MOL reklamuje ofertę poza paliwową
Sieć stacji paliwowych MOL do końca wakacji prowadzi kampanię promującą jej ofertę gastronomiczną.
mat.pras.
Kampania ma charakter ogólnopolski, jest obecna w kluczowych lokalizacjach przy trasach szybkiego ruchu, na billboardach Motorway 12x4 należących do Jet Line.
W kreacji wykorzystano charakterystyczny cut out z logotypem marki – element, który buduje spójność identyfikacyjną i wzmacnia rozpoznawalność w długofalowej komunikacji.
Za zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy Carat.
Reklama zewnętrzna
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: MOL reklamuje ofertę poza paliwową