SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Business Insider przed Inforem. Ale więcej popularnych serwisów gospodarczych ma inny wydawca

Wśród serwisów o tematyce gospodarczo-prawnej najwięcej użytkowników ma niezmiennie Business Insider Polska, zaś na nieco dłużej przyciąga internautów Money.pl. Cztery czołowe witryny przekroczyły poziom 20 proc. zasięgu, a w pierwszej dziesiątce są trzy witryny należące do Grupy PTWP.

Fot. mockupbro.com Fot. mockupbro.com

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w lipcu 2025 roku Business Insider Polska (Ringier Axel Springer Polska) odwiedziło 7,05 mln internautów, z których każdy spędził tam średnio 9 minut i 9 sekund. Witryna zanotowała 23,71 proc. zasięgu.

Pułap 20 proc. zasięgu przekroczyły jeszcze trzy witryny gospodarczo-prawne. Infor.pl przyciągnął 6,55 mln internautów (co dało 22,06 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 6 minut i 42 sekundy. Rynek Zdrowia (grupa PTWP) zanotował 6,26 mln użytkowników, 21,07 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 23 sekundy średniego czasu korzystania, zaś Money.pl (Grupa Wirtualna Polska) – 6,05 mln odwiedzających, 20,38 proc. zasięgu oraz 9 minut i 29 sekund przeciętnego czasu. W tej ostatniej statystyce Money osiągnął najlepszy wynik w zestawieniu.

CZYTAJ TEŻ: Które portale mają najpopularniejsze strony główne? Onet przyciąga na prawie godzinę

Wirtualna Polska z końcem 2024 roku zrezygnowała w Mediapanelu z audytu, w konsekwencji czego jej witryny i aplikacje od stycznia br. notują w badaniu znacząco niższe wyniki niż poprzednio. Wirtualna Polska kwestionuje wyniki Mediapanelu, wskazując na znaczące rozbieżności między danymi audytowanymi i nieaudytowanymi. Według WP, Gemius instrumentalnie wykorzystuje jeden z elementów metodologii badania, zwany „balance amendmend”, w stosunku do podmiotów, które przestały płacić za badanie.

Trzy serwisy Grupy PTWP w czołówce

Niżej w zestawieniu są działy gospodarczo-prawne trzech portali horyzontalnych. Na Interii (Grupa Polsat-Interia) taka sekcja zanotowała 4,85 mln użytkowników oraz 6 minut i 12 sekund średniego czasu korzystania, na Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) – 4,74 mln odwiedzających oraz 5 minut i 13 sekund przeciętnego czasu, na WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) – 4,43 mln użytkowników oraz 3 minuty i 21 sekund średniego czasu.

Są też dwie inne witryny należące do Grupy PTWP: Portal Samorządowy odwiedziło 5,72 mln internautów, spędzając średnio po 2 minuty i 36 sekund, zaś WNP.pl przyciągnął 4,62 mln użytkowników, każdego przeciętnie na 3 minuty i 9 sekund.

CZYTAJ TEŻ: W wakacje newsy słabiej się klikają. Duży awans Interii

Z kolei Forsal.pl (Grupa Infor) zanotował 4,58 mln odwiedzających oraz 4 minuty i 7 sekund średniego czasu korzystania.

Dołącz do dyskusji: Business Insider przed Inforem. Ale więcej popularnych serwisów gospodarczych ma inny wydawca

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Fde
Tylko gdzie Rynek Zdrowia jest biznesowy? No błagam. Choć i BI i Money jak trzeba gonić wynik to też ofc przestają. Ranking bez znaczenia, mielenie useroe
0 0
odpowiedź
User
Expert
Serwisy Inforu są gospodarcze? Chyba w wyobraźni ich twórców. Prawne też coraz mniej. Króluje klikbajt. I to na poziomie dla emeryta z wykształceniem podstawowym. W innych serwisach też, ale jednak trochę prawdziwej gospodarki w BI czy w Money można znaleźć. Poważnych informacji prawnych ze świecą szukać.
0 0
odpowiedź