SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reklama zewnętrzna dziś i jutro. Przedstawiamy dodatek „OOH/DOOH”

W niezwykle zróżnicowanym świecie reklamy outdoor udowadnia, że jego siła tkwi w namacalności i bliskości codziennego życia, łącząc tradycyjne formaty z inteligentnymi technologiami. Gdzie OOH i DOOH jest dziś, gdzie będzie jutro? O tym w najnowszym dodatku Wirtualnemedia.pl “OOH/DOOH”. 

mat. Wirtualnemedia.pl mat. Wirtualnemedia.pl

 

Dodatek do przeczytania tutaj lub na dedykowanej podstronie (LINK).


Na łamach dodatku portalu Wirtualnemedia.pl „OOH/DOOH” przyglądamy się temu, co dziś naprawdę działa w OOH, jak mierzyć efektywność tego rodzaju promocji, jak rynek zmieniają (i czy w ogóle?) technologie na czele ze sztuczną inteligencją. Pokazujemy także przykłady realizacji w outdoorze udanych, kreatywnych i z rozmachem.

Damy odpowiedź na pytanie, czy billboardy mogą nas jeszcze czymś zaskoczyć i jak zaplanować udaną kampanię reklamową z ich wykorzystaniem.

„OOH i DOOH” to także najświeższe dane na temat wartości rynku reklamy zewnętrznej, najpopularniejszych nośników oraz porad ekspertów na co dzień pracujących w branży.

“OOH/DOOH” - co w dodatku? 

Publikacja „OOH/DOOH” to kompleksowe omówienie aktualnych i przyszłych trendów na rynku reklamy zewnętrznej. W numerze:

„Format, który się nie starzeje” – lata mijają, a reklama zewnętrzna ciągle cieszy się dużym zainteresowaniem klientów i ciągle rośnie. W czym tkwi tajemnica sukcesu nośników outdoorowych?

Czy DOOH zastąpi OOH? - Digital wkracza coraz śmielej na rynek nośników reklamy zewnętrznej. Jak DOOH plasuje się dziś względem OOH i jak wyglądają perspektywy na przyszłość?

Krajobraz coraz bardziej cyfrowy – synteza tego, jak dziś wygląda rynek reklamy zewnętrznej. Ile jest warta dziś i czemu więcej niż konkurencyjne kanały dotarcia?

Jak mierzyć efektywność OOH? Budżety płyną do outdooru, ale jak sprawdzić, czy działają? Kompleksowa analiza.

Technologie a OOH. Nie tylko sztuczna inteligencja zmienia oblicze reklam outdoorowych. Jak podchodzić do nowinek i co warte jest adaptacji?

Przegląd najciekawszych realizacji kampanii outdoorowych. Od citylightów po wielkoformatowe plakaty – reklama zewnętrzna niejedno ma imię.

Jak reklama zewnętrzna staje się „zielona”? Przykłady inspirujących rozwiązań

Billboard od A do Żet. Case’y kampanii opartych o nośniki zewnętrzne, od których nie sposób oderwać wzrok.

Dokąd zmierzasz, outdoorze? OOH i DOOH wiele lat miewał problemy z własnym wizerunkiem. Dziś stoi na silnych nogach i czeka na więcej. Dlaczego?

Trzy wyzwania przed reklamą Out of Home. Pandemia uderzyła w OOH. Wyzwań mimo wyjścia z trudnej sytuacji nie brakuje.

Partnerami dodatku „OOH/DOOH” są: AMS SA, Jet Line, IMS S.A, Nextbike, OOHlife Izba Gospodarcza.

Dołącz do dyskusji: Reklama zewnętrzna dziś i jutro. Przedstawiamy dodatek „OOH/DOOH”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lkjhg
Reklama zewnętrzna ma sens jeśli jest wyjątkowa i... widać ja w ogólnym ladzie. W Polsce panuje skrajny chaos, wiec nikt nie widzi ani nie zapamiętuje niczego. Skuteczność reklamy zewnętrznej w wielkich polskich miastach - zerowa.

Dla porównania: w uporządkowanym Paryżu reklamy było wolno umieszczać tylko na jednym typie nośników, o identycznym formacie - ta sama w całym mieście. Widziałem ja z 15 lat temu. Do dziś pamiętam i reklamę, i produkt. Byla wszędzie, była jedyna, była piękna, wyrafinowana, pasowała do miasta, przyciągała spojrzenia, zapadała w pamięć.

0 0
odpowiedź
User
bardzo fajny dodatek
interaktywna forma robi efekt wow. idziecie w dobrym kierunku wm
0 0
odpowiedź