Reklama zewnętrzna dziś i jutro. Przedstawiamy dodatek „OOH/DOOH”
W niezwykle zróżnicowanym świecie reklamy outdoor udowadnia, że jego siła tkwi w namacalności i bliskości codziennego życia, łącząc tradycyjne formaty z inteligentnymi technologiami. Gdzie OOH i DOOH jest dziś, gdzie będzie jutro? O tym w najnowszym dodatku Wirtualnemedia.pl “OOH/DOOH”.

Dodatek do przeczytania tutaj lub na dedykowanej podstronie (LINK).
Na łamach dodatku portalu Wirtualnemedia.pl „OOH/DOOH” przyglądamy się temu, co dziś naprawdę działa w OOH, jak mierzyć efektywność tego rodzaju promocji, jak rynek zmieniają (i czy w ogóle?) technologie na czele ze sztuczną inteligencją. Pokazujemy także przykłady realizacji w outdoorze udanych, kreatywnych i z rozmachem.
Damy odpowiedź na pytanie, czy billboardy mogą nas jeszcze czymś zaskoczyć i jak zaplanować udaną kampanię reklamową z ich wykorzystaniem.
„OOH i DOOH” to także najświeższe dane na temat wartości rynku reklamy zewnętrznej, najpopularniejszych nośników oraz porad ekspertów na co dzień pracujących w branży.
“OOH/DOOH” - co w dodatku?
Publikacja „OOH/DOOH” to kompleksowe omówienie aktualnych i przyszłych trendów na rynku reklamy zewnętrznej. W numerze:
„Format, który się nie starzeje” – lata mijają, a reklama zewnętrzna ciągle cieszy się dużym zainteresowaniem klientów i ciągle rośnie. W czym tkwi tajemnica sukcesu nośników outdoorowych?
Czy DOOH zastąpi OOH? - Digital wkracza coraz śmielej na rynek nośników reklamy zewnętrznej. Jak DOOH plasuje się dziś względem OOH i jak wyglądają perspektywy na przyszłość?
Krajobraz coraz bardziej cyfrowy – synteza tego, jak dziś wygląda rynek reklamy zewnętrznej. Ile jest warta dziś i czemu więcej niż konkurencyjne kanały dotarcia?
Jak mierzyć efektywność OOH? Budżety płyną do outdooru, ale jak sprawdzić, czy działają? Kompleksowa analiza.
Technologie a OOH. Nie tylko sztuczna inteligencja zmienia oblicze reklam outdoorowych. Jak podchodzić do nowinek i co warte jest adaptacji?
Przegląd najciekawszych realizacji kampanii outdoorowych. Od citylightów po wielkoformatowe plakaty – reklama zewnętrzna niejedno ma imię.
Jak reklama zewnętrzna staje się „zielona”? Przykłady inspirujących rozwiązań
Billboard od A do Żet. Case’y kampanii opartych o nośniki zewnętrzne, od których nie sposób oderwać wzrok.
Dokąd zmierzasz, outdoorze? OOH i DOOH wiele lat miewał problemy z własnym wizerunkiem. Dziś stoi na silnych nogach i czeka na więcej. Dlaczego?
Trzy wyzwania przed reklamą Out of Home. Pandemia uderzyła w OOH. Wyzwań mimo wyjścia z trudnej sytuacji nie brakuje.
Partnerami dodatku „OOH/DOOH” są: AMS SA, Jet Line, IMS S.A, Nextbike, OOHlife Izba Gospodarcza.
Dołącz do dyskusji: Reklama zewnętrzna dziś i jutro. Przedstawiamy dodatek „OOH/DOOH”
Dla porównania: w uporządkowanym Paryżu reklamy było wolno umieszczać tylko na jednym typie nośników, o identycznym formacie - ta sama w całym mieście. Widziałem ja z 15 lat temu. Do dziś pamiętam i reklamę, i produkt. Byla wszędzie, była jedyna, była piękna, wyrafinowana, pasowała do miasta, przyciągała spojrzenia, zapadała w pamięć.