SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TOK FM w nowej odsłonie internetowej. "Ta premiera jest krokiem milowym"

Radio TOK FM zaprezentowało odświeżoną wersję serwisu internetowego tokfm.pl. Nowa szata graficzna oraz rozszerzone funkcjonalności sprawiają, że portal staje się jeszcze bardziej przyjazny użytkownikom. – Opisujemy nie tylko, co się stało, ale również co z tego wynika, dlaczego to ważne i jak wpłynie na nasze życie – komentuje Karolina Wiśniewska, zastępczyni redaktor naczelnej tokfm.pl.

Nowa wersja serwisu tokfm.pl została zaprojektowana z myślą o łatwości nawigacji i uproszczonym dostępie do bardzo szerokiej oferty jakościowych treści – w tym audio i wideo. Strona jest bardziej przejrzysta i usystematyzowana – na samej górze czytelnicy znajdą najnowsze i najciekawsze informacje. Poniżej wiadomości zostały podzielone na konkretne kategorie: polityka, świat, gospodarka, nauka, kultura czy społeczeństwo, dzięki czemu użytkownicy w łatwy sposób mogą znaleźć interesujące ich treści do czytania, słuchania oraz oglądania. 

Artykuły w nowym serwisie prezentowane są w atrakcyjniejszej, audiowizualnej oprawie – z grafikami, wykresami, wyróżnionymi cytatami i galeriami zdjęć. Rozszerzona została także oferta autorskich materiałów wideo.

Zobacz: Co czwarty tekst na stronach Eurozetu powstał dzięki wsparciu AI. Firma tworzy nowe stanowisko

Portal zyskał rozwiązania, które jeszcze silniej łączą go z programem i charakterem stacji. Funkcja „Na antenie” pozwala na bieżąco sprawdzić, jaka audycja jest emitowana, kto ją prowadzi i jaki temat porusza, a także bezpośrednio włączyć stream Radia TOK FM. Dostępne są tam również informacje o ramówce oraz o wcześniejszych i zbliżających się programach. Z kolei w rozbudowanej sekcji wideo użytkownicy znajdą rozmowy z gośćmi stacji i wideopodcasty, np. „Dzieje się” czy „Punkt zwrotny” oraz inne produkcje przygotowywane przez redakcję.

Idziemy w kierunku pełnej multimodalności i poszerzeniu formatów redakcyjnych, zgodnie z kierunkiem programowym anteny i naszych produktów cyfrowych: „Na każdy temat, z każdej strony” – komentuje mówi Marcin Kowalczyk, dyrektor zarządzający obszaru online Grupy Eurozet. – Nowy serwis internetowy tokfm.pl, niedawno odświeżona aplikacja oraz coraz silniejsza obecność marki na platformach są bramą do treści Premium i naszej oferty subskrypcyjnej, z której korzysta już ponad 54 tys. odbiorców. To najlepszy wynik w historii naszej oferty płatnej. W najbliższym czasie do uruchomionego właśnie serwisu, a następnie aplikacji, będziemy systematycznie dodawać kolejne ciekawe funkcjonalności, dając naszym czytelnikom, słuchaczom i widzom jeszcze więcej możliwości pogłębienia wiedzy o otaczającym nas świecie w spersonalizowany sposób. Dzisiejsza premiera nowej odsłony strony tokfm.pl jest też krokiem milowym dla digitalu Grupy Eurozet – dodaje Marcin Kowalczyk.

Autorką projektu strony jest Joanna Lipska, head of product design Grupy Eurozet z zespołem. Przygotowaniem strony zajął się zespół technologiczny i produktowy Grupy Eurozet.

Dołącz do dyskusji: TOK FM w nowej odsłonie internetowej. "Ta premiera jest krokiem milowym"

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Użytkownik
Brzydki serwis. Zmiana na minus
0 2
odpowiedź
User
O logotypie
Ten nowy niebieski logotyp jest koszmarny!
Po co było zmieniać coś, co było dobre i rozpoznawalne.

Co do nowego serwisu - rzuca się w oczy więcej kolorowych obrazków, mniej tekstu. Czy to dobry kierunek? Nie wiem.
0 1
odpowiedź
User
MHL999
nowy branding Tok'u jest świetny i spójny, Stronę też oceniam bardzo dobrze. Rozumiem, że osoby przeciwne całej Agorze i tak będą bezrefleksyjnie hejtować. Jednak mam jedną uwagę, bardziej do WM; podstawową domeną radia jest tok.fm a nie tokfm.pl która tylko przekierowuje na tok.fm
0 0
odpowiedź