Digital Kingdom wygrywa przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną Otomoto
W wyniku rozstrzygnięcia przetargu Otomoto wybrało wiodącą agencję strategiczno-kreatywną dla marki. Digital Kingdom odpowiadać będzie za stała obsługę zarówno w obszarze Consumer to Consumer, jak i Business to Consumer.

Agencja przejmuje odpowiedzialność za długoterminową komunikację Otomoto. Zakres działań obejmuje opracowanie całościowej strategii komunikacji, realizację kampanii wizerunkowych i sprzedażowych, a także produkcję treści dopasowanych do kanałów digital, bieżące wsparcie strategiczno –kreatywne oraz wyznaczanie kierunku i kompleksowy nadzór nad aktywacjami 360.
– Otomoto to ikoniczna marka, niekwestionowany lider kategorii – bardzo cieszymy się, że wspólnie z zespołem Otomoto będziemy rozwijać efektywne i efektowne podejście do komunikacji, łączące potrzeby użytkowników indywidualnych i biznesowych – mówi Gustaw Rozmarynowski, managing partner w Digital Kingdom.
– Szukaliśmy partnera, który będzie w stanie pogłębić strategiczne spojrzenie na markę i jednocześnie dostarczać wysokiej jakości kreacje dopasowane do różnorodnych punktów styku z użytkownikiem. Propozycja Digital Kingdom okazała się najlepiej odpowiadać na nasze potrzeby – dodaje Patrycja Pawłowska, marketing manager w Otomoto.
Proces przetargowy miał charakter wieloetapowy. Ocenie podlegały zarówno kompetencje strategiczne, jak i rozumienie specyfiki rynku oraz jakość zaproponowanych rozwiązań kreatywnych.
Dołącz do dyskusji: Digital Kingdom wygrywa przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną Otomoto