SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklama zewnętrzna dociera do 29 mln Polaków. Liderem AMS

W marcu zasięg reklamy zewnętrznej wyniósł 89,35 proc. (zasięg All, w populacji Polaków 7-75) – wynika z najnowszych danych Mediapanel. Liderem rynku była firma reklamy zewnętrznej AMS SA. 

Zasięg tradycyjnych nośników OOH (outdoor traditional) wyniósł w omawianym okresie 72,95 proc., natomiast cyfrowych (outdoor digital) – 87,13 proc. Liczba realnych użytkowników reklamy zewnętrznej wyniosła 29,2 mln, w tym 15,1 mln mężczyzn i 14,1 mln kobiet.

Outdoor był czwartym - po telewizji (99,96 proc.), radiu (98,12 proc.) i internecie (90,77 proc.) - medium pod względem zasięgu. 

Liderem reklamy zewnętrznej była firma AMS SA z zasięgiem 89,08 proc. i liczbą realnych użytkowników 29,1 mln osób. Tuż za nią uplasował się Clear Channel z zasięgiem 53,14 proc. i 17,37 mln użytkowników. Podium zamyka Jet Line z zasięgiem 40,11 proc. i liczbą 13,11 mln realnych użytkowników. 

Podstawą wyników są wszystkie objęte badaniem Mediapanel nośniki tradycyjne (OOH) oraz cyfrowe (Digital OOH).

Dołącz do dyskusji: Reklama zewnętrzna dociera do 29 mln Polaków. Liderem AMS

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Robert
Jak to w końcu jest z reklamą zewn.? Można, nie można, mogę powiesić płachtę na płocie, balkonie?
odpowiedź
User
lkjhg
Na miejscu reklamodawców, PRZED wydaniem pieniędzy na taką reklamę, przeprowadziłbym szybki sondaż poprzedniej kampanii tego typu, sprawdzając, jaki procent tej jakoby potężnej grupy "odbiorców" widział naszą reklamę i ją zakonotował.
odpowiedź