Reklama zewnętrzna dziś i jutro. Przedstawiamy dodatek „OOH/DOOH”
W niezwykle zróżnicowanym świecie reklamy outdoor udowadnia, że jego siła tkwi w namacalności i bliskości codziennego życia, łącząc tradycyjne formaty z inteligentnymi technologiami. Gdzie OOH i DOOH jest dziś, gdzie będzie jutro? O tym w najnowszym dodatku Wirtualnemedia.pl “OOH/DOOH”.
Dodatek do przeczytania tutaj lub na dedykowanej podstronie (LINK).
Na łamach dodatku portalu Wirtualnemedia.pl „OOH/DOOH” przyglądamy się temu, co dziś naprawdę działa w OOH, jak mierzyć efektywność tego rodzaju promocji, jak rynek zmieniają (i czy w ogóle?) technologie na czele ze sztuczną inteligencją. Pokazujemy także przykłady realizacji w outdoorze udanych, kreatywnych i z rozmachem.
Damy odpowiedź na pytanie, czy billboardy mogą nas jeszcze czymś zaskoczyć i jak zaplanować udaną kampanię reklamową z ich wykorzystaniem.
„OOH i DOOH” to także najświeższe dane na temat wartości rynku reklamy zewnętrznej, najpopularniejszych nośników oraz porad ekspertów na co dzień pracujących w branży.
“OOH/DOOH” - co w dodatku?
Publikacja „OOH/DOOH” to kompleksowe omówienie aktualnych i przyszłych trendów na rynku reklamy zewnętrznej. W numerze:
„Format, który się nie starzeje” – lata mijają, a reklama zewnętrzna ciągle cieszy się dużym zainteresowaniem klientów i ciągle rośnie. W czym tkwi tajemnica sukcesu nośników outdoorowych?
Czy DOOH zastąpi OOH? - Digital wkracza coraz śmielej na rynek nośników reklamy zewnętrznej. Jak DOOH plasuje się dziś względem OOH i jak wyglądają perspektywy na przyszłość?
Krajobraz coraz bardziej cyfrowy – synteza tego, jak dziś wygląda rynek reklamy zewnętrznej. Ile jest warta dziś i czemu więcej niż konkurencyjne kanały dotarcia?
Jak mierzyć efektywność OOH? Budżety płyną do outdooru, ale jak sprawdzić, czy działają? Kompleksowa analiza.
Technologie a OOH. Nie tylko sztuczna inteligencja zmienia oblicze reklam outdoorowych. Jak podchodzić do nowinek i co warte jest adaptacji?
Przegląd najciekawszych realizacji kampanii outdoorowych. Od citylightów po wielkoformatowe plakaty – reklama zewnętrzna niejedno ma imię.
Jak reklama zewnętrzna staje się „zielona”? Przykłady inspirujących rozwiązań
Billboard od A do Żet. Case’y kampanii opartych o nośniki zewnętrzne, od których nie sposób oderwać wzrok.
Dokąd zmierzasz, outdoorze? OOH i DOOH wiele lat miewał problemy z własnym wizerunkiem. Dziś stoi na silnych nogach i czeka na więcej. Dlaczego?
Trzy wyzwania przed reklamą Out of Home. Pandemia uderzyła w OOH. Wyzwań mimo wyjścia z trudnej sytuacji nie brakuje.
Partnerami dodatku „OOH/DOOH” są: AMS SA, Jet Line, IMS S.A, Nextbike, OOHlife Izba Gospodarcza.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Reklama zewnętrzna dziś i jutro. Przedstawiamy dodatek „OOH/DOOH”
Dla porównania: w uporządkowanym Paryżu reklamy było wolno umieszczać tylko na jednym typie nośników, o identycznym formacie - ta sama w całym mieście. Widziałem ja z 15 lat temu. Do dziś pamiętam i reklamę, i produkt. Byla wszędzie, była jedyna, była piękna, wyrafinowana, pasowała do miasta, przyciągała spojrzenia, zapadała w pamięć.