Jak budować lojalność klientów? Przedstawiamy dodatek "Programy lojalnościowe"
W przygotowanym przez Wirtualnemedia.pl dodatku „Programy lojalnościowe” przyglądamy się najnowszym trendom w programach lojalnościowych, przykładom skutecznych strategii oraz wyzwaniom, jakie stoją przed twórcami takich programów.

W świecie, w którym walka o uwagę i portfel klienta jest coraz ostrzejsza, programy lojalnościowe stały się jednym z najważniejszych narzędzi budowania długotrwałych relacji z konsumentami. Nie są już jedynie kartami z pieczątkami – dziś to zaawansowane ekosystemy, łączące personalizację i analitykę danych.
Dodatek możesz przeczytać powyżej lub pod tym linkiem.
Nasza publikacja to kompleksowe omówienie świata programów lojalnościowych. W dodatku znajdziecie takie tematy jak:
– Karta lojalnościowa w telefonie. Przyszłość w superappach i walletach – o programie ORLEN VITAY
– Programy lojalnościowe od A do Z. Od czego zacząć, co wybrać, na co uważać?
– Dane za lojalność. Klienci naprawdę chcą „nagród” czy po prostu tańszych zakupów?
– Po co są programy lojalnościowe i jak się je tworzy? Rozmowa z Łukaszem Sznajdrowskim, CEO Loyalty Starter i IBSO
– Programy lojalnościowe na świecie – przegląd najciekawszych z nich
– Technologiczne fundamenty programów lojalnościowych w 2025 roku
– Siedem mitów związanych z programami lojalnościowymi
– Koniec pieczątek, czas na dane
– Programy lojalnościowe w branżach mocno regulowanych - przyglądamy się bankowości i energetyce
Partnerem dodatku jest Orlen.
Dołącz do dyskusji: Jak budować lojalność klientów? Przedstawiamy dodatek "Programy lojalnościowe"