Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklamowe. Będzie drożej
Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki pakietów reklamowych oraz reklam w wybranych stacjach radiowych, w tym Radia ZET. Ceny w głównych pakietach grupy: Audio Zet Boost i Audio Zet wzrosną średnio o 5,4 proc. Zmiany wejdą w życie 1 września.

W przypadku Radia ZET średnia zmiana wyniesie +5,7 proc. (zmiana średnich cen w paśmie 6-20 od poniedziałku do piątku).
Grupa Eurozet odsyła do raportu Publicis Groupe – “Wydatki reklamowe, dynamika zmian w klasach mediów” – według którego w 1 kw. 2025 roku radio było drugim, tuż po internecie, najszybciej rosnącym medium w Polsce. Dynamikę wzrostu rok do roku oszacowano na 7,1 proc.
– Utrzymująca się bardzo dobra koniunktura na rynku radiowym, duży popyt na nasze produkty sprzedażowe, a także działania konkurencji skłoniły nas do wprowadzenia wrześniowych zmian cenników reklamowych Grupy Eurozet – komentuje Maciej Moszczyński, dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet.
Grupa Eurozet powołuje się także na rosnącą słuchalność radia. Zgodnie z badaniami Kantar Polska (Radio Track) w okresie styczeń - lipiec 2025 w stosunku do analogicznego okresu zeszłego roku słuchalność radia wzrosła o 236 tys. osób i wynosiła 18,6 mln osób.
Grupa Eurozet jest obecnie właścicielem największego portfolio radiowego w Polsce, w skład którego wchodzi 9 rozgłośni, w tym Radio ZET, TOK FM, Radio Pogoda, Meloradio i Antyradio.
Dołącz do dyskusji: Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklamowe. Będzie drożej
* Bartek, Adam i Maciek się nie liczą.