Michał Kwietniewski z awansem w Lighthouse
Michał Kwietniewski awansował na stanowisko director of operations w Lighthouse. W nowej roli odpowiada za koordynację procesu ofertowania, zarządzanie zgodnością ze standardami i procedurami wewnętrznymi oraz wsparcie zarządu w strategicznych obszarach działalności firmy.

Michał Kwietniewski jest związany z Lighthouse od ponad 3 lat. Dotychczas pełnił funkcję unit directora odpowiedzialnego za obszar technologii. W tym czasie realizował projekty dla takich klientów jak T-Mobile, PIIT, HP, Cellnex, MTU, VeloBank, CPK, EMP, Vectra, CMR Surgical, Endava, 11 bit studios czy RIOT Games. Jako Director of Operations będzie raportował do Jarosława Bańdy, wiceprezesa Lighthouse.
Kwietniewski ma ponad 20 lat doświadczenia w zakresie tworzenia strategii komunikacyjnych, zarządzania kryzysowego, komunikacji zmian i public relations. Pracował zarówno po stronie agencji, jak i klientów. Prowadził działania m.in. dla UBS, HP, Amazon, PayPal, DHL czy Komisji Europejskiej.
Zobacz: Tomasz Szurawski rozwinie biznes agencji Lighthouse
Zanim dołączył do Lighthouse, pracował m.in. w PRIMUM PR i Clue PR, a także w organizacjach pozarządowych, takich jak Fundacja Batorego, Fundacja Schumana czy Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej.
Dołącz do dyskusji: Michał Kwietniewski z awansem w Lighthouse