Które portale mają najpopularniejsze strony główne? Onet przyciąga na prawie godzinę
Zdecydowanym liderem wśród czołowych portali horyzontalnych pod względem odwiedzalności stron głównych jest Onet. Kolejne pozycje zajmują zaś WP.pl, Interia i Gazeta.pl.

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w lipcu 2025 roku stronę główną Onetu (Ringier Axel Springer Polska) odwiedziło 6,13 mln internautów, co przełożyło się na 20,63 proc. zasięgu. Każdy spędził tam średnio 57 minut i 46 sekund.
Onet jest zdecydowanym liderem we wszystkich tych statystykach. Na WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) strona główna przyciągnęła 5,46 mln użytkowników (co dało 18,03 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 44 minuty i 6 sekund, zaś na Interii (Grupa Polsat-Interia) – 4,64 mln (15,62 proc. zasięgu), średnio na 34 minuty i 59 sekund.
CZYTAJ TEŻ: Kolejna zmiana w Mediapanelu. Kilku wydawców sporo straciło, Interia.pl przed Onetem i Facebookiem
Wirtualna Polska z końcem 2024 roku zrezygnowała w Mediapanelu z audytu, w konsekwencji czego jej witryny i aplikacje od stycznia br. notują w badaniu znacząco niższe wyniki niż poprzednio. Wirtualna Polska kwestionuje wyniki Mediapanelu, wskazując na znaczące rozbieżności między danymi audytowanymi i nieaudytowanymi. Według WP, Gemius instrumentalnie wykorzystuje jeden z elementów metodologii badania, zwany „balance amendmend”, w stosunku do podmiotów, które przestały płacić za badanie.
Z kolei na Gazeta.pl (Agora) strona główna przyciągnęła 2,92 mln internautów (9,83 proc. zasięgu), każdego średnio na 16 minut i 13 sekund. Analogiczna witryna o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) zanotowała 1,84 mln użytkowników, 4 minuty i 2 sekundy spędzonych przeciętnie przez każdego oraz 6,2 proc. zasięgu.
Spośród pozostałych stron głównych w rankingu na kilkanaście minut przyciągała użytkowników jeszcze ta portalu Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska). Odwiedziło ją 948,7 tys. internautów (3,19 proc. zasięgu), spędzając średnio po 11 minut i 50 sekund.
CZYTAJ TEŻ: Czego nie pokazuje nam teraz Mediapanel? A powinien [FELIETON]
Niżej są analogiczne witryny innych marek prasowych. Na portalu „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) strona główna zanotowała 534,1 tys. użytkowników, 1,8 proc. zasięgu oraz 5 minut i 37 sekund przeciętnego czasu korzystania, a na Wprost.pl – 186,8 tys. odwiedzających, 0,63 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 9 sekund średniego czasu.
Natomiast strona główna na portalu Radia ZET przyciągnęła 668,6 tys. internautów (2,25 proc.), każdego przeciętnie na minutę i 30 sekund, zaś na naTemat.pl – 354,8 tys. użytkowników (1,19 proc. zasięgu), średnio na 2 minuty i 28 sekund.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Od lipca w realizacji Mediapanelu wprowadzono nową metodę JAR Flex, która uniezależnia pomiar od sytuacji rynkowej, związanej z brakiem obsługi third-party cookies w części przeglądarek internetowych. Dlatego, zgodnie z rekomendacją PBI i Gemiusa, nie porównujemy wyników z lipca z tymi z wcześniejszych miesięcy.
Dołącz do dyskusji: Które portale mają najpopularniejsze strony główne? Onet przyciąga na prawie godzinę