SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reklama zewnętrzna dociera do 29 mln Polaków. Liderem AMS

W marcu zasięg reklamy zewnętrznej wyniósł 89,35 proc. (zasięg All, w populacji Polaków 7-75) – wynika z najnowszych danych Mediapanel. Liderem rynku była firma reklamy zewnętrznej AMS SA. 

Zasięg tradycyjnych nośników OOH (outdoor traditional) wyniósł w omawianym okresie 72,95 proc., natomiast cyfrowych (outdoor digital) – 87,13 proc. Liczba realnych użytkowników reklamy zewnętrznej wyniosła 29,2 mln, w tym 15,1 mln mężczyzn i 14,1 mln kobiet.

Outdoor był czwartym - po telewizji (99,96 proc.), radiu (98,12 proc.) i internecie (90,77 proc.) - medium pod względem zasięgu. 

Liderem reklamy zewnętrznej była firma AMS SA z zasięgiem 89,08 proc. i liczbą realnych użytkowników 29,1 mln osób. Tuż za nią uplasował się Clear Channel z zasięgiem 53,14 proc. i 17,37 mln użytkowników. Podium zamyka Jet Line z zasięgiem 40,11 proc. i liczbą 13,11 mln realnych użytkowników. 

Podstawą wyników są wszystkie objęte badaniem Mediapanel nośniki tradycyjne (OOH) oraz cyfrowe (Digital OOH).

Dołącz do dyskusji: Reklama zewnętrzna dociera do 29 mln Polaków. Liderem AMS

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Robert
Jak to w końcu jest z reklamą zewn.? Można, nie można, mogę powiesić płachtę na płocie, balkonie?
0 0
odpowiedź
User
lkjhg
Na miejscu reklamodawców, PRZED wydaniem pieniędzy na taką reklamę, przeprowadziłbym szybki sondaż poprzedniej kampanii tego typu, sprawdzając, jaki procent tej jakoby potężnej grupy "odbiorców" widział naszą reklamę i ją zakonotował.
0 1
odpowiedź