SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Braughman Group Media wyznacza nowy standard w reklamie zewnętrznej

Firma Braughman Group Media przygotowała dla swoich klientów 24 zsynchronizowane ekrany LED, nowe lokalizacje w prestiżowych biurowcach oraz nowe totemy w prestiżowych lokalizacjach.

24 ekrany ustawione sekwencyjnie wzdłuż Alej Jerozolimskich na kolumnach budynku LIM Center/ Hotel Presidential (dawny Marriott) zostały zainstalowane w miejscu o jednym z najwyższych wskaźników natężenia ruchu w Warszawie. Sąsiedztwo Dworca Centralnego i Złotych Tarasów zapewnia całodobową ekspozycję. To doskonałe środowisko dla marek premium, firm technologicznych, finansowych czy FMCG, które chcą budować obecność w przestrzeni miejskiej z wykorzystaniem najnowszych narzędzi komunikacyjnych.

To unikalna instalacja na polskim rynku, która umożliwia jednoczesne wyświetlanie spójnych treści reklamowych na 24 nośnikach cyfrowych. Dzięki wyjątkowej rozdzielczości 4K, możliwości prezentacji dynamicznych treści oraz dwustronnej ekspozycji – zarówno dla ruchu pieszego, jak i samochodowego – ten format to idealne narzędzie do realizacji kampanii wizerunkowych, promowania produktów i widowiskowych działań brandingowych.

Według opracowania „The Global OOH Handbook” przygotowanego przez firmę Posterscope, będącą częścią Dentsu International, Digital OOH zwiększa elastyczność kampanii, umożliwiając szybką zmianę treści i precyzyjne targetowanie – to naturalne rozwinięcie siły klasycznego outdooru a nie jego zastępstwo. Wzrost inwestycji w DOOH jest jednym z najważniejszych globalnych trendów w media mixie. Zgodnie z danymi eMarketer i GroupM, udział DOOH w wydatkach reklamowych rośnie dwucyfrowo rok do roku. Marki sięgają po ten kanał nie tylko ze względu na jego elastyczność i szybkość reakcji, ale przede wszystkim ze względu na możliwość precyzyjnego targetowania, storytellingu w przestrzeni miejskiej i synergii z kampaniami online” – mówi Dorota Kępska, Business Development Director, Braughman Group Media.

 

Nowością w ofercie Braughman Group Media jest również 8 ekranów cyfrowych zlokalizowanych na głównych peronach Dworca Centralnego w Warszawie, które znajdują się we wspólnej ofercie ze Screen Network.
To prestiżowe i strategiczne miejsce – jeden z największych węzłów komunikacyjnych w Polsce – przyciąga ponad 5 milionów pasażerów miesięcznie, zarówno z kraju, jak i z zagranicy. Dzięki tak intensywnemu ruchowi, nośniki te stanowią idealną przestrzeń do prowadzenia wysokozasięgowych i skutecznych kampanii reklamowych.

Lokalizacja ekranów – w samym centrum peronów, na których zatrzymują się pociągi dalekobieżne i ekspresowe – gwarantuje długi czas ekspozycji reklamy oraz wysoką uwagę odbiorców. Dzięki temu jest to doskonały punkt kontaktu dla marek kierujących swój przekaz do aktywnych, mobilnych konsumentów – zarówno biznesowych, jak i indywidualnych. To także idealne miejsce do promocji usług finansowych, produktów premium, e-commerce, aplikacji czy usług mobilnych.

Ekrany na Dworcu Centralnym dostępne są od zaraz w ramach specjalnej oferty promocyjnej SUMMER DOOH – to doskonała okazja, by wykorzystać sezon wakacyjnych podróży i dotrzeć do szerokiego grona odbiorców.

 

 

Kolejną nowością jest dołączenie do istniejącej sieci 46 ekranów Digital Business Network dwóch nowych ekranów w głównej recepcji i hallu Centrum LIM (dawny Marriott) oraz nośnika zlokalizowanego w reprezentacyjnym lobby biurowca Metropolitan przy pl. Piłsudskiego.

24 ekrany na budynku LIM będą dostępne w ofercie od września, wpisując się idealnie w okres Back to School. Już teraz zachęcamy do składania zapytań o wycenę i rezerwację terminów emisji – to znakomity moment na zaplanowanie kampanii powitalnych, rekrutacyjnych i sezonowych.

Braughman Group Media – jako lider rynku OOH w Polsce – konsekwentnie buduje ofertę DOOH. W najbliższych tygodniach firma zapowiada kolejne premiery nowych lokalizacji digitalowych, które mają wzmocnić obecność klientów w kluczowych punktach największych polskich miast.

Jak się skontaktować z Braughman Group Media?

Braughman Group Media to nie tylko operator reklamy zewnętrznej. To partner, który pomaga markom zaistnieć w kluczowych punktach miejskiego życia – dokładnie tam, gdzie są ich klienci.

📩 Skontaktuj się z naszym zespołem i zaplanuj kampanię DOOH nowej generacji:
🌐 www.braughman.com | 📧 kontakt@braughman.com