nowoczesnego myślenia o komunikacji – osadzonego nie tylko w trendach, ale przede wszystkim w wartościach. Cieszymy się w związku z rozpoczęciem tej współpracy i liczymy na realizację wielu topowych projektów – mówi Helena Korniejew (Big Picture). 

Dołącz do dyskusji: Audi wybiera Big Picture

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl