SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

PR Calling z growth partnerem. W tej roli Dominik Wartecki

Do zespołu agencji PR Calling dołącza Dominik Wartecki, zajmując nowo utworzone stanowisko growth partnera. To odpowiedź na potrzebę zmian, jakie obecnie przechodzi agencja, od PR-owego butiku do skalowalnej organizacji doradczej, pracującej na styku strategii, contentu i technologii. 

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Dominik Wartecki będzie odpowiadał za wdrażanie rozwiązań wspierających wzrost przychodów, rozwój kanałów sprzedaży, standaryzację operacyjną i budowę struktury gotowej na skalowanie, wykorzystując przy tym doświadczenie zdobyte we współprowadzeniu agencji dotPR oraz Get More Social.

– PR Calling nie budujemy na teraz, o agencji myślimy perspektywicznie, w horyzoncie kilkuletnim. Mamy zaplanowane ambitne cele na kolejne lata, które już zaczęliśmy realizować. Rola growth partnera jest tu kluczowa: Dominik wnosi do zespołu nie tylko doświadczenie, ale też systemowe podejście do wzrostu, którego wcześniej nam brakowało. Będzie liderem egzekucji i operacyjnej transformacji naszej firmy – mówi Katarzyna Dworzyńska, CEO agencji.

Nowa rola, jasny kierunek

Growth partner to nie tylko nowy tytuł w strukturze agencji, ale także funkcja zaprojektowana z myślą o skalowaniu PR Calling jako nowoczesnej organizacji doradczej. W nowej roli Dominik Wartecki skupi się na wzroście, egzekucji i operacyjnej gotowości agencji do realizacji ambitnych celów.

Będzie też odpowiadał za wdrażanie narzędzi wspierających wzrost przychodów i retencję klientów, rozwój systemów KPI i standardów operacyjnych, a także projektowanie zwinnej, skalowalnej struktury agencji. Jego zadaniem będzie również wspieranie zespołu w pracy w modelu T-Shaped oraz rozwój kompetencji konsultantów w kierunku interdyscyplinarności. Równolegle będzie zaangażowany w działania new business i rozwój nowych kanałów sprzedaży.

– W PR Calling nie chodzi o tempo, a o kierunek i ten jest dla nas absolutnie jasny: chcemy być agencją PR pierwszego wyboru dla firm B2B w Polsce. To oznacza nie tylko wysoką jakość usług, ale też gotowość do skalowania, przewidywania zmian rynkowych i szybkiego reagowania na potrzeby klientów. Moją rolą będzie zadbanie o to, byśmy byli na ten wzrost przygotowani zarówno operacyjnie, jak i strukturalnie – komentuje Dominik Wartecki.

Zmiany w toku

PR Calling jest w trakcie kluczowej transformacji: od butikowej agencji PR do organizacji doradczej, wyspecjalizowanej w strategicznej komunikacji B2B. W ostatnich miesiącach zespół rozwinął ofertę o produkty i kampanie eksperckie, przygotował grunt pod repozycjonowanie marki oraz rozpoczął prace nad wdrożeniem autorskich procesów growth i excellence. Rozszerzono także zakres usług o content wideo element, który zostanie oficjalnie zakomunikowany wraz z dalszymi krokami transformacyjnymi.

Dominik Wartecki dołącza do ścisłego kierownictwa agencji, tworząc z Katarzyną Dworzyńską (CEO) i Joanną Stebel (head of PR) trio, które łączy strategiczne myślenie, partnerską relację z klientem i zdolność do operacyjnej egzekucji. Równolegle, poza rolą w PR Calling, Wartecki angażuje się w rozwój branży e-commerce w Polsce – współtworząc inicjatywy edukacyjne i networkingowe, w tym konferencję Ecommerce.pl Event.

Dominik Wartecki od ponad 20 lat związany jest z komunikacją i biznesem. Przez dekadę prowadził własną agencję PR, współtworzył agencje dotPR oraz Get More Social, pracując dla takich marek jak HBO Polska, Turner Broadcasting, Fujitsu, MINI BMW, PKO BP czy John Deere. Specjalizuje się w budowaniu strategii wzrostu, skalowaniu organizacji doradczych i łączeniu komunikacji z celami biznesowymi.

Dołącz do dyskusji: PR Calling z growth partnerem. W tej roli Dominik Wartecki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl