SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

MOL reklamuje ofertę poza paliwową

Sieć stacji paliwowych MOL do końca wakacji prowadzi kampanię promującą jej ofertę gastronomiczną. 

mat.pras. mat.pras.

Kampania ma charakter ogólnopolski, jest obecna w kluczowych lokalizacjach przy trasach szybkiego ruchu, na billboardach Motorway 12x4 należących do Jet Line. 

W kreacji wykorzystano charakterystyczny cut out z logotypem marki – element, który buduje spójność identyfikacyjną i wzmacnia rozpoznawalność w długofalowej komunikacji.

Za zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy Carat.

Dołącz do dyskusji: MOL reklamuje ofertę poza paliwową

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl